تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

limotorsh Offline
#1 ارسال شده : 1395/08/26 04:44:02 ب.ظ
limotorsh

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 20
مکان: tehran

تفاوت طراحی سایت تک صفحه ای با سایر سایت ها


طراحی وب سایت

سایت های تک صفحه یا بدون صفحه به این گونه هستند که تمامی اطلاعات مورد نظر را می توان با بالا و پایین رفتن در همان صفحه مشاهده کرد و از این لحاض با اکثر سایت ها که برای مشاهده مطالب جدید باید صفحات جدیدی را باز کرد متفاوتند. امروزه طراحی سایت های بدون صفحه یا تک صفحه ای محبوب تر از سایت های چند صفحه ای هستند و تجربه کاربری بهتری نیز دارند. نرخ تبدیل سایت های بدون صفحه نیز بالا بوده و از هزینه توسعه پایین تری نیز برخوردارند. طبیعتاً میزان اطلاعات بارگذاری شده در سایت های تک صفحه ای کمتر از سایت های چند صفحه می باشد.

طراحی سایت تک صفحه ای یا بدون صفحه

این مدل سایت ها می تواند به صورت دینامیک و یا استاتیک طراحی شود. این گونه سایت ها بیشتر برای معرفی حرفه هایی که قرار است اطلاعات کمی در مورد آن بارگذاری شود به کار برده می شود. از جمله معرفی تعدادی از محصولات و یا خدمات یک شرکت یا محصولی از یک کارخانه بزرگ یا حتی طراحی سایت شخصی یک فرد.

سایت های بدون صفحه یا تک صفحه چه مزایایی دارند؟

طراحی سایت

• جذب کاربر و تطابق با گوشی های هوشمند و تبلت ها؛ در صورتی که یک سایت فقط دارای یک صفحه باشد و تمامی اطلاعات در همان صفحه قرار بگیرد دیدن آن برای مخاطبانی که با گوشی هوشمند و تبلت در اینترنت هستند راحت تر و سهل تر می باشد. اکثر وب گردان سایت های ساده و جذاب را ترجیح می دهند به سایت های پیچیده و شلوغ. و به همین دلیل کاربران بیشتری جذب اینگونه سایت ها می شوند.
• مرور آسان تر صفحه و انتقال پیام به مخاطب؛ به دلیل پیمایش آسان تر سایت های تک صفحه ای انتقال پیام نیز راحت تر و تأثیر گذارتر انجام می گیرد و کاربر راحتی پیمایش را به کلیک های متعدد و انتظار جهت باز شدن صفحات ترجیح می دهد.
• دسته بندی بهتر و آسان تر محتوای طراحی سایت؛ در سایت های تک صفحه ای می توان نوشته ها را به گونه ای سازماندهی کرد که ترتیب آنها رعایت شود و بر حسب پیمایش صفحه تنظیم گردد. در حالی که در سایت های چند صفحه ای با توجه به قرار گرفتن مطالب در صفحات متعدد کاربر گنگ شده و ممکن است از گشتن برای ادامه مطالب مورد نظر صرف نظر کند
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.079 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت