تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

avin Offline
#1 ارسال شده : 1397/03/08 02:53:28 ب.ظ
avin

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 19

بسیاری از مدیران تجارت ها و کسب و کارهای تازه تاسیس برای مدیریت هزینه ها و مطلع نبودن از اهمیت بالای یک لوگوی حرفه ای ، به سمت طراحی لوگوهای ارزان قیمت می روند. باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشیم که هیچ طراحی با هزینه کم یا ارزان ، یک لوگوی جذاب و منحصر به فرد که در بین تمام لوگوهای موجود در سراسر دنیا تکرار نشدنی باشد را طراحی نمی کند. استفاده از لوگوهایی که براساس اصول طراحی نشده اند و تداعی کننده لوگوی دیگری در ذهن مخاطب هستند، تجارت را با شکست رو به رو می کند و ممکن است زیان های جبران ناپذیری به کمپانی ، شرکت یا سازمان وارد کند. در نتیجه از ابتدای تاسیس تجارتتان یک لوگو متناسب با نوع فعالیت خود به تیم ماهر طراحی لوگو سفارش دهید و سال ها از لوگوی خود استفاده کنید. همیشه گران قیمت بودن یک لوگو حس اینکه طراحی لوگو براساس تمام اصول و استانداردهای جهانی انجام شده باشد را به مخاطب و متقاضیان منتقل می کند.
در دنیای تجارت و رقابت میان کسب و کارهای مختلف ، طراحی لوگو جز مشاغلی محسوب می شود که از اعتبار بسیار بالایی برخودار است. تمام افرادی که در مرحله ی تاسیس یک تجارت هستند از اهمیت بالای طراحی لوگو برای برند خود باخبرند. اما دسته ای در این بین در شروع کسب و کار ، طراحی لوگو را جدی نگرفته و لوگویی بسیار مبتدی و آماتور برای برند خود انتخاب می کنند.
اگر بخواهید در یک طراحی لوگو حرفه ای موفق شوید ، باید طرح های دلخواه خود را در ذهنتان ترکیب کنید تا بتوانید لوگویی منحصر به فرد در ارتباط با برند خود به تصویر بکشید.
روش اول
ارزان ترین روش تلاش برای تبدیل شدن به یک طراح ماهر و حاذق در عرصه طراحی لوگو می باشد.
افراد کمی هستند که قادرند یک طراحی لوگو خوب و حرفه ای بر اساس طرحی که در ذهنشان نقش بسته است بر روی کاغذ پیاده سازی و اجرا کنند. این افراد از توانایی بالایی در طراحی لوگو برخوردارند و تنها تعداد کمی از آنها در جهان وجود دارند. اگر در دسته افراد ماهر و خلاق در عرصه طراحی لوگو قرار می گیرید ، همین حالا شروع به طراحی لوگو برای برندتان کنید و وارد بازار کار و دنیای طراحی لوگو شوید.
روش دوم
روش دیگری که با هزینه بسیار کم می توان لوگویی جذاب در اختیار داشته باشیم ، استفاده از نرم افزارهایی است که نمونه طراحی لوگوهای آماده در اختیار کاربران قرار می دهند.
توجه : به مقاله آموزش طراحی لوگو با نرم افزار AAA LOGO مراجعه نمایید.
طراحی لوگو و اعمال تغییرات در لوگوها با این نرم افزارهای قدرتمند در مدت زمان کوتاه و براحتی امکان پذیر می باشد. اما باید در نظر داشته باشید که مهم ترین اصل در طراحی لوگو منحصر به فرد بودن و یونیک بودن لوگو می باشد. استفاده از طرح های آماده ممکن است مهم ترین اصل در لوگوی شما را زیر سوال ببرد ، زیرا امکان دارد افراد دیگری هم از لوگوی منتخب شما برای تجارت خود استفاده کنند. لوگوها در دنیای تجارت نماینده ی برند ها می باشند و برندها از طریق لوگو هویت پیدا می کنند. اگر یک لوگو نماینده ی چندین تجارت باشد در طی مدت زمان کوتاه تمام تجارت ها با شکست رو به رو می شوند.
روش سوم
سومین روش سفارش طراحی لوگو به طراحان ماهر و خلاق می باشد. طراحی لوگو پروسه ای چند مرحله ای می باشد که نیاز به تخصص و دقت بالا دارد.

به طور کلی طراحی لوگو حرفه ای به چهار مرحله تقسیم می شود:
• جمع آوری اطلاعات
• اتود دستی
• تایید طرح نهایی
• پیاده سازی در نرم افزارهای طراحی
طراحان متخصص و ماهر لوگو با در نظر گرفتن تمام شرایط برند و از همه مهم تر هدف و شعار برند لوگویی طراحی می کنند که نشان دهنده ی زمینه فعالیت و نوع تجارت باشد. همچنین شعار مد نظر صاحب کسب و کار را در لوگو به طور غیر مستقیم به تصویر می کشند. سفارش طراحی لوگو به طراحان ماهر ، روشی مطمئن و هزینه بردار می باشد. برند ها با یکبار هزینه کردن می توانند از یک لوگو سال ها استفاده کنند و لوگوی طراحی شده بدست طراحان ماهر با گذشت زمان به هیچ عنوان فرسوده نمی شود و از جذابیت نمی افتد. تکنیک های استفاده شده در طراحی لوگو موفق و جذاب تنها بدست طراحان حاذق و خلاق در لوگو به کار برده می شود.
با اندکی هزینه برای طراحی لوگوی خود ، سالها تجارت و برندتان جذاب و گیرا باقی می ماند. جهت سفارش طراحی لوگو ارزان، مجموعه مائده دیزاین، مناسب ترین انتخاب شما خواهد بود.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.672 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت