تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

سمیرا Offline
#1 ارسال شده : 1397/08/06 11:27:25 ق.ظ
سمیرا

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 17
مکان: tehran

نحوه ی آرایش چشم
یک از مهم ترین قسمت های صورت در آرایش ، چشم های ماست چرا که اولین راه برقراری ارتباط همین چشم هاست .همیشه آرایش چشم و چگونگی انجام این کار برای اکثر خانم ها مشکل ساز بوده است. در این مقاله سعی داریم مدل های مختلف آرایش چشم برای انواع مدل های چشم را بیان کنیم.
وقتی که قرار است چشمانمان را آرایش کنیم ، همه ما یک هدف داریم ، درشت تر و درخشان تر کردن چشمان و در نتیجه افزایش جذابیت آن.همان طور که می دانید هر کدام ازما دارای چشم هایی با فرم های مختلف هستیم به همین علت نمی توان یک فرم آرایش خاص را برای تمام مدل های چشم در نظر گرفت .به طور مثال آرایش چشم های کشیده با چشم های گرد به یک صورت نیست. در این مقاله قصد داریم روش هایی را برای آرایش فرم های مختلف چشم را بیان می کنیم.
چشم های گرد:
کشیدن خط چشم : برای این مدل از چشم ها خط چشم را از گوشه ی داخلی پلک بالا شروع به کشیدن کنید و تا بیرون پلک امتداد دهید و یک خط مستقیم را ایجاد کنید و یا یک خط چشم گربه ای کوچک بکشید.
سایه: زیر استخوان ابرو و گوشه های داخلی چشم را سایه روشن بزنید .سایه تیره را بردارید و بدون این که زیاده روی کنید در امتداد سایه روشن آن را بکشید. سایه تیره ی استفاده شده را از قسمت بیرونی به سمت میانه چشم آورده و حالت یکنواخت در سایه ایجاد کنید. برای مشخص کردن مرز بین سایه روشن و تیره بین این دو سایه را با استفاده از سایه ای با تناژ متوسط پر کرده و آن را پخش کنید.
چشم های بادامی:
برای این نوع از چشم ها نیز باید از مدل آرایش چشم های گرد پیروی کرد.
چشم هایی با گوشه هایی به سمت پایین:
خط چشم یکی از مهم ترین ابزاری است که در آرایش این نوع از چشم ها به کار می رود.چرا که به کمک آن می توان چشم ها را بالا برد و فرم چشم را اصلاح کرد.در آرایش این نوع از چشم ها ابتدا سایه چشم را به روش چشم های گرد زده و بعد با استفاده از خط چشم پر رنگ خطی را از گوشه ی چشم تا انتها بکشید و حتی می توانید برای ایجاد ظاهری فریبنده تر خط چشم را به سمت بیرون و بالا امتداد دهید.
چش های گود:
خط چشم : روش کشیدن خط چشم در این نوع از چشم ها مثل کشیدن خط چشم در چشم های گود است.
سایه: در آرایش این نوع از چشم ها سعی بر این است که چشم ها را برجسته تر نشان دهیم تا بر جذابیت آن اضافه کنیم برای این کار سعی کنید از سایه های تیره خیلی کم استفاده کنید چرا که سایه های تیره نواحی را فرو رفته نشان می دهد. از سایه های روشن استفاده کنید این کار چشمان شما را برجسته تر می کند .
چشم های نزدیک به هم :
در آرایش این نوع از چشم ها سعی بر این است که بین چشم ها فاصله ایجاد کنیم.
خط چشم : خط چشم را از میانه پلک شروع کنید یک خط صاف بکشید و آن را بیشتر از عرض چشم ادامه دهید.
سایه چشم: ابتدا زیر استخوان ابرو را سایه روشن می زنیم و همانند چشم های گرد گوشه ی داخلی چشم را سایه ای روشن زده ، قسمت میانی چشم را با سایه ای به رنگ متوسط پر کنید و با سایه ی تیره ای که انتخاب کرده اید را از بالای سایه ی قبلی که زده بودید سایه بزنید تا تضاد سایه ها بیشتر جلب توجه کند.
چشم هایی با پلک های افتاده:
این نوع از چشم ها را باید به گونه ای آرایش کرد که پلک ها کوچک تر دیده شوند.
خط چشم : دراین نوع از چشم ها باید خط چشم را به صورت کشیده ترو طولانی تر بکشید.
سایه چشم: گوشه ی پلک را سایه روشن بزنید و برای قسمتی از پلک که زیر قرار دارد از سایه ی تیره استفاده کنید که بتوانید میزان افتادگی پلک را به حداقل برسانید و در آخر سایه ا ی تیره دور تا دور خط های ایجاد کرده پخش کنید.
چشم های برجسته :
خط چشم : برای کم کردن برجستگی چشم ، یک خط چشم سنگین را از گوشه ی چشم تا انتها مانند یک خط صاف بکشید و از ضخیم شدن این خط نترسید. این تیرگی به شما کمک میکند تا برجستگی چشم کمتر شود.
سایه چشم: در این نوع از چشم ها نیازی به سایه زدن پلک پایین و گوشه ی پلک بالا نیست فقط کافی است استخوان پلک را روشن کنید و با استفاده از رنگ های سنگین بالای خط پلک و قسمت پایینی پلک را سایه بزنید.
انتخاب رنگ ها و تناژهای سایه به سلیقه ی شما بستگی دارد.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 6.190 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت