تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

nooshin-pr Offline
#1 ارسال شده : 1395/10/25 11:31:37 ق.ظ
nooshin-pr

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 68



در دومین ملاقات در گرین هل، خودروی هاچ­بک ۳۰۶BHP رکورد ۷ دقیقه و ۴۷ ثانیه و ۱۹ صدم ثانیه را از بریج تا گنتری را ثبت نمود.

این خودرو توانست به­­ راحتی رکورد قبلی خودش را که ۷ دقیقه و ۴۹ ثانیه و ۲۱ صدم ثانیه که در تابستان ثبت کرده بود را شکست و زمان­های رقبای Front-Wheel-Drive‌ خود را تحت الشعاع قرار داد.

به غیر از تجهیزات رول کیج (roll-cage)، مابقی تجهیزات کلاب­اسپرت S که با آن وارد این رکوردزنی شده است کاملاً استاندارد بوده و راننده این خودرو بنی لوچر، راننده تست خودرو VM بوده است.







دومین خودرو سریع که قبلاً جایگاه اول را از آن خود داشته هوندا سیویک Type R می­باشد که رکوردی نزدیک ۳/۴ ثانیه کندتر از کلاب­اسپرت S را دارا می­باشد.

به منظور جشن گرفتن این موفقیت و همچنین چهلمین سال تولد GTI، فولکس واگن تصاویر جدیدی از مدل GTI کلاب­اسپرت نسخه ۴۰ را منتشر کرده که در گالری می­توان مشاهده کرد.





منبع: اجاره خودرو پرشین گشت
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.387 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت