تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

avin Offline
#1 ارسال شده : 1397/03/08 03:14:01 ب.ظ
avin

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 19

قبل از شروع به کار بر روی هر موتور از جمله موتور برق، تمامی اقدامات ایمنی اولیه را به درستی مطالعه و اجرا کنید. عدم رعایت ایمنی ممکن است سبب برخی آسیب های شخصی، آتش سوزی و شوک الکتریکی شود.
نصب درست و اصولی دستگاه موتور برق یکی از مهم ترین موارد در میزان بهره وری و عملکرد موتور برق می باشد.
رعایت اقدامات ایمنی و کنترل اتصالات، نقش موثری در راه اندازی موتور برق را به عهده دارد.
نصب و راه اندازی یک موتور برق باید توسط یک فرد متخصص و با تجربه انجام گردد تا از بروز هرگونه مشکل احتمالی به دور باشد. هنگام راه اندازی باید تمامی اجزای موتور برق به درستی متصل شوند تا از خطراتی از قبیل برق گرفتگی از موتور برق ، سوخته شدن دستگاه، آتش سوزی موتور برق جلوگیری کند.
دستگاه های موتور برق ساعت های طولانی کار می کنند پس نیازمند به نگهداری دائمی می باشند.
از مهم ترین نکات ایمنی در راه اندازی یک دستگاه موتور برق عبارتند از:
· اتصالات مربوطه به سیستم سوخت رسانی باید همواره کنترل گردد.
· اطمینان کافی از دانستن عدم وجود الکتریسیته ساکن در تانک سوخت
· مواد اشتعال زا را دور از موتور برق قرار دهید
· از ریخته شدن سوخت بر روی بدنه موتور برق جلوگیری کنید
دستگاه های موتور برق می توانند کار کردن بدون اختلال را تضمین کنند حتی اگر به صورت ناگهانی برق قطع شود.
و یا در شرایطی که شما در یک سفر طولانی باشید موتور برق ها و یا سایر مولد های برقی مانند دیزل ژنراتورها می تواند کاربرد بسیار مهمی داشته باشند.
برخی نکات مهم:
الف- سوخت موتور حتما باید تازه باشد اگر سوخت مانده باشد باعث این میشود که موتور خیلی سخت کار کند یا به اصطلاح ریپ بزند و خفه کند (اگر دیدید مجبورید که سوخت مدت زیادی داخل باک بماند از تثبیت کننده استفاده کنید که هم باعث میشود سوخت را تا شش ماه قابل استفاده نگه دارد و نیازی به خشک کردن باک پس از اتمام سوخت نداشته باشد )
ب- به جز مرحله ی اول روشن کردن دستگاه حدودا هر ۸۰ ساعت کار روغن باید تعویض شود.
پ- اگر قرار است چند روزی از دستگاه استفاده نکنید توجه داشته باشید که موقع خاموش کردن دستگاه از کلید استفاده نکنید ، شیر بنزین را ببندید تا خود دستگاه سوخت درون کاربراتور و موتور را استفاده کند تا عمر دستگاه پایین نیاید.
موتور برق هادس نیاز به تمرین داره ماهی یکبار در صورت استفاده نکردن دستگاه را به مدت ۲۰ دقیقه روشن نگه دارید چون هم رطوبت از بین میره هم موتور روان میشه و هم باتری شارژ میشه فیلتر را هم هر هفته چک کنید و رسیدگی لازم را انجام بدهید.
نکته مهم :
نکته ای که در مورد همه موتور برق ها باید بدانید این است، توجه داشته باشید حداقل ۶۰‎٪ توان کل دستگاه را زیر فشار ببرید وگرنه عمر دستگاه کم میشود
در حال حاضر تمامی هتل ها ، بیمارستان ها ، پمپ بنزین ها ، سازمان های ارتباطی، واحد های تولیدی ، ساختمان های تجاری ، مجتمع های تفریحی ، صنایع بزرگ ، تاسیسات اضطراری، کارخانه های استخراج معدن و مراکز داده ای فناوری اطلاعات و ارتباطات و ... نیازمند ذخیره برق بدون قطعی می باشند بنابراین یک پشتیبان مانند موتور برق می توانند بسیار پراهمیت باشند.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 1.907 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت