تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

abresantehran Offline
#1 ارسال شده : 1393/11/25 04:11:26 ب.ظ
abresantehran

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 81
مکان: تهران

این مدل از دستگاه تصفیه آب خانگی سه مرحله ساده زیر سینکی با سیستم میکرو فیلتریشن است و برای مکانهایی مورد استفاده قرار می گیرد که آب مشکل سخـتی و سنگینی بالا نـدارد. این دستگاه تصفیه آب خانگی برای تهیه آب شرب از آبهایی که ناخالصی های معلق مانند: شن و ماسه ، زنگ آب ، گل و لای ، لجن ، جلبک ، کلر و مشتقات کلر و بطور کلی ناخالصی های بزرگتر از 5 میکرون است مناسب می باشد . با توجه به قطـر منافذ فیلتر های این دستگاه آب با فشار شهری توانایی عبور از آنها را داشته و در نتیجه این دستگاه تصفیه آب خانگی بدون پمپ و مخزن می باشد نصب این دستگاه بدلیل نداشتن پمپ و مخزن به آسانی صورت می گیرد و تعویض فیلتر آن راحت و سریع می باشد
مشخصات کلی دستگاه :
. قابلیت اتصال به یخچال
. دارای شیر مصرف تمام استیل و کرم ستاره ای
. دقت حذف ناخالصی ها : 5 میکرون
. ابعاد دستگاه :(cm) 37 (L) x 21 (W) x 30(H)
. وزن دستگاه : kg 3
. حداقل دما : 5 درجه سانتيگراد
. حداكثر دما : 50 درجه سانتيگراد
. قطر شلنگ ها : " 1.4
. تعداد فیلتر : 3 عدد
. موارد مصرف : تهیه آب شرب خانگی و اداری
. ساخت کشور تایوان
فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی مدل MF-300
• فیلتر پلی پروپیلن: ( PP ) این فیلتر از جنس پنبه فشرده بوده که قابلیت حذف کلیه رسوبات شن و ماسه ، گل و لای ، زنگ زدگی لوله ها ، لجن ، ذرات معلق تا دقت 5 میکرون را دارد. زمان تعویض آن بین 3 تا 6 ماه می باشد .
• فیلتر کربن گرانول : ( UDF or GAC ) این فیلتر از جنس کربن بوده که قابلیت حذف کلر آزاد ، سموم کشاورزی ، تری هالومتان ها ، طعم ، رنگ و بوی نامطبوع آب را دارد. زمان تعویض هر 6 ماه یکبار.
• فیلتر کربن بلاک : ( CTO ) که قابلیت آن همانند کربن گرانول است به اضافه اینکه کلیه ذرات بزرگتر از 5 میکرون را نیز حذف می کند. زمان تعویض هر 6 ماه یکبار.
زمان تعویض فیلترها از طریق سامانه SMS یا تماس تلفنی توسط واحد خدمات پس از فروش اطلاع داده خواهد شد.
مطالب مرتبط :
سيستم اسمز معكوس چيست
خواص فیلتر های مینرال و قلیایی
راهنمای انتخاب دستگاه تصفیه آب
سختی آب در نقاط مختلف کشور
حفظ کیفیت آب
نمای کلی مراحل تصفیه آب
خدمات پس از فروش
لینک منبع : دستگاه تصفیه آب خانگی
تبلیغات
psakhtb Offline
#2 ارسال شده : 1393/12/06 02:37:56 ب.ظ
psakhtb

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3

امروزه در بسیاری از کشورهای دنیا نصب سیستم تصفیه آب در منازل امری رایج و متداول می باشد. در زیر سعی شده است هفت دلیل اصلی برای نشان دادن اهمیت استفاده از این سیستم آورده شود.
1. سلامتی تمام اعضای خانواده
به طور تقریبی 80 درصد بدن انسان از آب تشکیل شده است. بنا به توصیه پزشکان روزانه 8 لیوان آب و یا به ازای هر 10 کیلوگرم وزن بدنمان ، یک لیوان آب باید نوشیده شود، هرچقدر این آب سالم تر ، خالص تر و با کیفیت تر باشد ، سرزندگی ، سلامتی و عملکرد اندام های بدن ما افزایش بیشتری خواهد یافت.

2. کاهش احتمال مواجهه با سرطان ، مشکلات تنفسی و بیماری های قلبی
کلر برای از بین بردن باکتریها ، انگل ها ، ویروس ها و بسیاری دیگر از میکروارگانیزم های خطرناک و بیماری زا ، تقریبا در تمام کشورهای دنیا به آب اضافه می شود. تحقیقات جدید حاکی از آن است که حذف کلر از آب آشامیدنی در زمانی که قصد داریم آن را بنوشیم ، احتمال ابتلا به سرطان ، مشکلات تنفسی و بیماری های قلبی را تاحد قابل توجهی کاهش می دهد.

3. کاهش احتمال ابتلا به آلزایمر
تحقیقات نشان می دهد وجود یون های آلومینیوم در آب ارتباط معنا داری با احتمال ابتلا به آلزایمر دارد. آلومینیوم از جمله عناصری است که دفع آن از بدن دشوار بوده و رسوب آن در مغز انسان اختلالاتی از قبیل آلزایمر را به همراه خواهد داشت. آب تصفیه کن های خانگی با استفاده ازفن آوری اسمز معکوس و ممبران RO تمامی فلزات سنگین از جمله آلومینیوم، سرب ، جیوه ، کادمیوم و ... را از آب آشامیدنی حذف خواهند کرد.

4. لوله های پوسیده و زنگ زده
زنگ زدگی و پوسیدگی لوله های آب امری اجتناب ناپذیر است و ذرات ناشی از زنگ زدگی و پوسیدگی لوله ها به مرور وارد آب مصرفی ما می شوند و بهترین راه برای جلوگیری از حضور این ذرات در آب مصرفی استفاده از تصفیه کننده های آب می باشد.

5. بهبود طعم چای ، قهوه و غذا
با استفاده از آب تصفیه کن های خانگی شما به سرچشمه ای از آب سالم ، گوارا و عاری از هرگونه ناخالصی و ماده شیمیایی دست خواهید یافت که می توانید از آن برای تمام امور خود از قبیل آشامیدن ، پخت و پز ، شستشوی میوه ها و سبزیجات ، دم کردن چای ، درست کردن قهوه استفاده کنید و تاثیرات آنر ا مشاهده نمایید.

6. صرفه جویی در وقت و هزینه
تصفیه کردن آب هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری بلند مدت و پرسود است. خانگیدستگاه تصفیه آب یک کارخانه کوچک تولید آب سالم و بهداشتی در منزل شماست که با نظارت و کنترل خود شما ، آب سالم و بهداشتی برای شما تهیه می کند. نوشیدن آب سالم و تصفیه شده خانواده شما را از بسیاری از بیماری ها مصون نگه داشته و عملکرد اندام های داخلی بدن شما را بهبود می بخشد. خستگی و بی حوصلگی را از شما دور کرده و باعث شادابی و سرزندگی شما می شود. تجربه حاکی از آن است که استفاده طولانی مدت از آب تصفیه شده باعث کاهش هزینه های پزشکی و درمانی یک خانواده می شود.

7. حفاظت از محیط زیست
استفاده از آب تصفیه شده میزان مصرف آب معدنی ها را کاهش داده و در نتیجه از استفاده از بطری های آب معدنی کاسته می شود. بطری های پلاستیکی وقتی به صورت زباله در طبیعت رها شوند گاه صدها سال طول می کشد تا تجزیه شده و وارد چرخه طبیعت شوند.

منبع: http://www.sakhtemoon.co...atment-254#ixzz3SkOkvbd8

ویرایش بوسیله کاربر 1393/12/11 04:07:56 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.159 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت