تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

alborz Offline
#1 ارسال شده : 1400/02/11 09:42:13 ق.ظ
alborz

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 14
مکان: tehran

تشکرها: 4 بار
3 تشکر دریافتی در 3 ارسال
امروزه استفاده از مبل در میان مردم کشور ما همه گیر و عادی شده است بطوریکه بعضی از افراد حتی برای خوابیدن ، غذا خوردن و کار کردن هم از مبل استفاده می کنند و در نتیجه وجود لکه ها و کثیفی ها روی قسمتهای مختلف مبلمان عادی و اجتناب ناپذیر است. کثیفی مبلمان و وسایل نشیمن در زمان نظافت منزل بیشتر نمایان می شود.

به شما توصیه می کنیم که برای شستشوی مبل و مبل شویی در منزل خود به دنبال مبل شویی ارزان نباشید. کیفیت انجام کار مبل شویی در هنگام شستشوی مبل بسیار مهمتر از قیمت مبل شویی است.
قیمت مبل شویی و قیمت شستشوی مبلمان در منزل به عوامل متعددی بستگی دارد. یکی از مواردی که در تعیین هزینه مبل شویی تاثیر گذار است، نوع مبل و تعداد مبلمان جهت انجام مبل شویی است. هزینه شستشوی مبل در منزل و قیمت خشکشویی مبل معمولا از سوی اتحادیه مبل شویی و قالیشویی مشخص می‌شود. براساس پیشنهادهای شرکت های شستشوی مبل بین 70 تا 280 هزار تومان هزینه مبل شویی در منزل است.

اگر خودتان برای مبل شویی در منزل دست به کار شوید ممکن است:
اگر خشکشویی مبل به درستی انجام نشود، و از مواد مبل شویی مناسب استفاده نشود به بافت پارچه و چوب آن آسیب وارد می‌شود.
اگر برای از بین بردن لکه ها از مواد شوینده مناسب استفاده نکنید، در آینده لکه بری مبلمان سخت‌تر می‌شود. هزینه مبل شویی بالاتر می رود.
اگر مبل شویی با مواد مخصوص خود انجام نشود، بعد از مدتی مبل بوی نامطبوعی به خود می‌گیرد. باید عملیات مبل شویی مجدد انجام شود.
اگر از دستگاه شستشوی مبل در منزل به درستی استفاده نکنید، ممکن است به پارچه مبل آسیب وارد کنید. که خسارت خرید مبل جدید را در پی دارد.
اگر مبل شویی با دستگاه انجام نشود(مثلا با دستمال پرزدار انجام شود) ممکن است روی پارچه لکه و پرز ایجاد شود. مبل شما شکل نامطلوبی به خود بگیرد.

نکات مهم در مبل شویی
روی برخی از مبلمان برچسب‌ هایی قرار دارد که در آن نحوه مراقبت و شستشوی مبلمان ذکر شده است. در این برچسب ها قید شده که مبلمان باید با چه شوینده هایی شسته شوند و آیا مجاز به شستن با آب هستید یا خیر. توجه به این علامت ها کمک می کند بابت مواد شوینده ای که مبلمان تان نیازی ندارند، هزینه ای نپردازید و در نتیجه قیمت شستشوی مبل برایتان کمتر تمام شود. در ادامه برخی از این علامت ها را برای شما توضیح می دهیم:

W: مخفف کلمه آب در زبان انگلیسی است و نشان می دهد برای نظافت مبلمان باید از بخار آب و یا آب خالی استفاده شود.

ws: نشان می دهد که برای نظافت مبلمان می توانید از آب و مواد شیمیایی استفاده کنید.

s: این علامت به ما نشان می‌ دهد که شستشوی مبل باید به‌صورت خشکشویی صورت بگیرد و نمی توانیم از آب استفاده کنیم.

o: این علامت بیانگر استفاده از محصولات ارگانیک در ساخت مبلمان است و به همین علت شستشوی مبل باید با آب سرد انجام شود.

x: به معنای این است که مبل باید با جاروبرقی تمیز شود و بعد از نظافت و جارو برقی، برای شستشوی آن از شامپوی مخصوص استفاده گردد.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.077 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت