تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

abresantehran Offline
#1 ارسال شده : 1394/01/31 11:58:28 ق.ظ
abresantehran

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 81
مکان: تهران

فواید آب قلیای تولید شده توسط دستگاه تصفیه آب خانگی
دستگاه های تصفیه آب خانگی دارای فیلتر های متعددی هستند که بعضی از آنها وظیفه متفاوت و خواص گوناگونی دارند.دستگاه های تصفیه آب خانگی وظیفه تامین آب شرب سالم را برای شما دارند به همین دلیل در دستگاه های تصفیه آب خانگی فیلتر هایی به آنها اضافه شده تا آب خواص مفیدی پیدا کند که در زیر به خواص و فواید فیلتر قلیایی می پردازیم :
PH طبیعی خون در بدن بین 3/7 الی 5/7می باشد .بدلیل شرایط زندگی مدرن و مصرف بیش از حد گوشت . لبنیات . قهوه . شکر .مواد سرخ کردنی و سبزیجات خون و مایع میان بافتی به حالت اسیدی در می آیند .اسیدی شدن خون در بدن فقط با خوردن غذا نیست بلکه استرس و دیگر آلاینده ها نیز تاثیر دارند. سپس خون به کلیه و کبد می رود تا حالت اسیدی آن از بین برود . مصرف آب قلیایی با PH بالاتر از 5/7 به کبد و کلیه در این امر کمک می کند . حتی آبی را که ما مصرف می کنیم ممکن است این حالت اسیدی را در بدن تشدید کند .زمانی که با مصرف آب قلیایی بدن به سمت قلیایی شدن می رود بهتر می تواند در برابر باکتری ها و بیماری های میکروبی از خود دفاع کند .
چرا حالت اسیدی برای بدن ضرر دارد:
بررسی ها نشان می دهد اگر وضعیت مایع سلولی و خون به حالت اسیدی ضعیف در آید بدن ما ظاهری خسته به خود می گیردمانندزمانی که سرما می خوریم و یا بی حال می شوید.
اما زمانی که این حالت شدید تر شود .دچار سردرد و دردسینه می شویم .
تحقیقات دکتر کیچی موریشیتا در مورد سرطان نشان میدهد که اگر بدن به مدت زیادی در حالت اسیدی بماند علاوه بر اینکه قدرت جذب مواد قلیایی را ازدست می دهد . باعث مرگ سلول ها نیز می شود که خود این سلول های مرده باعث ایجاد حالت اسیدی در بدن می شوند.با ادامه پیدا کردن این حالت سلول ها در برابر حالت اسیدی مقاوم شده و بجای مرگ سلولی و از بین رفتن به سلول های
بدخیم تبدیل می شوند. که این سلول های بدخیم باعث ... ادامه مطلب
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.615 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت