تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

سمیرا Offline
#1 ارسال شده : 1397/08/06 11:53:01 ق.ظ
سمیرا

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 17
مکان: tehran

کدام رژلب برای من مناسب است
رژ لب یکی از محصولات آرایشی است که حاوی مواد رنگی ، روغن ، قهوه، موم و نرم کننده پوست است که برای مالیدن روی بافت لب به کار می رود. این محصول تنوع و انواع متفاوتی دارد.
اکنون رژلب یکی از لوازم ضروری برای هر زنی محسوب می شود و به صورتی که به ندرت می توان زنی را یافت که در کیف دستی خود رژلب نداشته باشد. اما پیدا کردن رژلبی که بتواند ما را زیبا تر نشان دهد کار مشکلی است.
یکی از جنبه های مم آرایش رژلب و درست زدن آن و مهم تر از آن انتخاب رنگی مطابق با تن پوستمان است.به طور کلی چهار دسته تن رنگ \وست وجود دارد.
1 – پوست روشن : برای پوست های روشن بهترین انتخاب رنگ های روشن است.مانند : هلویی ، صورتی ،قهوه ای روشن و ....
2 – پوست متوسط : برای این نوع رنگ پوست رژلب هایی با رنگ های قرمز یا رنگ هایی با تناژ هلویی و نارنجی مناسب تر است.
3 – پوست گندمی و سبزه : رنگ های قرمز و تیره آن ها را جذاب تر نشان می دهد اما دقت کنید که رنگ رژلبتان خیلی هم تیره نشود چون ممکن است شما را بیمار نشان دهد.
4 – پوست تیره : این تن رنگ پوست رژلب هایی با تناژ تیره را باید انتخاب کنند مثل : قهوه ای تیره صورتی تیره و... اگر رنگ رژ را خیلی روشن تر از رنگ پوست انتخاب کنند حالتی غیر معمول و نا زیبا ایجاد می کند.
اما در استفاده از رژلب ، باید بعد از انتخاب رنگ مناسب باید نحوه ی استفاده از آن را نیز بلد باشیم به طور مثال ، خیلی وقت ها اتفاق افتاده که پس از استفاده از رژلب لب هایمان ترک خورده که دلیل اصلی آن هم پوسته پوسته بودن لبهایمان بوده . اما یک ترفند جالب در استفاده از رژلب و از بین بردن پوسته های لب وجود دارد.
نحوه ی زدن رژلب روی لب های ترک خورده
در ابتدا مقداری آب بنوشید تا مانع از ترک خوردن لب هایتان شود .سپس مقداری نرم کننده یا وازلین را روی لب هایتان بمالید . با این کار به راحتی پوست های مرده روی لب خود را از بین ببرید. با انجام این روش قبل از زدن رژلب می توانید لب هایی صاف و زیباتر داشته باشید.
استفاده از خط لب
استفاده از خط لب معمولا برای همه ی آرایش ها ضروری بوده ، با استفاده از خط لب ماندگاری رژلب خود را بیشتر کرده و از بیرون زدگی و پخش شدن رژ لب خود جلوگیری می کنید.اما باید این نکته را نیز در نظر بگیرید سعی نکنید برای خود لب های جدید بسازید بلکه باید لب های خود را زیبا تر کنید.
برای بهترین نتیجه خط لب شما باید مکمل رژتان باشد نه این که با رنگ رژتان در تضاد باشد. ، به همین منظور به دنبال خط لب هایی باشید که بیشترین هماهنگی را با رژلبتان داشته باشد.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.268 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت