تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

manhole Offline
#1 ارسال شده : 1397/07/01 05:06:42 ب.ظ
manhole

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1

شرکت های تولید کننده منهول
شرکت ناب زیست یکی از شرکت های تولید کننده منهول در کشور است.
این شرکت توانایی ساخت انواع منهول ،منهول فاضلاب،منهول بتنی و منهول پلی اتیلن است.
منهول یعنی چه؟
منهول یا همان گودال دسترسی به معنی( آدم رو) است.منهول در واقع یک نوع اتصالات است که برای متصل کردن شبکه که همان متصل کردن چند خط لوله به یکدیگر است به کار گرفته میشود. به عنوان مثال از منهول فاضلاب برای متصل کرد چند خط لوله استفاده میشود که تاثیر زیادی در هدایت کردن مسیر آب دارد.
تاسیسات زیر زمینی نیاز مبرمی به دسترسی دارند و در همه شهرها باید از روش هایی برای ایجاد این دسترسی اضافه کرد. منهول پلی اتیلن که با نام آدم رو نیز شناخته می شود اتصالاتی است که به لوله های کار شده در زیر زمین متصل شده و برای دسترسی بهتر به کار می رود یا همان اتصالاتی که باعث می شود تا به لوله های فاضلاب دسترسی پیدا کرد. این محصولات انواع مختلفی دارند که مهم ترین آن برای اتصالات فاضلاب می باشد. اگر در خیابان ها دقت کنیم درپوش هایی در سطح خیابان قرار گرفته است که دسترسی به فاضلاب را میسر می کند. اغلب این محصول برای لایه روبی فاضلاب استفاده شده و می توان بدون نیاز به کندن زمین، مشکلات موجود در لوله های زیر زمینی را با استفاده از آن رد یابی کرد.
منهول پلی اتیلن و کاربرد آن در تاسیسات زیرزمینی
کاربرد منهول پلی اتیلن در تاسیسات زیرزمینی سبب شده تا بسیاری از افراد به شناخت آن روی بیاورند و ویژگی های آن را بررسی کنند. همچنین این محصول در همه مواردی که نیاز به دسترسی به لوله ها و تجهیزات زیر زمینی وجود دارد، کاربرد داشته و از جنس های مختلفی ساخته می شود. بسیاری از مردم اطلاعات دقیقی درباره آن ندارند و برخی حتی نمی دانند، چیست که در ادامه به کاربرد آن خواهیم پرداخت.
با نصب منهول پلی اتیلن در زیر زمین می توان به بسیاری از اهداف رسید و در واقع کمک می کند تا به راحتی افراد بتوانند به خطوط لوله دسترسی داشته باشند. اما نصب آن دارای استاندارد های به خصوصی می باشد که رعایت کردن آن باعث ایجاد کابرد درست و صحیح می شود. برای نصب آن بهتر است طبق قوانین و استاندارد ها عمل کرد تا مشکلی در این باره به وجود نیاید. این محصول خود انواع مختلفی دارد و جنس این اتصالات با یکدیگر تفاوت دارد. تولید این محصول یکی از جدیدترین دستاورد های بشر می باشد که مزایای زیادی را به همراه خواهد داشت. معمولا شکل و اندازه آن ها از قوانین خاصی پیروی می کند و رایج ترین کاربرد آن در تاسیسات فاضلاب می باشد.


خطوط کابل ها نیز یکی دیگر از موارد کاربرد می باشد که باعث می شود تا به کابل های مختلف در زیر زمین دسترسی داشت. کاربرد های مختلف منهول پلی اتیلن باعث شده تا تولید این محصول از مواد فلزی و بتنی به پلی اتیلن ارتقا یابد و امروزه در کمتر مکانی از لوله های چدن و فلزی برای ایجاد این محصول استفاده می کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مراجعه به سایت ما اطلاعات مورد نیاز خود را بیاموزید.

ویرایش بوسیله کاربر 1397/07/01 05:07:53 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
dana Offline
#2 ارسال شده : 1400/08/16 01:08:37 ب.ظ
dana

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 7
مکان: تهران

ساختار لوله کاروگیت (corrugated pipe)
می توان آن‌ها را به صورت روکش دار تولید نمود.
بیشتر در زهکشی‌ها استفاده می شود.
دارای انعطاف پذیری و دوام بالا است.
درجه مقاومت حرارتی بالایی دارند.
فرسایش در دیواره داخلی در حداقل خود است.
dana Offline
#3 ارسال شده : 1400/08/17 12:30:08 ق.ظ
dana

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 7
مکان: تهران

پساب موجود در آشپزخانه‌های صنعتی، تالارها، رستوران ها، کترینگ ها و… دارای میزان بسیار زیادی از چربی می باشد که دارای ساختار مولکولی سخت و قوی هستند. به همین علت توسط میکروارگانیسم‌های هوازی و یا بی هوازی قابل تجزیه نمی باشد، در نتیجه نیاز به حوضچه جداسازی چربی برای هدایت روغن به خطوط فاضلاب امری ضروری می باشد. از چربی گیر رستوران برای جداسازی چربی و روغن از جریان فاضلاب آشپزخانه ها و رستوران ها به همراه پکیج تصفیه فاضلاب رستوران استفاده می شود. طراحی چربی گیر رستوران‌ها براساس شناور سازی روغن سبک وزن روی آب، همزمان با خنک کاری فاضلاب خروجی از مراکز می باشد. برای خرید این پکیج ها می توانید با کارشناسان ما در مهاب در تماس باشید.
dana Offline
#4 ارسال شده : 1400/08/17 12:32:29 ق.ظ
dana

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 7
مکان: تهران

تصفیه پساب صنعتی توسط مجموعه ای از روش های فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی در غالب مراحل الزامی اولیه و ثانویه (استفاده از تجهیزات گوناگون تصفیه فاضلاب همانند چربی گیر و سپتیک تانک فاضلابی) و مراحل اضافی پیش تصفیه و تصفیه پیشرفته در صورت لزوم انجام می شود. نوع روش مورد استفاده برای انجام تصفیه فاصنعتی به نوع فاضلاب تولید شده در صنایع مختلف بستگی دارد. در تصفیه فیزیکی آشغالگیری، دانه گیری و ته نشینی صورت می گیرد.
dana Offline
#5 ارسال شده : 1400/08/17 02:15:12 ب.ظ
dana

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 7
مکان: تهران

لوله کاروگیت پلی اتیلن در انتقال خطوط انتقال آب و فاضلاب، زه کشی، انتقال فاضلاب‌های عفونی و صنعتی، مسیر کابل و سیم‌ها، انتقال آب‌های جاری، ساخت پل‌ها و حتی برای حفاظت از شیر آلات استفاده می‌شود.
لوله کاروگیت دارای انعطاف پذیری بالا، قیمت مناسب، وزن سبک برای حمل و نقل، دوام و استحکام بالا می باشد.
برای خرید این تجهیزات می توانید از لوله شاپ کمک بگیرید
dana Offline
#6 ارسال شده : 1400/08/19 10:31:00 ق.ظ
dana

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 7
مکان: تهران

دریچه منهول، آدم‌ رو (درب منهول) یا درپوش فاضلاب، دریچه‌ای است که به روی انواع منهول‌فاضلاب، منهول برق و منهول مخابراتی قرار می‌گیرد. درپوش منهوب فاضلاب جهت جلوگیری از سقوط اجسام و افراد به داخل منهول تعبیه می‌گردد. یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف، سیستم تصفیه فاضلاب بهداشتی است که برای عبور فاضلاب در نظر گرفته می‌شوند و برای انجام این کار، از لوله‌هایی با قطر بسیار زیاد که به آن منهول‌فاضلاب گفته می شود، استفاده می‌شود. برای کاهش خطر و جلوگیری از سقوط افراد و اشیای مختلف به درون لوله، روی آن را با دریچه منهول می‌پوشانند و لزوم استفاده از آن در مواقعی که این لوله‌ها در وسط معابر و محل‌های پر رفت و آمد قرار دارد، بیشتر احساس می‌شود.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 1.281 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت