تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

khakzadmon Offline
#1 ارسال شده : 1396/08/02 04:59:15 ب.ظ
khakzadmon

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 61
مکان: تهران

تشکرها: 18 بار
امروزه كه در كشور ايران محصولات خانگي فريجيدر با استقبال فراواني رو به رو است و به علت كيفيت و تنوع محصولات اين شركت تعداد علاقه مندان و خريداران روز به روز در حال توسعه و گسترش ميباشد، تعميرگاه مجازمركزي، نمایندگی تعمیرات فريجيدر مفتخر است تا در اين زمينه توسط نيروهاي جوان ومتخصص و كارآزموده خودعالي ترين خدمات و سرويس هاي لازم را جهت تعمير و نگهداري محصولات فريجيدر با بالاترين كيفيت و كمترين زمان در محل مورد نياز به مشتريان و هموطنان عزيز ايراني ارائه دهد.

تعميرگاه مجاز مركزي نمایندگی تعمیرات فريجيدر به طور مداوم، قصد بهبود خدمات و سرويس هاي خود را داریم و در راستاي تحقق اين اصل، جلب رضايت و حمايت از مشتري پيوسته هدف ماست.
به منظور ارزش‌گذاری به وقت مشتریان در حال حاضر شما كافيست با مراجعه به وب سايت تعميرگاه مجاز مرکزی نمایندگی تعمیرات فريجيدر مطمئن ترين و کارآزموده ترین متخصصين را در زمينه تعميرات محصولات فريجيدر به منزل يا محل كار خود بياوريد و ضمانت خدمات را با مرکز «تعميرگاه مجاز مركزي» نمایندگی تعمیرات فريجيدر بدون هيچگونه نگراني در آرامش خيال تجربه كنيد.
برند لوازم خانگی فريجيدر تولید کننده لوازم و وسايل خانگی و تجاری ایالات متحده است که متعلق به شركت الكترولوكس است. فريجيدر همچنین طیف گسترده‌ای از انواع یخچال و فریزر را برای بازار مصرف کننده تولید و عرضه می کند. فريجيدر به عنوان شرکت یخچال در فورت وین، ایندیانا تاسیس شد و اولین یخچال فریزر خود را در ١٩١٦ عرضه كرد. در سال ۱۹۱۸، ۹۹ سال پیش، شخصي به نام ویلیام سی دایرانت، بنیانگذار جنرال موتورز، شخصا در این شرکت سرمایه گذاری کرد و در سال ۱۹۱۹ نام و شركت فريجيدر را به تصویب رساند.

این مارک در اوایل قرن بیستم در زمینه توليد يخچال شناخته شده بود که بسیاری از آمریکایی ها هر یخچالي را فريجيدر می شناختند. در حالي كه نام تجاری آن فريجيدر است. نام فريجيدر یا نسخه قبلی یخچال، منشأ اصلی ممکن است اصطلاح عامیانه “یخچال” باشد. از سال ۱۹۱۹ تا ۱۹۷۹ این شرکت متعلق به جنرال موتورز بود. در طول آن دوره، اولین شرکت تابعه دلكو لايت بود و بعدها بخش مستقل مستقر در دایتون، اوهایو بود. فريجيدر به شرکت ماشین آلات دوخت سفید ۱۹۷۹ فروخته شد، که در سال ۱۹۸۶ توسط الكترولوكس خریداری شد. در حالی که شرکت متعلق به جنرال موتورز بود. لوگوی آن شامل عبارت «محصول جنرال موتورز» بود.

در حال حاضر محصولات شرکت فريجيدر شامل، یخچال و یخچال فريزر است و به علت تنوع در طراحي و ساخت مدلهاي مختلف، صرفه جویی در زمان و نگه داشتن همه چیز تازه و هميشه در دسترس به محبوبیت بالایی در سطح جهان دست یافته است. فریزر خانگی فريجيدر، مواد غذایی شما را با طیف گسترده‌ای از محصولات افقی و عمودی خنک و یا فریز و در عین حال تازه نگه می‌دارد. شما نیز میتوانید تهويه مطبوع اتاق را در دمای ایده آل نگه دارید. از دیگر محصولات شاخص برند لوازم خانگی فریجیدر ماشین ظرفشویی آن است. ماشین ظرفشویی فریجیدر بهترین نتایج را در تمیز کردن و از بین بردن باکتری ها تقدیم شما میکند.

بعلاوه شما با ماشين هاي لباسشويي و خشك كن فريجيدر می‌توانید لباس‌های خود را نو و پاکیزه نگه دارید در حالی که صرفه جویی در انرژی، زمان و فضا را با محصولات نوآورانه فريجيدر تجربه مي كنيد. لوازم خانگی فریجیدر علاوه بر مراکز فروش متعدد از نمایندگی تعمیرات فريجيدر بی‌شماری در بازار داخلی ایران به منظور ارائه خدمات شبانه‌روزی و همیشه در دسترس تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر برخوردار می‌باشد.
khakzadmon2018
تبلیغات
parisa98 Offline
#2 ارسال شده : 1399/02/13 11:40:46 ق.ظ
parisa98

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 42
مکان: ایران

تعمیرگاه مرکزی نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر در تهران
نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر در تهران که تعمیرگاه مرکزی است؛ به نمایندگی های اصلی با مجوز از طرف شرکت فریجیدر گفته میشود که تنها این نمایندگی ها و مراکز مجوز کامل برای تعمیر یخچال فریجیدر و انواع لوازم خانگی آن دارند. با خیال راحت با تماس با تعمیرگاه مرکزی یخچال فریجیدر یخچال خود را به آن ها بسپارید. شماره های نمایندگی ها در پایین صفحه درج شده است. همچنین در صورت لزوم شما میتوانید با تعمیرکاران ما تماس گرفته و بگویید که مدارک رسمی از خود ارائه دهند تا به صورت صد در صد متوجه شوید که تعمیرگاه مرکزی ما برای تعمیر لوازم خانگی فریجیدر مدرک معتبر دارند

علت خراب شدن برد یخچال فریجیدر
طول عمر بالای یخچال
نوسانات شدید برق
اتصالی سیم های داخلی یخچال
خوردن ضربه ی شدید
رسیدن آب به برد یخچال
طول عمر بالای یخچال

طبیعی است که هر وسیله ی الکتریکی بعد از مدتی از مصرف دچار تقص فنی شود. درست است که مشکلاتی که در نهایت باعث تعمیر برد یخچال فریجیدر شوند خیلی نادر هستند اما به هر حال در چند مورد هم به دلیل افزایش سن دستگاه شاهد خرابی برد یخچال بوده ایم.

parisa98 Offline
#3 ارسال شده : 1399/03/18 11:15:22 ق.ظ
parisa98

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 42
مکان: ایران

گلد سرویس نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک
تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک
برای شناخت دقیق از خدمات و سرویس های نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک با ما همراه باشید. آگاهی از این موضوعات به شما کمک بسزایی در انتخاب نمایندگی معتبر برای تعمیر ساید بای ساید و یخچال جنرال الکتریک می کند. افرادی بسیاری هستند که تعمیرات ساید بای ساید برایشان از اهمیت بسیاری برخوردار است. چرا که یکی از محبوب ترین ساید بای ساید ها در جهان برند جنرال الکتریک است.

این برند متعلق به کشور آمریکا می باشد، پس بی شک تعمیر آن هم کار بسیار تخصصی است. یخچال جنرال الکتریک به دلیل طول عمر زیاد و ظرفیت گنجایش بسیار بالای خود توانسته بیشترین تقاضا را در بازار به خود اختصاص دهد. دانستن این موضوعات در هنگام بروز مشکل به شما کمک می کند. که برای تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک بجای اطمینان به کسانی که در این زمینه تخصص ندارند، با نمایندگی آن تماس بگیرید.

صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.089 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت