تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

tititina Offline
#1 ارسال شده : 1399/04/06 09:48:18 ب.ظ
tititina

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1


RF یک درمان سریع و بدون زخم و جراحی برای سفت کردن پوست و جوان سازی است. در روش آر اف فرکشنال، سوزن های بسیار ظریف وارد پوست شده و بین آنها امواج رادیویی مبادله می شود. با این کار در بخش درم پوست، گرما تولید شده و این گرما باعث ایجاد کلاٰٰژن جدید و اتقباض کلاژن های قدیمی می شود. در لیزر فرکشنال، نور لیزر به تعداد زیادی شعاع کوچک نور تقسیم می شود. این پرتوهای کوچک نور به لایه های عمیق تر پوست نفوذ می کنند. سپس پوست به وسیله این پرتوهای کوچک نور، پوست جدید را جایگزین پوست آسیب دیده می کند. دستگاه آر اف فرکشنال دارای سوزن های بسیار ظریفی است که برای پیشگیری از حساسیت با طلا پوشیده شده اند و قطر آنها ۲۰۰ میکرون است. این سوزن ها که عمق نفوذ آنها از ۵%تا ۵/۳میلی متر در پوست قابل کنترل است. طول این سوزن ها داراری عایق است و فقط نوک آنها آزاد است بنابراین زمانی که انرژی آراف آزاد می شود، تخریب حرارتی در عمق بافت صورت می گیرد. گرمای لیزر نیز سبب کاهش کلاژن موجود در پوست شده و در نتیجه باعث تولید کلاژن جدید در پوست می شود. از دیگر کاربرد آر اف درمان اسکارهای آکنه است که به دلیل عدم نیاز به مراقبت و دوره نقاهت، مورد استقبال قرار گرفته است.

درمان جای جوش با آر اف فرکشنال چگونه انجام می شود؟

در درمان با آر اف فرکشنال، ناحیه درمان با کرم های بی حسی موضعی پوشانده خواهد شد . بعد از حدود نیم ساعت، پوست محل درمان شسته شده و ضد عفونی می شود.. جلسه درمانی بسته به محل درمان ممکن است بین ۱۰ تا ۳۰ دقیقه طول بکشد. بعد از درمان می توان با استفاده از کیسه یخ پوست را خنک و از التهاب پیشگیری کرد. پس از آن باید با تجویز پزشک، استفاده از کرم ترمیم را شروع کنید.

مراقبت های بعد از درمان اسکار جوش با ار اف:
در صورتی که از ار اف برای رفع جای جوش استفاده کرده اید باید مراقبت های بعد از درمان را جدی بگیرید:

مصرف ضد آفتاب را بلافاصله بعد از درمان شروع کنید.
تا ۲۴ساعت بعد از ار اف، از استحمام، سونا و استخر خودداری کنید.
از مصرف شوینده های قوی خودداری کنید.
تا رفع التهاب پوست از مصرف کرم های شب، ضد چروک ها، لایه بردارها و کرم های ضد لک خودداری کنید.
به مدت یک هفته شب ها، کرم ترمیم کننده استفاده کنید.
درمان جای جوش با آر اف فرکشنال
نتایج آر اف فرکشنال برای درمان جای جوش
اگر روش آر اف را برای رفع اسکار جوش انتخاب کرده اید، تغییرات در کلاژن پوست را حدود ۳ هفته بعد از اولین جلسه درمانی را خواهید دید و بعد از ۳ ماه به حداکثر درمان می رسد ولی بعد از آن تاثیرات مثبت همچنان ادامه دارد. میزان بهبودی اسکارهای آکنه با لیزر فرکشنال دی اکسیدکربن بیش از فرکشنال رادیوفرکونسی است. در مورد نوع عمقی جای جوش و اسکار زخم، معمولاً آر اف فرکشنال اثر بهتری دارد.

تعداد جلسات برای درمان اسکار جوش با ار اف
تعداد جلسات با توجه به هدف درمانی و عمق اسکار، متفاوت است. در این روش درمانی، معمولا تعداد جلسات، طول درمان، هزینه تقریبی، درصد بهبودی در جلسه مشاوره قبل از درمان مشخص می شود. اما با نظر پزشک و تاثیرات درمانی، ممکن است تعداد جلسات کمتر یا بیشتر شود. معمولا رفع اسکار آکنه ها با rf بین ۳ تا ۵ جلسه است که کاملا بی عوارض است و در پوست ها تیره نیز از آن استفاده می شود.

آر اف، میکرونیدلینگ یا هایفو
برای درمان جای جوش، روش های مختلفی به کار برده می شود. گاهی برای مراجعین که کدام روش بهتر است؟ در پاسخ این سوال باید گفت که به در این زمینه به پزشک معالج تان اعتماد کنید البته در صورتی که به یک کلینیک معتبر مراجعه کرده اید. البته می توان این سه روش را بصورت مقایسه کرد: میکرونیدلینگ برای درمان ضایعات سطحی پوست مورد استفاده قرار می گیرد و باعث تحریک سلول های بنیادی شده و پوست یک درجه روشن تر می شود این روش در مقایسه با آر اف احتیاج به ۲۴ ساعت خانه نشینی دارد در حالیکه آر اف صرفا برای لیفت صورت مورد استفاده قرار می گیرد و احتیاج به خانه نشینی ندارد. هایفو روش جدید لیفت صورت است که درمان بطور سرپایی و در یک جلسه انجام می شود و بر عکس آر اف که تاثیر تدریجی دارد و در چند جلسه انجام می شود اثر آن سریع است و ماندگاری آن در مقایسه با آر اف طولانی تر است.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 4.769 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت