تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

sitecode Offline
#1 ارسال شده : 1395/08/24 06:50:45 ب.ظ
sitecode

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 220
مکان: tehran

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال
مالک آپارات کیست ؟









وب سایت آپارات یک وب سایت انتشار فیلم و ویدئو می باشد که در کشور ایران بسیار مشهور می باشد . آپارات دارای طراحی سایت همانند یوتیوب می باشد و ویدئو های بسیاری را در خود جای داده است . پایه گذار این وب سایت جناب آقای محمد جواد شکوری مقدم می باشد و مدیر اجرایی این کمپانی صبا ایده می باشد . این شرکت 10 سال گذشته تنها با 3 کارمند شروع به کار کرد و هم اکنون دارای 65 نیرو می باشد . به صورت روزانه از 5 میلیون ویدئو در وب سایت آپارات بازدید می شود و به طور ماهانه بیش از 150 میلیون مخاطب دارد . جدیدا امکان جدیدی در طراحی سایت آپارات اضافه شده است که Filmo نام دارد . این امکان نسخه فارسی Netflix می باشد که هم اکنون به صورت رایگان عرضه می شود . آقای محمد جواد شکوری مقدم در این باره می گوید : فیلتر بودن وب سایت یوتیوب در کشور ایران کمک بسیار بزرگی به موفقیت طراحی سایت آپارات کرده است.


نحوه بارگذاری ویدئو در طراحی سایت آپارات :
برای آپلود ویدئو در طراحی سایت آپارات ابتدا می بایست در این سایت عضو شوید . سپس می توانید ویدئو خود را با فرمت های 3GP - MPEG - MP4 - AVI - MKV - WebM بارگذاری کنید . هم چنین در این وب سایت امکان مشاهده و آپلود ویدئو به صورت HD نیز موجود می باشد . برای آپلود ویدئو در طراحی سایت آپارات محدودیت حجمی به اندازه 250 مگا بایت وجود دارد . حال اگر کاربری می خواهد ویدئویی با حجم بیش از 250 مگا بایت بارگذاری نماید ، می بایست اکانت تایید شده در دست داشته باشد .


تاثیر وب سایت آپارات در فضای مجازی :
وب سایت آپارات در ابتدای کار ، با اما و اگر های بسیاری از سوی کاربران رو به رو شد . اما این وب سایت با گذشت زمان توانست ارزش ها و توانایی های خود را به کاربران ثابت نماید . بعد از گذشت یک سال نرم افزار این وب سایت نیز در اختیار مخاطبین قرار گرفت و رفته رفته تعداد کاربران این وب سایت افزایش یافت .

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 7.106 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت