تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

khakzadmon Offline
#1 ارسال شده : 1396/08/22 03:38:12 ب.ظ
khakzadmon

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 61
مکان: تهران

تشکرها: 18 بار
مرکز تخصصی تعميرگاه مجاز مركزی، نمایندگی تعمیرات کن مور سال‌ها است افتخار ارائه خدمات به شما عزیزان و تعمیرات لوازم خانگی را بر عهده دارد. نیروهای متخصص و با تجربه مرکز تخصصی تعميرگاه مجاز مركزي، نمایندگی تعمیرات کن مور همواره آماده هستند تا با بهترین کیفیت و بیشترین سرعت، لوازم خانگی‌تان را تعمیر کرده و نیازهای شما را برآورده سازند.

تاریخچه ای مختصر از شرکت کن مور و خدمات آن
شرکت کن مور (Kenmore) از معروف‌ترین و محبوب‌ترین برندهای لوازم خانگی در آمریکا است. اکثر آمریکایی‌ها، از لوازم خانگی کن مور در خانه استفاده می‌کنند. لوازم خانگی کن مور در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد و از همین رو است که مرکز تخصصی تعميرگاه مجاز مركزي، نمایندگی تعمیرات کن مور سال‌ها است در زمینه خدمات و تعمیرات لوازم خانگی این برند، فعالیت دارد.

از آنجا که لوازم خانگی کن مور، بسیار حساس بوده و ساختاری بسیار دقیق با طراحی منحصر به فرد دارد، باید تعمیرات و سرویس آن‌ها توسط افراد متخصص صورت گیرد که از ساختار و اجزای داخلی این دستگاه، اطلاعات دقیق و جامعی دارند و در زمینه تعمیرات این محصول و نحوه کار با اجزای داخلی آن، آموزش دیده باشند.

اولین ماشین لباسشویی برند کن مور در سال ۱۹۲۷ معرفی شد. علاوه بر آن شرکت کن مور، خطی حرفه‌ای به نام کن مور پرو (Kenmore Pro) نیز راه انداخته بود. در سال ۱۹۷۶، سیرز، کن مور را وارد خط تولیدات یخچال، فریزر، دستگاه تهویه هوا و رطوبت گیرها نیز کرد که پیشتر، با نام کلد اسپات (Coldspot) شناخته می‌شد.

این محصولات در حال حاضر توسط سازندگانی همانند ویرپول، جی ای، پاناسونیک، سانیو، ال جی، بوش، الکترولوکس و ماب مکزیکو تولید می‌شود.

(الکسای آمازون، دستیار صوتی آمازون است که با استفاده از آن، می‌توانید با محصولاتی که تحت پشتیبانی آن هستند، ارتباط صوتی برقرار کرده و تجربه کاربری بهتری داشته باشید. این دستیار صوتی در تمامی محصولات آمارون یافت می‌شود).

محصولات شرکت کن مور شامل دستگاه تصفیه آب، گریل، ماشین لباسشویی، خشک کن، ماشین ظرفشویی، مایکروویو، اجاق گازهای روی کابینت، جاروبرقی، کیسه‌های جاروبرقی، ماشین خیاطی، دستگاه تصفیه هوا، پنکه، پمپ‌های گرمایی، رطوبت گیر، مرطوب کننده، گرم کننده‌ی آب، تستر، فیلترهای آب، فریزرها، هیترها و تلویزیون است.

به همین جهت، مرکز تخصصی تعميرگاه مجاز مركزي، به عنوان نمایندگی تعمیرات کن مور در راستای ارائه خدمات و تعمیرات محصولات خانگی شما، همواره در دسترس بوده و سعی در ارائه بهترین خدمات و پشتیبانی حرفه‌ای و متعهدانه دارد.

در صورت نیاز به پشتیبانی، تعمیرات، مشاوره و دیگر خدمات درمورد لوازم خانگی خود، می‌توانید با مرکز تخصصی و نمایندگی لوازم خانگی مرکزی، نمایندگی تعمیرات کن مور تماس حاصل کرده و از خدماتی با بالاترین سطح و کیفیت، بهره مند شوید. پشتیبانان این شرکت، جوانانی فعال، پرانرژی و باتجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی هستند که شما را به بهترین نحو، هدایت و پشتیبانی خواهند کرد.
khakzadmon2018
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.082 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت