تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

آب قلیایی جدید Offline
#1 ارسال شده : 1396/08/24 10:18:56 ق.ظ
آب قلیایی جدید

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 29
مکان: تهران

آب یونیزه
در مقاله پیشین به تاثبر آب یونیزه قلیایی روی بیماری های قلبی ، پوکی استخوان ، سرطان ، و بیماری ms اشاره کردیم در این مقاله می خواهیم به بقیه بیماری ها اشاره کنیم .

دیابت :

نظریه دکتر رابرت یانگ در رابطه با تاثیز آب قلیایی روی دیابت :

زمانی که لوزالمعده توانایی خود را جهت تولید و ترشح انسولین از دست می دهد شخص دچار بیماری دیتابت می شود .

زمانی که بدن اسیدی باشد رسپتورها ( گیرنده ها ) نمی توانند به خوبی فعالیت کنند به همین دلیل نوشیدن آب قلیایی به بدن این کمک را می کند تا گیرنده های سلولی بهتر عمل کند و پانکراس کمک می کند تاانسولین ترشح شود و کمبود انسولین در فرد بالا نرود .

فشار خون :

نظریه دکتر دی کورزویل در رابطه با تاثیر آب قلیایی روی فشارخون :

فشار خون در زمانی که جریان خون در رگ ها دچار محدودیت باشد در فرد ایجاد می شود . بسته شدن رگ ها هم در اثر ته نشین شدن کلسترول در رگ های خونی اتفاق می افتد . آب قلیایی به دلیل این که حلال خوبی است نوشیدن این در بدن سبب می شود تا کلسترول موجود در رگ های خونی را در خود حل کند در نتیجه آب قلیایی می تواند تاثیر بسزایی در کنترل فشار خون داشته باشد به طوری که می توان گفت در اثر استفاده در ۲ الی ۳ ماه از این آب فشار خون فرد مبتلا به این بیماری به آرامی کاهش می یابد .

کلسترول :

نظریه پروفسور کونینکا هیروناگ در رابطه با تاثیر آب قلیایی رو کلسترول بدن :

اگر این موضوع را بدانید که کلسترول و چربی خون رابطه ی مستقیمی با کم آبی دارند به هیچ عنوان نوشیدن آب را فراموش نمی کنید . زیرا زمانی که بدن کم آب باشد مقدار بسیاری کلسترول در سلول های کبد تولید می شوند . برای جلوگیری از رسوب کلسترول باید به طور منظم آب بنوشید مخصوصاً آب یونیزه قلیایی که خواص بسیاری دارد و یکی از ویژگی های مفید آن برای بدن ، جلوگیری از رسوب کلسترول در بدن می باشد .

کاهش روند پیری :

دکتر پگی پارکر در رابطه با تاثیر آب قلیایی روی کاهش روند پیری :

بعد از آزمایشات بسیار به این نتیجه رسیده ام که سن بیولوژیکی افراد ۲۰ تا ۵۰ سال مسن تر از سن واقعی شان نشان داده می شود .

آب یونیزه قلیایی به دلیل این که باعث هیدراتاسیون بدن و جذب نمودن مواد مغذی و دفع مواد زائد می شود می تواند روند پیری را به صورت چشم گیری کاهش دهد .
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.077 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت