تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

anahemati Offline
#1 ارسال شده : 1399/03/21 02:24:46 ب.ظ
anahemati

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 105
مکان: تهران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
انواع بشقاب پلوخوری، خورشت خوری و میوه خوری
بشقاب بلور: ست بشقاب بلور یکی از زیباترین ست های بشقاب است که برای تازه عروس ها خریداری می شود و معمولا در بوفه خانه نگهداری می شود. برای چیدن میز غذاخوری بشقاب های بلور زیبا و اصیل اند و غذا در این بشقاب ها هیجان انگیز تر به نظر می رسد.

بشقاب سرامیکی: بشقاب های سرامیکی به نسبت بشقاب های چینی وزن سبک تری دارند و اگر پوشش لعابی مناسبی داشته باشند برای خوردن غذا مناسب اند و می توانند پاسخگوی سلیقه های مختلف باشند.

بشقاب آرکوپال: ظرف آرکوپال حد وسط بین بشقاب های چینی و شیشه ای است با این تفاوت که از چینی سبک تر و از بشقاب شیشه ای زیباتر است. به همین علت بسیاری از افراد ترجیح می دهند سرویس های آرکوپال را جایگزین جنس های دیگر کنند.

بشقاب چوبی بامبو: طرفداران محیط زیست که تعدادشان هر روز افزایش می یابد، بشقاب های بامبو را به سایر بشقاب ها ترجیح می دهند؛ چون برداشت محصول از گیاه بامبو می تواند بدون آسیب رساندن به گیاه اصلی باشد و همین امر باعث می شود پوشش گیاهی منطقه حفظ شود و تبدیل به یکی از بهترین منابع برای تهیه و تولید بشقاب چوبی باشد.

بشقاب دسینی: یکی از شیک ترین ظروفی که برای مهمانی های بزرگ استفاده می شود ظروف دسینی است که بعضی از بشقاب های رستورانی را هم پوشش می دهد. بشقاب های دسینی می توانند طرح های مختلفی در گوشه خود داشته باشند و کودکان را به خورد غذا تشویق کنند.

بشقاب سفالی رنگی: هنر سفالگری یکی از قدیمی ترین هنرهایی است که از گذشته تا به حال زنده نگه داشته شده و با تولید ظرف و کاشی و ... چیدمان منزل را تکمیل کرده است. بشقاب های سفالی طرح های زیبایی مثل انار و گل سرخ بر رویشان نهادینه می شود که به عنوان هدیه نیز مناسب باشند.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.534 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت