تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

آب قلیایی جدید Offline
#1 ارسال شده : 1396/08/23 04:38:57 ب.ظ
آب قلیایی جدید

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 29
مکان: تهران

آب قلیایی

در این مقاله می خواهیم بررسی نماییم آب یونیزه قلیایی به چه صورت روی هر یک از بیماری ها می تواند تاثیر گذار باشد و آن بیماری را کنترل و یا درمان نماید .

بیماری قلبی :

نظریه دکتر هورست فیتزر ( جراح قلب و عروق ) در رابطه با تاثیر آب قلیایی روی بیماری قلبی

خاصیت جذب بالا و حلالیت بالای آب قلیایی سبب می شود که چربی خون و همچنین فشار خون در بیماران قلبی عروقی پایین آورده شود و همچنین آنتی اکسیدان بالای آب قلیایی از اکسید شدن چربی های بد موجود در بدن جلوگیری می کند ، که امر سبب می شود که روی بیماران قلبی بسیار تاثیر مثبتی داشته باشد . آب تولید شده توسط دستگاه های آی واتر ( آب یونیزه قلیایی ) می تواند بدن را سم زدایی کند و مواد اسیدی موجود در بدن را دفع و رادیکال های آزاد را خنثی کند و از آسیب رسیدن به بافت های بدن جلوگیری کند .

پوکی استخوان :

نظریه دکتر رابرت سی اتکینز در رابطه با تاثیر آب قلیایی روی پوکی استخوان

آب قلیایی به بدن کمک می کند تا از حالت اسیدی خارج شود و به سطح تعادل برسد با توجه به این که اگر محیط بدن اسیدی باشد بدن به وسیله یک مکانیزم دفاعی قوی از استخوان ها و دندان ها کلسیم و منیزیم مورد نیاز خود را دریافت می کند و محیط خود را قلیایی می کند که این امر سبب پوکی استخوان می شود . نوشیدن آب یونیزه قلیایی به بدن این کمک را می کند تا با رفع حالت اسیدی بدن از کاهش کلسیم و منیزیم بدن جلوگیری می کند . همچنین به خاطر این که گردش خون را افزایش می دهد قادر است التهابات و دردها را کنترل نماید .

سرطان :

نظریه دکتر اوتو واربورگ در مورد تاثیر آب قلیایی روی سرطان

زمانی که بدن اسیدی می شود گلبول های قرمز قادر به انتقال اکسیژن کافی به سلول ها و دفع رادیکال های آزاد نمی باشد در نتیجه سلول ها با کمبود اکسیژن مواجه می شوند در این زمان است که بعضی از سلول ها بدون اکسیژن به زندگی خود ادامه می دهند . سلول هایی که بدون اکسیژن ادامه حیات می دهند سلول های سرطانی نام دارند این سلول ها از مغز فرمانپذیری ندارند . به همین دلیل می گویند سلول های سرطانی در محیط اسیدی رشد می کند . شیمی درمانی و سایر روش هایی که جهت درمان سرطان به کار برده می شود در محیط اسیدی تاثیر گذار هستند . به همین دلیل به بیماران سرطانی پیشنهاد می کنیم که با نوشیدن آب قلیایی تاثیر مثبتی در روند درمان بیماری خود داشته باشید .

بیماری MS:

نظریه دکتر تام جیل هولی در مورد تاثیر آب قلیایی روی بیماری :MS

آزمایشات نشان داده است افرادی که دارای تبع سردی هستند و بیشتر غذاهای سرد ( غذاهایی که PH زیر ۷ دارند . ) استفاده می کنند بدنشان حالت اسیدی پیدا می کند و بیشتر در معرض بیماری MS قرار می گیرند .

معمولاً در بیمارهایی که مبتلا به بیماری MS هستند خون گرایش به حالت اسیدی دارد . نوشیدن آب قلیایی در این بیماران کمک میکند تا عضلات منقبض نشوند و همچنین یکی دیگر از ویژگی های نوشیدن آب قلیایی در این بیماران سرعت بخشیدن به جریان خون می شود که باعث بهبود روند بیماری می شود .

تاثیر آب قلیایی روی سایر بیماری ها را هم می توانید در مقالات بعدی مطالعه کنید . www.iWater.co
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.080 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت