تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

panel123 Offline
#1 ارسال شده : 1398/07/09 02:00:48 ق.ظ
panel123

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 26
مکان: تهران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
تابلو سالن زیبایی :
آرایشگاه ها و سالن های زیبایی یکی از مشاغلی هستند که بازار رقابتی میان آن ها بسیار داغ است و به دلیل نوع کار آن ها بایستی حتما به اصطلاح پر زرق و برق و امروزی باشد. یکی از عواملی که علاوه بر به روز بودن خدمات آرایشگاهی در یک سالن زیبایی باعث جذب مشتری می شود تبلیغات تاثیرگذار است.

تبلیغات به طرق زیادی انجام می شود و در صورتی که طراحی و ایده آن با برنامه ریزی و فکر شده باشد می تواند باعث جذب مشتری و رونق کسب و کار گردد.

اولین چیزی که باعث جذب مشتری در سالن های زیبایی می شود تابلو تبلیغاتی آن می باشد که خارج از فضای داخلی آن نصب شده است. .با توجه به تحقیقات به عمل آمده قریب به 70 درصد از مردم در نگاه اول جذب تابلو تبلیغاتی فروشگاه ها یا مراکز خدماتی می شوند و با توجه به  آنکه حرفه آرایشگری یک شغل هنری است و وابسته  به مد روز می باشد مردم از تابلو آرایشگاه ها انتظار شکیل بودن و زیبایی آن با توجه به نیاز و مطابق با سلیقه روز جامعه را دارند. از همین حیث برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی سالن های زیبایی از رنگ های شاد ، نورپردازی های خاص و متریال جدید استفاده می کنند.

ویژگی های تابلو آرایشگاه :
هر آرایشگاهی بایستی که لوگو مخصوص به خود را داشته باشد تا در صورتی که آرایشگاه دیگری هم نام او بود وجه تمایزی برای شناخت و حفظ مشتریان داشته باشد. یک تابلو تبلیغاتی مناسب برای سالن زیبایی می تواند دارای لوگو، پیامی کوتاه با شعار مخصوص و به دور از جانبداری فرهنگی و اقلیتی با یک طراحی گرافیکی عالی باشد. یک تابلو تبلیغاتی با چنین مشخصاتی می تواند بهترین معرف در تصویر ذهنی مخاطبان باشد. برای اینکه طرح  مناسبی داشته باشید می توانید با توجه به خدماتی که ارائه می دهید لوگویی را طراحی کنید . از مسائل مهم در طراحی تابلوهای تبلیغاتی سالن های زیبایی اجتناب از طرح های پیچیده است تا در ذهن مخاطب بهتر بماند.

نوع طراحی تابلو سالن های زیبایی می تواند بیانگر محیط داخلی آن باشد به طور مثال استفاده از خطوط تیز و رنگ های تخت به منزله فضایی شلوغ  مهیج است در صورتی که استفاده از خطوط نرم و دایره ای به معنای محیط آرام و بی سرو صدا می باشد. برای تابلو سالن های زیبایی زنانه می توان با استفاده از تصاویر گل و استفاده از رنگ های ملایم حس زنانگی و لطافت را القا نمود. برای تابلو سالن های زیبایی مردانه نیز معمولا از تصاویر مدلینگ های زیبا همراه با یک مدل موی به روز استفاده می شود گاهی نیز از تصویرافراد معروف برای تابلو تبلیغاتی سالن زیبایی مردانه بهره می برند .

با آنکه انتخاب رنگ در تابلو تبلیغاتی کار دشواریست اما معمولا با توجه به نوع خدمات ، رنگ ها را انتخاب می کنند. به طور مثال برای سالن هایی که خدمات ریلکسیشن و ماساژ و خدمات پوستی ارائه می شود استفاده از رنگ سبز انتخاب مناسبی است و  می تواند بیانگر حس آرامش باشد. اما برای سالن هایی که در محلی شلوغ و خدمات متنوع آرایشگاهی را ارائه می دهند استفاده از رنگ مشکی با ترکیب رنگ های دیگر مثل سفید می تواند القا کننده حس شهرنشینی و گستردگی خدمات متنوع آن سالن  باشد.

یکی دیگر از عوامل مهم در طراحی تابلو تبلیغاتی سالن های زیبایی توجه به اندازه تابلو می باشد. این باور اشتباه در بین اکثریت سالن داران وجود دارد که هرچه تابلو بزرگتر باشد نتیجه بهتری در بر خواهد داشت در صورتی که تابلو شما باید با محیط و متراژ فضای کاری شما هماهنگی داشته باشد. هر چه فونت متن و لوگوی شما بزرگتر باشد به معنی زیبایی و تاثیرگذاری آن بر مخاطبین نمی باشد. انسجام و ترکیب تصویر و متن به صورت هوشمندانه از عوامل موفقیت آمیز یک تابلو تبلیغاتی می باشد. به یاد داشته باشید حتما از طرحی در تابلو خود استفاده کنید که قابلیت کوچک شدن در سایز کارت ویزیت شما را داشته باشد.

انواع تابلوهای تبلیغاتی برای سالن های زیبایی :
در حال حاضر بیشترین تابلوهای ساخته شده برای سالن های زیبایی از جنس چلنیوم می باشد که به صورت پانچی یا الماسی هستند با نورپردازی های رنگی که باعث جلب توجه مخاطبان خود می شوند. از دیگر متریال پر کاربرد برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی سالن های زیبایی ترموود ، لایت باکس ، فلکسی و … می باشد که بایستی حتما در برابر عوامل خارجی مقاوم باشد و در طول زمان کیفیت خود را از دست ندهد.

برای طراحی داخلی فضای سالن های زیبایی می توان از تابلوهای تبلیغاتی بهره مند شد. به طور مثال با استفاده از تابلو استیل می توان به معرفی بخش های مختلف سالن بدون نور و یا با نور پرداخت. یا نام سالن زیبایی یا لوگو آن را در دیوار ورودی سالن استفاده کرد که جلوه بسیار زیبایی به محیط آرایشگاه می بخشد.

یکی دیگر از تابلوهای تبلیغاتی که برای معرفی سالن های زیبایی کاربرد دارد استفاده از بیلبورد ، بنر و تابلو ال ای دی می باشد . نصب بیلبوردهای تبلیغاتی در فضای شهری برای معرفی سالن های تبلیغاتی بزرگ می تواند تاثیر شگرفی در معرفی نوع خدماتی که در سالن های زیبایی ارائه می دهید خارج از حیطه کاری و در فضای گسترده تر داشته باشد تا بتوانید معرف حضور خود به افراد بیشتری خارج از محل کسب خود باشید زیرا بیلبوردها و بنرهای تبلیغاتی که در مکان های متعدد از شهرها نظیر پل های عابر پیاده ، بزرگراه ها ، میادین شهری و نقاط دیگر نصب می شوند به دلیل بزرگی که دارند می توانند ظرف مدت چند ثانیه توسط رهگذران عابر پیاده یا دارندگان وسایل نقیله دیده شوند و اگر بتوانید با شعار تبلیغاتی و طراحی منحصربه فردی که بر روی تابلو تبلیغاتی خود انجام می دهید در ذهن بصری مخاطبان تاثیربگذارید و مشتریان بیشتری به سمت خود بکشانید .

استفاده از تبلیغات چاپی و کاغذی در سالن های آرایشی بسیار کاربرد دارد که در ادامه به شرح هر یک می پردازیم :

تبلیغات چاپی و کاغذی شامل چه چیزهایی است ؟

این روش تبلیغاتی می تواند حاوی چاپ بنر ، فلکس ، پوستر ، بروشور و کاتالوگ محصولات یا خدمات شما باشد .

کاتالوگ : یک روش تبلیغات چاپی است که با استفاده از آن به راحتی می توانید جزئی ترین اطلاعات و مشخصات موردنیازجمع آوری شده  درر مورد  محصولات یا خدمات یک شرکت یا موسسه را با جزئی ترین داده های مدنظر به صورت کاملا تفکیک شده برای فروشنده یا واسطه کالا یا خدمات شرح دهید تا آنها بتوانند با استفاده از کاتالوگ ها مشتریان را در استفاده از یک محصول توجیه نمایند . کاتالوگ ها در اختیار مشتریان نه بلکه در اختیار عمده فروشان یا کسانی که به عنوان واسطه ما بین شرکت ها ، موسسات و مشتریان  هستند ، مثل مغازه داران یا فروشندگان قرار داده می شوند و زمانی که مشتری در مورد تنوع محصولی سوال می کند می توان با استفاده از کاتالوگ در مورد تنوع محصولات و مزایا و معایب هریک و شکل محصول به آنها توضیحاتی ارائه نمود . برای مثال شرکت ها کاتالوگ محصولات متعدد مثل رژلب ، پنکک ، کرم پودر، رنگ مو ، تاج های شینیون و موارد دیگر را در اختیار سالن های آرایشی و مغازه داران فروش محصولات آرایشی و بهداشتی قرار می دهند تا این واسطه ها آن محصولات را به مشتریان معرفی نمایند تا مشتریان از آن محصولات استفاده کنند .

بروشور :  بروشوریکی دیگر از روش های تبلیغاتی که می توانید نوع خدماتی که در داخل سالن های آرایشی خود به مشتریان ارائه می دهید را در داخل آن شرح دهید .

پوستر : پوستر نیز در دکوراسیون داخلی سالن های آرایشی کاربرد فراوانی دارد و شما می توانید تصاویر مرتبط با مو ، شینیون ، کاشت ناخن و مدلهای آرایشی خود مرتبط با مشتریان خود و موارد دیگر را بر روی پوستر چاپ و در قسمت های متعدد سالن آرایشی نصب کنید  .

کارت ویزیت : کارت ویزیت نیز معرف نوع کسب و کار است . در طراحی کارت ویزیت آرایشگاه زنانه و طراحی کارت ویزیت آرایشگاه مردانه  سعی می شود یک پس زمینه مناسب با نوع سالن آرایشی انتخاب شود . برای پس زمینه می توان از رنگ های ساده همراه با وکتور مرتبط  یا یک تصویر زیبا و باکیفیت استفاده نمود ،  سپس لوگو و مشخصات تماس بر روی کارت ویزیت درج می شود و اسم آرایشگاه را نیز به طرح مدنظر افزود ه شده و رنگ و اندازه و فونت کلمات تعیین و کارت چاپ می شود .

منبع : گروه تولیدی ایمن نورتاب

ویرایش بوسیله کاربر 1398/07/09 02:02:12 ق.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.347 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت