تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

dastgahzardi Offline
#1 ارسال شده : 1401/11/30 02:02:15 ب.ظ
dastgahzardi

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: تهران

شرکت آریافتو ارائه دهنده خدمات اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل با ضمانت و قیمت مناسب در خدمات همشهریان خوب تهرانی و شهرهای تابعه و حومه می باشد.این شرکت در شهر بزرگ کرج نیز فعال می باشد و ساکنین در کرج و اطراف نیز می توانند از خدمات ما استفاده بهینه نمایند.
ما با استفاده از دستگاه زردی نوزاد که تاییدیه وزارت بهداشت و درمان را نیز داریم توانسته ایم خدماتی خوبی به ساکنین خوب تهرانی ارائه دهیم.این دستگاه ها که از آخرین دستگاههای زردی نوزاد می باشد در مدت زمان 48 ای 72 ساعت زردی نوزاد شما را پایین آورده و در منزل می توانید در کنار فرزند خود شاهد بهبودی و سلامت کودک خود باشید.با استفاده از خدمات آریافتو دیگر نیاز نیست فرزند خود را از خود دور کنید و در بیمارستان و با هزینه های زیاد بستری نمایید.
کافیست با مراجعه به سایت ما و تماس با شماره کارشناسان ما از خدمات پرستاری آریافتو برای اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل از ما کمک بخواهید تا در سریع ترین زمان ممکن به یاری شما بشتابیم.
شرکت ما این آمادگی را دارد که با ارسال ئو نصب رایگاه دستگاه زردی نوزاد در منزل شما و مشاوره و آموزش شما در این زمینه خدمتی نوین و بهتری برای شما به ارمغان آوریم.

ویرایش بوسیله کاربر 1401/11/30 02:07:24 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.207 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت