تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

kashtmoo Offline
#1 ارسال شده : 1396/08/25 11:04:10 ق.ظ
kashtmoo

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2
مکان: تهران

نرم افزار کاشت مو که توسط رویان مو سلامت انتشار پیدا کرده است قابلیت محاسبه ی قیمت کاشت مو را در انواع مختلف کاشت مو نظیر: کاشت ابرو، کاشت ریش ، کاشت مو را دارد. این نرم افزار خدمت نوین دیگری از رویان مو سلامت است که به هدف رضایت شما عزیزان و آگاهی نسبی از قیمت مناسب کاشت مو است.

شما در این نرم افزار می توانید قیمت کاشت موی خود را نظیر: کاشت موی طبیعی، کاشت ابرو و... مشاهده کرده و از قیمت تقریبی آن مطلع گردید.بعد از اولین ورود به نرم افزار موبایل کاشت مو می توانید با وارد کردن اطلاعات خود می توانید وارد قسمت محاسبه ی قیمت کاشت مو بشوید. با کلیک بر روی هر قسمت و با انتخاب نواحی مورد نظر، گرافت مو و... به گام بعدی نرم افزار بروید. در گام بعدی بعد از ورود فیلد های سن، و تیک زدن ضمانت نامه بیمه ایران، پرداخت اقساطی، اتاق عمل VIP و... دکمه ی محاسبه را برای دیدن قیمت تقریبی کاشت مو بزنید.


توجه داشته باشید که با توجه به شماتیک بودن تصاویر داخل نرم افزار، قیمت پیشنهادی صرفا حدودی می باشد و جهت اطلاع از قیمت دقیق حضور شما در کلینیک و معاینه توسط متخصصین مجموعه الزامی می باشد. اگر نیاز به اطلاعات بیشتر درباره ی انواع روش های کاشت مو نظیر: FIT ، FUE ، اطلاع در مورد کاشت موی ارزان قیمت، تخفیف کاشت مو، پرداخت اقساطی کاشت مو و ... را می توانید روی دکمه ی "اطلاعات بیشتر" که در داخل نرم افزار تعبیه شده است، استفاده نمایید.

بدین منظور می توانید برای دانلود اپلیکیشن محاسبه کاشت مو رویان مو سلامت بر روی لینک زیر کلیک کرده و از قیمت مناسب کاشت مو، کاشت ابرو ، کاشت موی مردان، کاشت موی زنان و ... مطلع شوید.

کاشت مو رویان مو
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.554 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت