تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

cafegardesh Offline
#1 ارسال شده : 1396/01/08 11:34:51 ب.ظ
cafegardesh

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 39
مکان: تهران

بهترین رستوران‌های آنتالیا در سفر به آنتالیا چه رستوران‌هایی هستند؟
وقتی با تور آنتالیا نوروز ۹۶ به این شهر توریستی سفر می‌کنید، یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های تفریحی شما کافه‌گردی و امتحان غذاهای ترکی خواهد بود. پس شناختن بهترین رستوران‌ها در کنار دانستن دیدنی های آنتالیا کمک بزرگی به شما در هرچه بیشتر لذت بردن از سفرتان به آنتالیا خواهد کرد.
یکی از این رستوران‌ها رستوران سراسر فاین داینینگ است که در خانهٔ تاریخی‌ای ۳۰۰ ساله قرار دارد و یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین رستوران‌هایی است که با تورآنتالیانوروز ۹۶ می‌توانید به آن بروید. یکی دیگر از رستوران‌های معروف و محبوب آنتالیا رستوران بیگ شفز است که البته در کل ترکیه زبانزد است و شعب بسیاری دارد. این رستوران در محلهٔ لار قرار دارد.
دیگر رستوران عالی‌ای که با تور آنتالیا نوروز ۹۶ می‌توانید از غذاهایش لذت ببرید، رستوران وانیلا لانج است که نزدیک دروازهد هادریان قرار گرفته است. معماری این رستوران سنتی است و غذاهای آن را هم غذاهای مدرن و هم غذاهای سنتی تشکیل می‌دهند. رستوران دیگری که می‌توانیم در اینجا معرفی کنیم رستوران پاتیو در منطقهٔ تاریخی کاله‌ایچی است. محله کاله ایجی در آنتالیا که قلب تاریخی این شهر محسوب می‌شود محبوب تاریخ‌دوستان و کافه‌گردانی است که با تور آنتالیا نوروز ۹۶ سفر می‌کنند. کافه‌های کاله‌ایچی غذاهای سنتی ترکی و موسیقی سنتی ترکی به‌صورت زنده دارند.
اما در پایان باید از رستوران کاراف واین واقع در محلهٔ کلیچ ارسلان یاد کرد که در آن می‌توانید از غذاهای سنتی ترکی در تور آنتالیا نوروز ۹۶ لذت ببرید.
حالا اگر می‌خواهید از قیمت‌های تورهای مختلف باخبر شوید به صفحهٔ تور آنتالیا نوروز 96کافه گردش بروید و پیشنهادهای مختلف را خودتان بررسی کرده و بهترین را انتخاب کنید.
کافه گردش
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 1.107 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت