تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

bahar724 Offline
#1 ارسال شده : 1396/01/24 09:12:54 ق.ظ
bahar724

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 116



پیش از انتخاب هتل خود عوامل زیر را حتماً بررسی کنید!

انتخاب هتل خوب و مناسب از مهمترین اقدام‌هایی است که می‌بایست حتماً پیش از مسافرت به آن توجه داشته باشید.

هرچند حضور اینترنت و شبکه‌های اجتماعی این روزه‌ها تا حدودی این مساله را برای ما آسان کرده‌اند اما همچنان فاکتورهایی وجود دارند که لازم است قبل از انتخاب هتل خود درنظر بگیرید تا بتوانید سفری خوش و خاطره‌انگیز را با خانواده و فرزندان خود تجربه کنید.
در این‌جا ما به پنج نکته اساسی در انتخاب هتل مناسب اشاره خواهیم داشت.




۱- مکان و موقعیت هتل


اگر شما قصد دارید به سفری جهت گذراندن اوقات فراغت بروید حتماً از فاصله هتل نسبت به مکان‌های گردشگری آن مکان اطمینان حاصل کنید.
اگر هتل شما در قسمت مرکزی شهر واقع شده‌باشد مطمینا شما برای بازدید از مکان‌های توریستی زمان کمتری را سپری خواهید کرد.
اگر مسافرت شما یک مسافرت کاری است برای شما مناسبتر خواهد بود تا هتل خود را نزدیک مراکز کسب و کار آن شهر انتخاب نمایید.
مراکز پزشکی، مراکز خرید، فرودگاه، ایستگاه راه‌آهن از دیگر مواردی هستند که در صورت نزدیک بودن به هتل شما نه تنها به صرفه‌جویی در وقت شما کمک می‌کنند بلکه سفر شما را لذت‌بخش‌تر خواهند کرد.

۲- امکانات هتل


هتلداران مدرن به خوبی نسبت به اهمیت این موضوع واقف هستند که خدمات و امکانات رفاهی مختلف از اهمیت بالایی برخوردار خواهند بود.
در این رقابت هتل‌هایی با خدمات استثنایی و امکانات رفاهی بیشتر برنده خواهند بود. برای مثال اگر شما به منظور یک سفر کاری در هتلی اقامت دارید، امکانات اینترنت و وای فای ملزومات اصلی اتاق شما می‌باشد.
در بسیاری از هتل‌های هند نیز امکانات رفاهی ویژه‌ای برای بازدیدکنندگان خارجی در نظر گرفته‌اند تا از فریب آن‌ها توسط مردم محلی جلوگیری کنند.
حتماً پیش از انتخاب هتل خود امکانات و خدمات رفاهی آن هتل را مورد بررسی قرار دهید.

۳- مروری بر نظرات مشتریان آن هتل


در این عصر تکنولوژی، کاربران دارای انتخاباتی نامحدود جهت گزینش هتل موردنظر خود هستند. پیش از انتخاب یک هتل خاص، به سراغ نظریات توریست‌های دیگری که در آن هتل اقامت داشته‌اند بروید. نظراتی که در یک سایت توریستی منتشر شده‌اند، مدیریت هتل بر آن‌ها کنترلی نداشته و شما می‌توانید با واقعیت‌های آن هتل به خوبی آشنا شوید.
شما همچنان می‌توانید مقالات گردشگری متعدد در مورد آن شهر را که در مورد مکان‌های دیدنی آن شهر در وبلاگ‌های متعدد گفته شده مطالعه کنید و از تجربیات ذکر شده در آن‌ها استفاده کنید.

۴- دسترسی

این نکته از نکات بسیار مهم در سفر شما محسوب می‌شود. هتل شما باید نزدیک به وسایل حمل و نقل عمومی باشد. هتل می‌بایست برای رفت و آمد شما به مراکز خرید، فرودگاه، مکان‌ها گردشگری سرویس‌های حمل و نقلی را در نظر گرفته باشد. از سوی دیگر نزدیگ بودن ایستگاه اتوبوس و تاکسی به هتل از نکات حایز اهمیت در انتخاب هتل شما می‌باشد.
فاصله از وسایل حمل و نقل سریع شما را بسیار اذیت خواهد کرد و شیرینی سفر شما را کم می‌کند.
شما می‌ةوانید از نقشه‌های آنلاین برای انتخاب هتل خود کمک بگیرید.

۵- قیمت هتل

شما می‌توانید با مقایسه قیمت چند هتل بطور همزمان، هتل مناسب‌تری را انتخاب نمایید. درخواست تخفیف و یا قبول پیشنهاد‌های سودآور و شگفت‌انگیز هیچکدام اشتباه نیست. این حق شماست که متناسب با‌ارزش پولی کشور خود، هتلی مناسب انتخاب نمایید.
بررسی خدمات و هزینه‌های ارزش بر افزوده یک هتل پیش از انتخاب آن از دیگر نکاتی است که خوب است به آن توجه داشته‌باشید.
این نکته را همواره به یاد داشته باشید که لذت بردن از سفر شما به طور مستقیم با هتلی که در آن اقامت دارید ارتباط دارد، پس در انتخاب هتل خود بسیار ریز بین باشید و دقت کنید.

منبع: معیار انتخاب یک هتل خوب تخت کوروش ایرانیان
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 2.690 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت