تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

panel123 Offline
#1 ارسال شده : 1398/03/26 11:35:51 ب.ظ
panel123

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 26
مکان: تهران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
در این مبحث قبل از اینکه بخواهیم در مورد استرابورد بحث نماییم ابتدا مختصرا به نحوه تبلیغات محیطی می پردازیم .

قبل از شروع بحث چند سوال مطرح می کنیم اینکه :

تبلیغات محیطی چیست ؟ تبلیغات محیطی یا به اصطلاح تبلیغات خارج از خانه به هرنوع تبلیغی که بیرون از خانه به اشکال مختلف صورت می گیرد و به معرفی کالا یا خدمات می پردازد اطلاق می شود .

هدف از تبلیغات محیطی چیست ؟ تبلیغات محیطی یک شیوه رایج است که این فرصت را به دست تولید کنندگان کالا و محصولات یا ارائه دهندگان خدمات می دهد تا بتوانند قبل از ورود مشتری به مراکز خرید برند خود را معرفی نمایند و مشتریان بیشتری به سمت خود سوق دهند .

رسانه ها و ابزارهای تبلیغاتی کدامند ؟

تبلیغات در هر کشوری بنا به وضعیت متعارف و مقررات به شیوه های متعددی قابل اجراست و شامل هر نوع ابزاری که بتواند مشتریان را به سمت شما بکشاند می شود در ادامه ما به بررسی هر یک از این ابزارها به صورت جداگانه می پردازیم .

بیلبوردهای تبلیغاتی : بیلبورد تبلیغاتی تابلوهای بزرگی هستند که در میادین شهری و یا در بین بزرگرراه ها نصب می شوند و پیام مندرج بر روی آن بیشتر اشکال هستند و فقط چند کلمه مختصر که بتواند ذهن بیننده را درگیر نماید و برند شما را در ذهن بیننده تداعی کند بر روی آن درج می شود

استندهای تبلغاتی : استند تبلیغاتی سازه ای است که در محیط های داخلی نظیر غرفه های نمایشگاهی ، فروشگاه ها ، مراکز خرید ، هتل ها و محیط های خارجی در مقابل ویترین مغازه ها و گذرگاه ها قرار می گیرد و بنا به نوع کاربرد آن به سه شکل استند نمایشگاهی ، استند فروشگاهی و استند تبلیغاتی ساخته می شود  و در معرض دید عموم به نمایش گذاشته می شود .
لمپوست بنر : یک نوع سازه مستطیلی شکل در ابعاد یک در سه متر است که برای نصب پارچه تبلیغاتی فراهم می شود و این نوع سازه به صورت دو وجهی و چهار وجهی قابل اجراست

تلویزیون شهری : یک تابلو ال ای دی عظیم الجثه است که به دو صورت آنلاین و آفلاین قابل پیاده سازی می باشد و در مکان های پربازدید به نمایش گذاشته می شود . شما می توانید با اجاره تلویزیون شهری و ساختن کلیپ های جذاب از نحوه ارائه خدمات ، مشتریان را به سمت خود سوق دهید .

تابلوهای تبلیغاتی : این تابلوها به شکل ها و متدهای متعدد نظیر تابلو چلنیوم ، تابلو استیل ، تابلو برجسته ، تابلو کامپوزیت ، تابلو چوبی ، تابلو فلکسی ، لایت باکس ، تابلو نئون و تابلو ال ای دی بنا به سلیقه مشتری و مکان تبلیغ قابل پیاده سازی است و می تواند به معرفی برند شما بپردازد .

تبلیغات بر روی بدنه اتومبیل ها : این روش چند سالی است که به روش های تبلیغاتی افزوده شده است و معمولا بر روی اتوبوس های حمل و نقل عمومی پیاده سازی می شود .

دستگیره های تبلیغاتی : یکی دیگر از ابزارهای موثر تبلیغاتی است که بر روی دستگیره های داخل اتوبوس و واگن متروها تعبیه می شود .

استیکرهای سه بعدی : برچسب های تبلیغاتی هستند که به صورت سه بعدی بر روی کف خیابان یا دیوارها ترسیم می شود و شما را به سمت درک یک فضای واقعی هدایت می کند

تبلیغات پل های هوایی و عابر پیاده و دیوارنویسی

حال که با رسانه ها و ابزارهای تبلیغاتی به صورت مختصر آشنا شدیم به مبحث اصلی خود یعنی  استرابورد باز می گردیم .

استرابورد چیست ؟
یک نوع سازه های بادبانی و پرتابل ایستاده یا به عبارت دیگر نوعی استند تبلیغاتی ایستاده است که چند سال پیش برای اولین بار توسط شهرداری ها برای اطلاع رسانی و اکران های فرهنگی مورد استفاده قرار گرفت اما در حال حاضر به دلیل بالا رفتن تعرفه بیلوردهای تبلیغاتی با اجاره استرابورد با قیمت متناسب می توانید به معرفی برند و خدمات خود بپردازید .

مشخصات استرابورد تبلیغاتی :
این سازه در ابعاد 3*4 متر قابل پیاده سازی است که البته با در نظر گرفتن ابعاد واقعی چاپ و نصب بنر 2.80*3.80 متر می باشد و ارتفاع آن از سطح زمین چیزی حدود 6 متر است . به طور کلی استرابورد دارای دو فک مجزاست و هیچکدام از فک ها را نمی توان در راستای سازه به صورت عمود جابه جا نمود فقط فک پایین به علت استفاده از سیستم بال اسکرو قابلیت تنظیم ارتفاع تا 15 سانتیمتر را دارا می باشد و این ویژگی سبب تنظیم ابعاد بنر و رفع چروک ها شده که ایفا کننده نقش اصلی فنرهای بانس فک پایین هستند . چهار بازوی گوشواره ای که در کناره های استرابورد جای داده شده اند می توانند بنر مندرج بر روی آن را از طرفین مهار نموده و سطح بنر را صاف و عاری از هر گونه چروک نمایند در ضمن دو عدد زیرپایی برای اینکه تکنسین کار بتواند هنگام نصب بر روی آن قرار بگیرد تعبیه شده است .

سازه استرابورد از چه بخش هایی تشکیل شده است ؟

فک بالا و پایین برای ثابت نگه داشتن بنر

گیره های تعبیه شده در سمت چپ و راست برای ثابت نگه داشتن بنر

ستون اصلی سازه که در قسمت وسط قرار دارد

پلیت و فونداسیون کف

نردبان تردد پشت سازه

استفاده از استرابرد تبلیغاتی در بخش های متعددی از حیطه تبلیغات :
غایت نهایی یک تبلیغ دسترسی به مشتری و افزایش فروش و بقای کسب و کار و تقویت برند است . قطعا هر تبلیغی که در مبلمان شهری گسترده می شود اهدافی را با خود به همراه دارد ، صاحبین کسب و کار نیز با نصب استرابوردهای تبلیغاتی اهدافی را دنبال می کنند که عبارتند از :

1) کمپین برندسازی : گاهی هدف یک تبلیغ علاوه بر فروش بیشتر ایجاد یک حس درونی در مخاطب است و سعی می شود که تبلیغی خلاقانه ایجاد گردد تا مخاطب با دیدن یا شنیدن نام برند یا محصول تبلیغی این حس در او بیدار شود یعنی معروفیت تنها بخشی از فرآیند برندسازی است . به طور کل تبلیغات به منظره دیده شدن و نزدیکی به مشتریان هدف می باشد که استرابوردهای تبلیغاتی می توانند این قابلیت را فراهم نمایند که در نزدیک ترین حالت ممکن بتوانید به مشتریان و مخاطبان مدنظر خود دسترسی پیدا کنید و نامی آشنا برای آنها باشید .

2) کمپین های ترغیب کننده فروش :  در این روش می توان گفت هدف اکثریت تبلیغات فروش بیشتر محصولات است و صاحبین مشاغل می توانند کالاهای جدید خود را توسط این استرابوردها به دیگران معرفی نمایند و ویژگی که استرابوردهای تبلیغاتی دارند قابلیت نصب سریع و نزدیک بودن تبلیغات به مخاطبین هدف می باشد .

3) کمپین های یادآوری کننده برند : گاهی برخی از برندها مطرح هستند و از قبل معرفی شده و برای همه مخاطبان نامی آشنا هستند اما به دلیل اینکه هر روز بر تعداد رقبا افزوده می شود و اگر برندهای نام آشنا هم دست به تبلیغ نزنند نام برند آنها کمرنگ شده و از یادها می رود بنابراین می بایست به صورت دوره ای و با استفاده از متدهای مختلف تبلیغاتی ، برند خود را به سمع و نظر عموم برسانند و یادآوری کنند تا از یادها نرفته و همواره مشهوریت خود را حفظ نمایند . استرابوردهای تبلیغاتی به دلیل گستردگی و نزدیک بودن به مخاطبین هدف می توانند این وظیفه را به درستی ایفا نمایند در ضمن قیمت استرابورد تبلیغاتی نسبت به سایر رسانه ها همچون بیلبوردها مقروم به صرفه تر می باشد .

مزایای استرابورد تبلیغاتی :
استرابورد یک سازه بسیار مقاوم بوده و به آسانی تبلیغات بر روی آن نصب می شود و در واقع سریع النصب بودن یکی از ویژگی های متمایز این روش تبلیغاتی است

ابعاد استرابورد نسبت به ابعاد  بیلبورد تبلیغاتی سبب شده است که این سازه براحتی در هر مکانی نصب و اجرا شود

اجاره استرابورد نسبت به اجاره بیلبورد قیمت مرقوم به صرفه تری دارد .

یکی دیگر از ویژگی های استرابرد تبلیغاتی قرارگیری آن در زاویه دید پایین تر و در راستای دید رانندگان در خیابان ها می باشد به همین دلیل اثربخشی و کارآیی این رسانه تبلیغاتی را بالا می برد زیرا یکی از مهمترین هدف یک رسانه تبلیغاتی نرخ مشاهده آن است

گستردگی و تعداد بالای سازه استرابورد در خیابان ها ، میادین و معابر بیانگر قدرت این رسانه تبلیغاتی است

استرابورد تبلیغاتی شکل ظاهری فضای شهری را مخدوش نمی کند و اگر بدرستی نصب شود سبب زیباتر شدن محیط نیز می شود

کم خطر بودن استرابرد به دلیل سبکی و کوچک بودن سازه

جایگزین مناسب برای سازه های قدیمی و فرسوده تبلیغاتی که در سطح شهر گسترده شده اند

عدم محدودیت دید فضای شهری و آثار باستانی به علت ابعاد کوچک این رسانه تبلیغاتی

منبع درآمدی برای شهرداری ها جهت بهره برداری از ظرفیت های خالی شهر در زمینه تبلیغات محیطی

قابلیت نصب در هر مکانی

صرفه جویی در مصرف برق بدلیل استفاده کمتر از لامپ های پرژکتور

ابزاری مناسب برای اطلاع رسانی های عمومی در سطح شهر

منبع : گروه تولیدی ایمن نورتاب

ویرایش بوسیله کاربر 1398/03/26 11:38:36 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
memaric Offline
#2 ارسال شده : 1401/05/11 11:54:55 ق.ظ
memaric

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2

آیا برای حضور در نمایشگاه تجاری امسال آماده می شوید؟ چه اولین نمایشگاه تجاری شما باشد و چه پنجاهمین نمایشگاه شما، احتمالاً از خود می پرسید که چه کاری می توانید انجام دهید تا کسب و کار خود را از رقبا متمایز کنید و افراد را به غرفه خود جذب کنید.

یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید خرید یک نمایشگر تجاری مدولار یا سفارشی جزیره ای است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایای سرمایه گذاری در ساخت غرفه نمایشگاهی سفارشی و اینکه چگونه به بهبود تجربه نمایشگاه شما کمک می کند، ادامه دهید.

نیازهای طراحی خاص خود را برآورده کنید
هنگامی که برای ساخت نمایشگاه سفارشی پرداخت می کنید، اطمینان از اینکه غرفه شما الزامات طراحی خاص شما را برآورده می کند، آسان است.

ممکن است دید منحصر به فردی برای غرفه خود در ذهن داشته باشید، یا مثلاً از گرافیک های با فرمت بزرگ استفاده کنید، و یک صفحه نمایش از پیش ساخته شده آن را قطع نکند (و ممکن است مهارت های طراحی مورد نیاز برای اجرای چشم انداز خود را نداشته باشید). نمایشگاه تجاری که در آن شرکت می کنید نیز ممکن است الزامات خاصی برای هر غرفه داشته باشد که شما مطمئن نیستید چگونه آن را برآورده کنید.
برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی غرفه به سایت clubrenter مراجعه کنید

اینجاست که کار با یک حرفه ای مفید است. اگر به هر دلیلی نیاز دارید که غرفه شما ویژگی های بسیار خاصی داشته باشد، استخدام یک متخصص به شما کمک می کند تا کار را در اولین بار به درستی انجام دهید. همچنین لازم نیست نگران تلاش برای طراحی یک غرفه از پیش ساخته شده به تنهایی باشید.

در حد بودجه خود بمانید
در ابتدا، ممکن است فرض کنید که پرداخت هزینه برای یک غرفه نمایشگاه تجاری سفارشی بسیار گران است و یک گزینه از پیش ساخته یا DIY عملی تر است. با این حال، در واقعیت، سفارشی کردن می‌تواند به شما کمک کند راحت‌تر در محدوده بودجه خود بمانید.

در مورد الزامات خاصی که برای غرفه نمایشگاه تجاری خود دارید فکر کنید. اگر نمی‌دانید چگونه مطمئن شوید که تمام این الزامات را برآورده می‌کند، ممکن است در نهایت در حالی که سعی می‌کنید آن را درست انجام دهید، بیشتر از آنچه که در ابتدا برنامه‌ریزی کرده‌اید، هزینه کنید.

آیا بهتر نیست که فقط برای درست انجام دادن آن در اولین تلاش پول پرداخت کنید، نه اینکه تصادفاً آن را خراب کنید و مجبور شوید پول بیشتری برای تعمیر آن بپردازید؟

برند خود را به نمایش بگذارید
ساخت غرفه نمایشگاهی سفارشی می تواند نشان دادن برند خود را برای شما آسان تر کند.

اگر متخصصانی دارید که غرفه‌تان را طراحی و ایجاد می‌کنند، می‌توانید با اطمینان از ورود به نمایشگاه مطمئن شوید که می‌دانید نمایشگری خواهید داشت که با سایر مواد بازاریابی شما همسو می‌شود و به شما کمک می‌کند اولین تصور عالی ایجاد کنید.

فرقی نمی‌کند که می‌خواهید مردم برند و سرگرم‌کننده و عجیب و غریب شما را ببینند یا شیک و زیبا. در هر صورت، انتخاب غرفه سازی حرفه ای به جای یک گزینه از پیش ساخته شده به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که پیام مناسب را به همه کسانی که از آنجا می گذرند، ارسال می کنید.

ایستادگی کردن از جمعیت
در مورد افرادی که در حال قدم زدن هستند، اگر می خواهید افرادی که در نمایشگاه شرکت می کنند به غرفه شما علاقه مند شوند، باید روی یک طرح سفارشی سرمایه گذاری کنید. این احتمال جلب توجه مردم را افزایش می دهد و آن ها را به آنچه کسب و کار شما ارائه می دهد علاقه مند می کند.

به یاد داشته باشید، در نمایشگاه تجاری آینده خود توسط رقبای محاصره خواهید شد. هر کاری که می توانید برای برجسته شدن غرفه خود انجام دهید ارزش سرمایه گذاری را دارد و می تواند به شما کمک کند بازدهی بیشتری داشته باشید.

اهداف نمایشگاه تجاری خاص خود را برآورده کنید
هر کسب و کاری با اهداف متفاوتی به نمایشگاه می رود. ممکن است علاقه مند به انتشار اخبار در مورد محصول خود یا جلب توجه شرکای تجاری بالقوه باشید.

هدف شما برای نمایشگاه تجاری آینده هر چه باشد، یک غرفه سفارشی می تواند به شما کمک کند شانس خود را برای انجام آن افزایش دهید. می‌توانید با طراحان و سازندگان حرفه‌ای صحبت کنید تا برنامه‌ای ارائه کنید تا افراد مناسب را به غرفه‌تان بیاورید و به شرکتتان رونق لازم را بدهید.

از انعطاف پذیری بیشتر لذت ببرید
در نهایت، به خاطر داشته باشید که ساخت غرفه نمایشگاهی سفارشی می تواند به شما کمک کند تا از انعطاف پذیری بیشتری نسبت به گزینه های DIY یا غرفه های از پیش ساخته شده در حین سفر از نمایشگاهی به نمایشگاه دیگر لذت ببرید. آیا می خواهید برای هر نمایشی که شرکت می کنید مجبور باشید غرفه جدیدی بسازید یا سفارش دهید؟

به یاد داشته باشید، هر نمایش قوانین و الزامات متفاوتی برای مواردی مانند اندازه غرفه دارد. جمع آوری یا خرید یک غرفه جدید برای هر یک می تواند به راحتی به بودجه نمایشگاه تجاری شما کمک کند.

اگر غرفه‌ای حرفه‌ای دارید که غرفه خود را می‌سازد، آنها می‌توانند آن را انعطاف‌پذیر کنند و به نیازهای پیکربندی مجدد شما کمک کنند. آنها می‌توانند شامل ویژگی‌هایی باشند که به شما کمک می‌کنند تا صفحه نمایش را کوچک یا بزرگ کنید، و شامل گرافیک‌ها و قفسه‌های قابل تعویض باشد که به شما امکان می‌دهد هنگام حرکت به فضاهای مختلف، غرفه را تنظیم کنید.

آیا ساخت غرفه سفارشی نمایشگاه برای شما مناسب است؟
آیا هیچ یک از این مزایا برای شما جذاب به نظر می رسد؟ اگر چنین است، احتمالاً سرمایه گذاری در یک غرفه نمایشگاهی سفارشی به نفع کسب و کار شما است.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.173 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت