تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

maryamdolati Offline
#1 ارسال شده : 1396/12/08 08:20:30 ب.ظ
maryamdolati

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 19
مکان: ایران

مجموعه خانه طراحان سام به روزترین چاپخانه دیجیتال در حوزه چاپ فضای باز، چاپ فضای بسته، دیجیتال ورقی، چاپ مستقیم بر روی اجسام سخت، حک و برش لیزر، دیجیتال کاتینگ و خدمات پس از چاپ (لمینیت و شاسی و ...) فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده است.

این مجموعه با به کارگیری کادری مجرب و بهره مندی از بهترین امکانات، پیشرو در ارائه خدمات به مراکز تجاری، فرهنگی، اداری، معماری، هنری و ارگانهای خصوصی و دولتی ومراکز تفریحی ورزشی می باشد.

مجموعه خانه طراحان سام مفتخر است با در اختیار داشتن گستره ی وسیعی از متنوع ترین ماشین آلات چاپ، کلیه خدمات و محصولات خود را با توجه به نیاز مصر ف کنندگان و بارعایت استانداردهای روز جهانی به مشتریان گرانقدر خود ارائه نماید.

همچنین این مجموعه در راستای اهداف خود در جهت رفع نیازهای مشتریان، اقدام به مشاوره در زمینه تبلیغات محیطی و پکیجهای چاپی و استندهای تبلیغاتی با بهر ه گیری از متخصصین صنعت چاپ و تبلیغات نموده است. امید است بتوانیم با یاری پروردگار و تلاش روزافزون، همچنان سیر پیشرفت و ترقی را ادامه داده و با ارائه خدمات بهتر رضایت مندی بیشتری را جلب نماییم.

خانه طراحان سام با مهجرترین دستگاه های چاپ دیجیتال و چاپ بنر در کشور آماده ارائه خدمات رسانی در زمینه چاپ دیجیتال استیکر,چاپ روی شیشه,چاپ دیجیتال کارت ویزیت,چاپ دیجیتال روی پارچه,چاپ دیجیتال تراکت,چاپ بنر,چاپ کاتالوگ,برش لیزر,چاپ دیجیتال کاغذ دیواری,سازه نمایشگاهی و دیگر خدمات چاپ مستقیم می باشد.

راه های ارتباطی با خانه طراحان سام :



email : [email protected]
Telegram : Telegram: Contact @samdhprintt
☎️ 021-88023051
☎️ 021-88632539
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.949 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت