تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

nooshin-pr Offline
#1 ارسال شده : 1395/11/16 10:14:35 ق.ظ
nooshin-pr

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 68



مدل سری سوپراسپورت آینده مک­لارن، که با نام P14 از آن یاد شده اما هنوز نام رسمی آن مشخص نشده است، طراحی جلویی تند و تیزتری پیدا کرده است.
تصویری که از طریق حساب کاربری @woppum فاش شده است، نشان می­دهد که در این خودرو طراحی برجسته و خاص آیرودینامیکی پیاده شده است.
این موضوع نشان دهنده تولید downforce بیشتر می­ باشد. Downforce فشاري است كه از طرف هوا به ماشين وارد مي­ شود و باعث چسبندگي خودرو به زمين مي­ گردد و رابطه مستقيمي با هندلينگ خودرو دارد و به عبارتي هرقدر كه downforce بيشتر باشد ماشين مي تواند پيچ ­ها را با سرعت بيشتري طي بكند بدون آنكه چسبندگي خود را برروی مسير مسابقه يا جاده از دست بدهد.
ورودی­های هوای جانبی آشنای مک­لارن برای پنل ­های صاف ­تر ساخته شده است و سقف این خودرو کاملاً با خودرویی که در حال آمدن به بازار می ­باشد تفاوت دارد که این موضوع را مدیون ساختار جدید Monocage II می­ باشد.
هنوز مشخصات فنی خاصی برای این خودروی سوپراسپورت منتشر نشده است، اما ساختار فیبرکربنی جدید آن در تصویر زیر مشخص می­ باشد. فریم جدید از درب­ های پروانه ­ای (Dihedral) استفاده کرده است و اظهار شده است که دسترسی بهتری را برای مسافرین فراهم کرده است.
انتظار می­ رود که P14 از نسخه توسعه یافته موتور V8 توربوشارژ مک­لارن استفاده کرده است. توان این خودرو بیش از مدل 675LT می­باشد و صفر تا 100 این خودرو حدوداً زیر 3 ثانیه می­ باشد. همچنین بیشینه سرعت این خودرو از 330 کیلومتر بر ساعت پیشی می­ گیرد.



منبع:اجاره خودرو پرشین گشت
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 2.156 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت