تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

سمیرا Offline
#1 ارسال شده : 1397/08/06 11:32:02 ق.ظ
سمیرا

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 17
مکان: tehran

راه های زیبایی بدون آرایش
زیبایی و جذابیت ، بدون آرایش رویایی است که دست یافتن به آن غیر ممکن نیست. ولی اولین و مهم ترین چیزی که شما را به رویا نزدیک می کند ، داشتن پوستی صاف ، سالم و با طراوت است . پس برای رسیدن به این هدف بهتر است به جای استفاده از لوازم آریشی و بهداشتی متفاوت به سلامت پوستتان فکر کنید. در این مقاله به چند راه کار و نکته ی ساده اشاره می کنیم که شما را هر چه بیشتر به این هدف نزدیک کند.
اهمیت ابرو ها:
ابروها در زیبایی و زیبا تر دیده شدن ، نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند پس از آن ها غافل نشوید. همیشه ابروهایتان را تمیز نگه دارید و موهای اطراف آن را با موچین بردارید.
کرم ضد آفتاب :
اگر می خواهید صورتی درخشان داشته باشید و در عین حال از پوستتان نیز محافظت کنید ، کافی است از یک ضد آفتاب مناسب استفاده کنید.
بالم لب:
لب های خشک و ترک خورده ، صورت را کسل و مریض نشان می دهد. با استفاده از بالم لب می توانید لب ها را نرم و لطیف کرده و زیبایی آن ها را بیشتر کنید. اهمیت استفاده از این محصول در فصل زمستان بیشتر نمایان می شود. هوای سرد لب ها را خشک کرده و سبب ایجاد ترک روی لب می شود.
مژه هایی زیبا داشته باشید:
شما می توانید با استفاده از کرم ها و سرم های مختلف ، مژه های خود را تقویت کنید و مژه هایی پر پشت و بلند داشته باشید. علاوه بر استفاده از محصولات بهداشتی و مراقبتی ، یک راه خانگی نیز وجود دارد. ( از وازلین استفاده کنید) ، وازلین مژه ها را تقویت می کند. با این کار دیگر نیازی به استفاده از ریمل ندارید و تنها با استفاده از فر مژه، به مژه های پر بشت و بلند خود حالت دهید.
اسکراب صورت:
بی شک شما بهتر از هر کسی می توانید حال خوب یا بد پوستتان را تشخیص دهید. اگر پوست خود را مرده و کدر دیدید، فورا از یک اسکراپ خوب استفاده کنید تا پوست های مرده را از روی پوست برداشته شفافیت و تازگی را به صورت خود باز گردانید.
مدل موی مناسب:
مدل موهایتان را متناسب با چهره ، موقعیت و شخصیت درست کنید. موهای خوش حالت و آراسته تاثیر به سزایی در زیباتر دیده شدن دارد.
دندان ها :
اهمیت دندان ها را فراموش نکنید. از دندانتان مراقبت کنید و همیشه آن ها را تمیز نگه دارید. دندان های درخشان و تمیز لبخندتان را زیبا تر و چهره ی شما را جذاب تر می کند.
صورتتان را بشویید:
با استفاده از شوینده و پاک کننده های مناسب آلودگی را از روی پوست صورت پاک کنید. اگر پوستتان چرب است در طول روز 2 تا 3 بار و اگر پوستتان خشک است 1 بار صورتتان را بشویید.
مرطوب کننده را فراموش نکنید:
بعد از شستن صورت حتما از مرطوب کننده مخصوص پوستتان استفاده کنید . در طول روز هر گاه احساس کردید پوستتان خشک شده مرطوب کننده را ری پوست تمدید کنید.
استراحت کنید:
همان طور که می دانید خواب و استراحت کافی به سلامت پوست کمک می کند. اکثر افرادی که خواب کافی ندارند و یا خوب نمی خوابند ، پوستشان کدر و زیر چشمانشان گود رفتهو تیره است. پس سعی کنید برنامه ی منظمی برای خواب خود داشته باشید.
تغذیه ی سالم :
مصرف کافی میوه و سبزیجات کافی در طول روز علاوه بر حفظ سلامت بدن و تامین ویتامین ها و مواد معدنی لازم به پوست شما راآبرسانی کرده ، لطافت پوست را تامین و در نتیجه ظاهرتان را شاداب تر می کند.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 1.291 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت