تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

rasan98 Offline
#1 ارسال شده : 1399/01/20 11:41:42 ق.ظ
rasan98

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: ایران

درب ضد سرقت در تهران
بطور کلی بورس درب ضد سرقت در تهران معمولا خیابان رسالت،ستارخان و همچنین پل چوبی می باشد البته برخی از مکان های دیگر نیز وجود دارد که به عنوان بورس درب ضد سرقت در تهران از آن ها نام برده می شود، مثل میدان حسن آباد و همچنین بلوار مرزداران. اما به طور کلی مرکز فروش درب ضد سرقت در تهران بیشتر این دو محل می باشد. جایی که شما می توانید با فروشندگان واسطه کار و البته نمایندگی های برندهای مختلف رو در رو صحبت کنید و از آن ها اطلاعات محصولاتی که ارائه می دهند را دریافت کنید. این شیوه سنتی خرید هنوز هم بسیار رایج است و طرفداران خاص خودش را دارد.
https://rasandarb.ir/blo...%D9%84%D8%A7%D8%A8%DB%8C
خرید اینترنتی درب ضد سرقت
بسیاری از مشتریان در دنیای پر مشغله امروز تمایل دارند تمام مراحل خرید و فروش درب ضد سرقت به صورت اینترنتی انجام دهند . خرید آنلاین درب ضد سرقت ، فروش آنلاین اینترنتی درب ضد سرقت و سفارش اینترنتی درب ضد سرقت ، فروش اینترنتی درب ضد سرقت ، درب ضد سرقت ارزان برای اینگونه مشتریان راه اندازی شده است .
با توجه به پیشرفت تکنولوژی خرید اینترنتی درب ضد سرقت نیز با استقبال خوبی از سوی مشتریان مواجه شده است. شما می توانید به صورت اینترنتی و حضوری، درب مورد نظر خود را از میان صد ها مدل مختلف موجود در سایت راسان درب سفارش دهید.
برای خرید درب ضد سرقت قیمت مناسب و با کیفیت به فروشگاه راسان درب مراجعه بفرمایید.
فواید خرید اینترنتی درب ضد سرقت:
وجود محصولات متنوع درب ضد سرقت در اینترنت
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های خرید اینترنتی درب ضد سرقت بازدید از محصولات متنوع در رنگ بندی‌های متفاوت است. با توجه به این که تولید کنندگان یا فروشگاه‌های درب ضد سرقت نمی‌توانند تمام محصولات ارائه شده را به صورت یکجا به مشتری عرضه کنند. با استفاده از تصاویر درج شده در وب سایت می‌توانید از مدل‌های متنوع عرضه شده بازید به عمل بیاورید.


صرفه جویی در زمان و هزینه در خرید درب ضد سرقت
با توجه به اینکه برای دیدن نمونه محصولات و انتخاب درب ضد سرقت مورد نظر خود از فروشگاه های اینترنتی درب ضد سرقت استفاده میکنید،این امر باعث صرفه جوی در وقت و هزینه میشود.
عدم مراجعه به فروشگاه و یا چرخیدن بین فروشگاه های مختلف باعث میشود هم در زمان و هم در هزینه های ناشی از رفت و آمدها صرفه جویی شود.این امر باعث کاهش بار ترافیکی در شهر میشود. همچنین خرید اینترنتی فرصت بیشتری به مشتریان میدهد تا با دقت و زمان بیشتری اقدام به خرید درب ضد سرقت کنند، و سر قرصت درب ضد سرقت متناسب با سلیقه و دکوراسیون منزل خود را انتخاب کنند.
مزایای درب ضد سرقت با کیفیت:
در اینجا تنها تعدادی از ویژگی های یک درب ضد سرقت با کیفیت را بیان میکنیم:

1- شکاف بین درب و چهارچوب درب ضد سرقت نبايد بیش از 4-5 میلی متر باشد. اگر شکاف بزرگتر باشد باز کردن درب توسط یک میله خمیده راحت تر خواهد بود.
2- چهارچوب درب ضد سرقت از جنس فولاد نرم با ضخامت 18 الی 24 سانتي ‌متر و قطر ورق 1.8 میلی متر، پوشش چهارچوب و درب با رنگ الکترواستاتیک کوره‌ای و کاملاً مکانیزه مي باشد. چهارچوب از جنس ورق آهن و مجهز به نوار عایق لاستیکی.
3- ضخامت لنگه درب 7 سانتی متر و قطر ورق 1.5 میلی متر، کلاف لنگه درب ضد سرقت از قوطی فلزی به ضخامت 5 میل و با ابعاد 50*120 میل می باشد که با دستگاه رول فرمینگ ساخته می شود و دور تا دور لنگه درب را فرا می گیرد.
4- قابلیت چهارچوب متغیر در سری اکونومیک که از 14 الی 20 سانتی متر ضخامت چهارچوب تغییر می کند که جهت دیوارهای آماده و کناف بسیار مناسب است.
5- تمامی چهارچوب ها دارای نوار دزدگیر در دور تا دور محیط لنگه درب با برش فارسی بر در کنج ها باشد.
6- تمامی چهارچوب ها دارای خم و برش کاملاً صاف، تمیز، بدون انحنا و دارای برش فارسی بدون موج در محل اتصال باشد.
7- استفاده از نوار دزدگیر دور تا دور لنگه یا چهارچوب جهت عایق صدا، گرد و غبار و پر شدن فضای خالی بین ام دی اف برای عایق صدا.
8- درب ضد سرقت دارای اجزایی از قبیل زنگ، چشمی، شب بند جهت قفل اصلی، زه درزگیر برای جلوگیری از ورود گرد و خاک، گرما و سرما ، لولای پنهان و چهارچوب متفاوت و مستحکم نسبت به درب معمولی است.
0912-3478364
تبلیغات
seoupdate Offline
#2 ارسال شده : 1399/05/29 12:56:55 ق.ظ
seoupdate

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 67
مرد
مکان: کرج

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال
دیگر انواع درب ضد سرقت را در سایت سنا درب مشاهده کنید...

https://sanadarb.com/
sepahandarb Offline
#3 ارسال شده : 1399/06/27 06:54:56 ب.ظ
sepahandarb

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2
مکان: تهران

فروش درب ضد سرقت
درب استیل
درب کشویی
درب ضد حریق
درب لابی

از سپاهان درب با قیمت مناسب و کیفیت عالی

تلفن تماس:88454524
https://sepahandarb.ir
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.125 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت