تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

آب قلیایی جدید Offline
#1 ارسال شده : 1396/11/29 09:46:57 ق.ظ
آب قلیایی جدید

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 29
مکان: تهران

آب قلیایی
همانطور که می دانید و در مقالات و مطالب علمی و ویدئو های آموزشی مشاهده و مطالعه نموده اید برای سلامتی بدن باید روزانه 8 الی 10 لیوان آب بنوشید نوشیدن این تعداد آب سبب سم زدایی بدن می شود و همچنین سبب می شود که اندام های بدن به خوبی فعالیت خود را انجام بدهند اما اگر به جای نوشیدن آب معمولی از آب یونیزه قلیایی استفاده کنید تاثیر گذاری روی بدن چندین برابر می شود و سبب می شود که به صورت چشم گیری تاثیر نوشیدن آب یونیزه قلیایی را در بدن خود احساس کنید . از فوایدی که نوشیدن آب یونیزه قلیایی برای بدن دارد موارد زیر است که در این جا به این موارد اشاره می کنیم .

21

1- بدن خود را سم زدایی کنید.

با نوشیدن آب یونیزه قلیایی آی واتر (آب هوشمند) اسیدی را که به طور طبیعی ( با نوشیدن نوشیدنی های گازدار ، خوردن گوشت قرمز و ..... ) به صورت روزانه در بدن جمع شده ، مواد سمی جمع شده در بدن، داروی های استفاده شده، غذاهای غیر طبیعی و پروسه طبیعی افزایش سن را کاهش می دهید. اسید جمع شده در بدن می تواند منجر به بروز بیماری شود. نوشیدن آب یونیزه قلیایی آی واتر (آب شفابخش) به صورت روزانه می تواند اسید موجود را خنثی کند و آن ها را از سلول ها و مفاصل خارج کند.

2-آب رسانی بهتر به اندام بدن

آب قلیایی به دلیل این که مولکو های ریز تری نسبت به آب معمولی دارد که این ویژگی به خاطر وجود پلیت ها در دستگاه آی واتر است که قادر به ریز کردن مولکول ها می باشد می توانند به راحتی به اندام های بدن نفوذ کند و تاثیر بسزایی روی اندام ها داشته باشد . هم چنین به دلیل آبرسانی بهتر به اندام ها نوشیدن این آب ( آب یونیزه قلیایی ) می تواند تاثیر بسزایی در از بین رفتن چین و چروک پوست بگذارد .

3- نوشیدن آب یونیزه قلیایی و درمان بیماری ها

با توجه به این که بیش تر بیماری ها در محیط اسیدی رشد می کنند نوشیدن مرتب آب یونیزه قلیایی سبب این می شود که بدن به حالت تعادل برسد و بدن را از حالت اسیدی خارج می کند برای اثبات این قضیه هم در قسمت گالری فیلم ویدئو های مختلفی قرار داده شده است که با مشاهده آن ها می توانید به این ایمان برسید که این آب یونیزه قلیایی چه تاثیر شگفت انگیزی روی بدن شما دارد . بدون این که مزه و یا بوی اب را تغییر بدهد شما می توانید به راحتی از این آب استفاده کنید و از خواص آن بهره ببرید .
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest (2)
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 2.162 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت