تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

سمیرا Offline
#1 ارسال شده : 1397/08/06 11:58:37 ق.ظ
سمیرا

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 17
مکان: tehran

همه چیز در مورد رژگونه زدن
داشتن گونه های برجسته یکی از تکنیک های آرایشی است که اکثر خانم ها خواهان یادگیری آن می باشند. داشتن گونه های برجسته یکی از آیتم های ایجاد کننده زیبایی هر جه بیشتر است. به همین علت چهره پردازان با زدن رژگونه و ایجاد سایه روشن سعی در برجسته تر و شاداب تر کردن چهره می کنند.
در رژگونه های پودری ماده ی اصلی و انتقال دهنده آن پودر تالک ، مواد رنگی و متراکم کننده استفاده شده و در انواع کرمی و مایع، رنگ نگهدارنده ومایع سیلیکون به کار رفته است.
طیف رنگی رژ گونه ها بسیار وسیع و مناسب با انواع رنگ پوست افراد می باشد و این شما هستید که رنگ و نوع آن را متناسب با پوستتان انتخاب می کنید.
رژگونه مناسب شما کدام است
افرادی که پوست خشک دارند باید از انواع کرمی رژگونه تا آبرسانی پوستشان حفظ شود. اما افرادی که پوستشان چرب است باید از نوع پودری استفاده کنند تا چربی اضافی پوست را گرفته و رژگونه روی صورتشان روان نشود.برای پوست های معمولی تا چرب نیز همان نوع پودری مناسب است چون دوام آن را بر روی پوست افزایش می دهد.
در استفاده از رژگونه باید به رنگ پوست و فصلی که می خواهید از آن استفاده کنید نیز توجه کنید.در کل برای پوست های تیره تر ، رژگونه های قهوه ای از یک تا سه درجه تیره تر از رنگ پوست و برای پوست های روشن رژگونه هایی با رنگ های صورتی و هلویی مناسب است.
قلم مویی مناسب برای رژگونه
اگر رژگونه شما پودری است از قلموی بادبزنی استفاده کنید که پودر را خوب پخش کند و حالت یکنواخت ایجاد کند ولی برای رژگونه های تیره به هیچ وجه از فرچه های خیلی بزرگ استفاده نکنید چرا که در هربار زدن آن مقدار زیادی پودر پر رنگ به پوست زده می شود.
محل زدن رژگونه
در مقابل آینه بخندید تا روی چهرتان یک سیب ایجاد شود.
اگر صورتی گرد دارید برای کشیده نشان دادن آن روی برآمدگی سیب صورتتان رژگونه بزنید.
برای پر کردن صورت لاغر، باید رژگونه را به حالت دورانی روی گونه هایتان بزنید.
برای کوتاه نشان دادن صورت های خیلی کشیده باید فرچه را از خط سیب به سمت شقیقه بکشید.
برای گرد کردن صورت های چهار گوش هم رژگونه ای با رنگ ملایم به سیب صورت و گودی کونه هایتان بزنید و برای برجسته تر کردن گونه ها با استفاده از رژگونه ای دو درجه تیره تر از رنگ پوستتان به دور استخوان گونه آن را برجسته نشان دهید
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.280 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت