تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

bahar724 Offline
#1 ارسال شده : 1396/02/04 10:31:46 ق.ظ
bahar724

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 116



موزه یخی استانبول، اولین موزه یخی است که در آب و هوای معتدل در ترکیه ساخته شده‌است. این موزه یک موزه یخی معمولی نیست و دیدن آن شما را بسیار شگفت‌انگیز خواهد کرد.

موزه یخی استانبول، توسط یک سرمایه گذار نروژی ساخته و در ۲۳ آپریل که روز جهانی کودک می‌باشد در سال ۲۰۱۰ افتتاح شد. مساحت موزه یخی استانبول در حدود ۱۴۰۰ مترمربع می‌باشد. بازدیدکنندگان آن می‌بایست لباس‌های مخصوص اسکیموها را به تن کرده و از یک تونل وارد آن شوند. دمای داخلی آن پنج درجه زیر صفر می‌باشد که در زمستان‌ها و تابستان‌ها این دما ثابت نگه داشته‌خواهد شد..
برای ۷۰ مجسمه یخی که در موزه قرار دارد ۷۰ تن یخ از کشور سوئد آورده شده‌است. از سویی دیگر برای دیوارها و دالان‌هایی که بازدیدکنندگان از بین‌آن‌ها عبور می‌کنند در حدود ۱۰۰ تن یخ بکارگرفته شده‌است. بخش ابتدایی این موزه متعلق است به وایکینگ‌ها که در سال ۸۸۰ از طریق دریای سیاه وارد استانبول شدند و به آن اسم میکلاگارد به معنی سرزمین حفظ شده را دادند..
موزه یخی استانبول در مرکز خرید فروم استانبول واقع شده‌است.



منبع: موزه یخی استانبول
تخت کوروش ایرانیان
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest (2)
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.553 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت