تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

mahsabk Offline
#1 ارسال شده : 1397/02/24 04:00:40 ب.ظ
mahsabk

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 32
مکان: البرز

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
سامی تکنیک یک نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی وایت هاوس به ویژه تعمیر یخچال وایت هاوس و یخچال فریزر و ساید بای ساید برند وایت هاوس می باشد. یخچال و فریزر وایت هاوس از برند های تست شده و شناخته شده آمریکایی در ایران هستند و هر وسیله مکانیکی که روزمره مورد استفاده قرار می گیرد گاهی نیاز به تعمیر پیدا می کند.

شما برای تعمیر یخچال وایت هاوس باید به نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی white house مراجعه نمایید زیرا این یخچال ها از بروز ترین تکنولوژی های روز دنیا بهره می گیرند و تکنسین های آموزش دیده مخصوص این برند باید با استاندارد ها و دستورالعمل های تعمیرات یخچال وایت هاوس آنها را تعمیر کنند تا مشکلی برای سایر قطعات و عملکرد دیگر بخش های یخچال پیش نیاید.

تعمیر یخساز یخچال وایت هاوس

هنگامی که یخچال کار یخساز متوقف شده یا فقط مکعب های کوچک تولید می کند، معمولا به این علت است که آب به طور جزئی وارد شده یا کاملا مسدود شده است. برای پیدا کردن و رفع انسداد در تعمیر یخچال فریزر وایت هاوس باید، سه نقطه رایج را بررسی کرد.

تعمیر دیفراست یخچال وایت هاوس

یخچال در یک چرخه ذوب کردن آب و تبخیر آن و انجماد آب کار میکند در صورتی که خللی در دیفراست یا کمپرسور رخ بدهد ممکن است فریزر یا یخچال آب بدهند یا خنک نکنن یا بیش از حد خنک کنند و مواد غذایی منجمد شود. تعمیر نشت آب سردکن یا یخساز یخچال وایت هاوس توسط سامی تکنیک.

تعمیر سر و صدای یخچال وایت هاوس

سر و صدای یخچال می تواند از هم کمپرسور زیر یخچال، موتور فن کندانسور زیر یخچال، یا موتور فن تبخیر در داخل فریزر باشد که توسط سامی تکنیک برطرف می شود. تمامی قطعات ما اورجینال بوده و همراه با ضمانت 36 ماه کتبی ارائه می شود.

نمایندگی تعمیر یخچال وایت هاوس
مشکلاتی که ممکن است برای یخچال وایت هاوس شما پیش آید موارد زیر می باشد که ما به شما قول می دهیم مثل روز اول درست شوند و کارایی یخچال شما به هیچ وجه پایین نیاید زیرا تکنسین های ما تعمیر کاران معمولی تعمیرات لوازم خانگی هر برندی نبوده و به طور تخصصی با دانش روز شرکت وایت هاوس الکترونیکس آموزش دیده اند و از تکنیک های تشخیص سریع عیوب و روش های معتبر بر طرف کردن آنها مطلع هستند پس نگران کیفیت انجام تعمیر یخچال وایت هاوس از سوی سامی تکنیک نباشید.
تبلیغات
parisa98 Offline
#2 ارسال شده : 1399/02/29 11:59:54 ق.ظ
parisa98

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 42
مکان: ایران

تعمیرات یخساز فریجیدر در منزل
اگر تمایل داشتید می توانید خودتان در منزل برای تعمیر یخ ساز فریجیدر خود اقدام کنید. بدین منظور باید اطلاعات کافی برای این کار را کسب کنید. در غیر این صورت تعمیرکاران ما در 24 ساعت شبانه روز آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

خرابی های یخساز فریجیدر
روشن نشدن یخساز
تحویل دادن یخ ها به صورت گوله ای
یخ نساختن یخ ساز
منجمد نکردن یخ ها
از کار افتادن یخساز
تولید یخ در ابعاد مختلف
گیر کردن یخ داخل یخساز
در زیر به بررسی علت های خرابی یخساز می پردازیم و روش تعمیر یخ ساز فریجیدر برای هر یک از مشکلات را توضیح خواهیم داد.
کار نکردن آب سردکن یخچال فریجیدر
لوله آب در درب یخچال فریجیدر یخ زده است
برای تعیین اینکه آیا لوله تامین آب یخ زده است، لوله را در پایین درب جدا کنید و هوا را به درون آن وارد کنید. اگر هوا از آن عبور نكند، این نشان می دهد كه لوله تامین آب یخ زده است. اگر لوله آب یخ زده باشد، به آن گرما دهید تا ذوب شود. علاوه بر این، اطمینان حاصل کنید که فریزر در دمای مناسب نگهداری می شود. دمای فریزر باید از 0 تا 10 درجه فارنهایت حفظ شود. اگر فریزر خیلی سرد باشد، لوله آب ممکن است یخ بزند.

دریچه ورودی آب
سوپاپ ورودی آب برای تامین آب به مخزن باز می شود. اگر دریچه ورودی آب معیوب است یا اگر فشار آب خیلی کم است، شیر ورودی آب باز نخواهد شد، پس اطمینان حاصل کنید فشار آب در دریچه به حد کافی باشد. اگراین فشار تامین می شود با استفاده از یک مولتی متر، پیوستگی دریچه ورودی آب را آزمایش کنید. اگر دریچه ورودی آب پیوستگی لازم را ندارد، آن را تعویض کنید.

فشار کم آب از منبع تامین خانگی
خانه شما ممکن است فشار آب ناکافی داشته باشد. دریچه ورودی، آب لازم برای آب سردکن را تامین می کند. این دریچه ورودی به فشار نیاز دارد تا عملکرد مناسب داشته باشد. جریان آب و فشار آن را بررسی کنید تا مطمئن شوید حداقل فشار لازم را دارا باشد.

صفحه کنترل آب سردکن
این صفحه کنترل تمام عملکردهای سیستم آب سردکن را مدیریت می کند و اگر این بخش با مشکل مواجه شود باعث می شود قدرت کافی به کل سیستم منتقل نشود. اگر فقط یک بخش از این سیستم کنترل کار نمی کند، قبل از آزمایش کل سیستم کنترل، تک تک اجزای آن را به صورت مجزا آزمایش کنید. خیلی احتمال دارد که فقط یک قسمت مشکل داشته باشد. اگر کل سیستم آب سردکن کار نمی کند، صفحه کنترل سیستم احتمال دارد با مشکل مواجه شده باشد.

سوئیچ آب سردکن
سوئیچ های توزیع کننده، ولتاژ کافی را، به آب سردکن ارسال می کنند. اگر یکی از این سوئیچ ها معیوب باشد، آب سردکن کار نخواهد کرد. برای تعیین اینکه آیا یکی از سوئیچ ها معیوب است، از یک مولتی متر برای آزمایش پیوستگی هر سوئیچ استفاده کنید. اگر یک سوئیچ پیوستگی ندارد، آن را تعویض کنید.


صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest (2)
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 1.283 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت