تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

aranika Offline
#1 ارسال شده : 1395/09/21 11:30:10 ق.ظ
aranika

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 9
مکان: تهران

این شرکت در سال ۱۹۷۵ توسط روزالیا مرا گوینتیا و آمانسیو اورتگا تاسیس شده است. زارا گل سر سبد فروشگاه‌های گروه ایندیتکس است، کمپانی ایندیتکس یک مجموعه بزرگ نساجی و طراحی اسپانیایی و بزرگترین گروه مد جهان است، که به غیر از زارا، مالک برندهای دیگری نیز می‌باشد، مانند ماسیمو دوتی، پول اند بر، اویشو، اوترکه، استرادیواریوس و برشکا.

در دهه ۱۹۸۰ میلادی اورتگا در طراحی و صنعت تغییراتی داد تا به‌روزتر و مناسب با نیاز دوران شوند. این کمپانی از پیشرفت فناوری اطلاعات استفاده بسیار برد، تعداد طراح را زیاد کرد و روشی جدید را ارائه کرد که تنها دو هفته از زمان پخش شایعه یک طرح جدید تا جضور آن محصول در مغازه‌ها لازم بود. با این روش Zara هرساله صدها طرح جدید به بازار عرضه می‌کند.


سیاست عدم تبلیغ محصولات در تقابل با رقبای اصلی زارا، همچون یونیکلو و بنتون نیز هست. دانیل پیت، مدیر مد برند لویی ویتون در توصیف زارا می‌گوید: زارا بالقوه یکی از نوآورانه ترین و ویرانگرترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای خرده‌فروشی در جهان است. همچنین شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان شرکت زارا را به عنوان 'داستان موفقیت اسپانیایی' توصیف می‌کند.

زارا در حال حاضر در کل دنیا نزدیک به ۱۶۷۱ فروشگاه دارد.
کمپانی Zara نام ۱۳۵ عطر را در لیست دارد که نخستین آن‌ها مربوط به سال ۱۹۴۶ و آخرینشان ساخت سال ۲۰۱۵ است. عطرهای Zara با همکاری آلبرتو موریلاس، روزندو ماتو، پوییج و کارلوس بنیام ساخته می‌شوند.

لینک منبع:عطروادکلن آرانیکا
http://aranika.com/
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.398 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت