تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

saheleaftab1 Offline
#1 ارسال شده : 1396/04/03 11:38:23 ب.ظ
saheleaftab1

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 192
مکان: تهران

5 تشکر دریافتی در 5 ارسال
دیدنی های هاوانا
کوبا کشوری فوق العاده زیبا با جاذبه های طبیعی و سواحل بی مانندی است که گشت و گزار در این کشور را همیشه فوق العاده می کند . بسیاری از آمریکایی ها و علاقمندان به سواحل زیبا و بکر حتی در اروپا برای داشتن یک تعطیلات در آب و هوا و مناطق عالی کشور کوبا را انتخاب می کنند . این کشور دارای زیستگاه های طبیعی و دست نخوره بسیار زیبایی می باشد که با تلفیق با ساختمان ها و آثار تاریخی بر جای مانده از سال ها مستعمره بودن این کشور به عنوان یک کشور دارای نعمت های گردشگری بی شماری می توان از آن یاد کرد و هر ساله هزاران نفر برای تماشای این سرزمین شگفت انگیز وارد این کشور می شوند .
اگر فیلم دزدان دریایی کارائیب را دیده باشید با پیچیدگی ها و رمز و رموز جزیره زیبای کارائیب تا حدودی آشنا شده اید . جزیره ای که دارای گذشته ای درهم و مرموز و با فرهنگی کهن ترکیب شده و نماهای طبیعی بی نظیری دارد . این جزیره در نزدیکی هاوانا پایتخت کشور کوبا قرار دارد .
هاوانا که به عنوان میراث جهانی یونسکو هم ثبت شده در گذشته بندر نیروی دریایی اسپانیا بوده است . بافت قدیمی و زیبای این شهر در شمال شرقی این شهر واقع شده است و قدمتی مربوط به قرن 16 را با خود به همراه دارد . در خیابان های باریک و درهم این شهر می توان هنوز دیوار های دفاعی این شهر قدیمی را دید . در واقع این دیوار ها به دلیل هجوم بی شمار دزدان دریایی و برای دفاع از شهر در مقابل آنها ساخته شده بوده اند .
برای مطالعه ادامه مطلب و همچنین رزرو تور و یا بررسی و اطلاع از سایر برنامه های گردشگری سیاحتگران ساحل آفتابهمین امروز با کارشناسان و متخصصین سیاحتگران ساحل آفتاب تماس بگیرید .
http://travel.sahelaftab.com/
02188656892
یوتیوب ساحل آفتاب


تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.070 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت