تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

novinmarketing Offline
#1 ارسال شده : 1395/08/24 12:17:01 ق.ظ
novinmarketing

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 316
مکان: تهران

Yoast SEO

Yoast SEO ( که قبلا با اسم WordPress SEO by Yoast شناخته می شد)، یکی از محبوب ترین پلاگین هاست. و به شما اجازه می دهد سایت وردپرس خود را برای موتور جستجو بهینه سازی کنید.
نه تنها به شما امکان می دهد متا تگ اضافه کنید بلکه سایت شما را به صورت کلی بهینه سازی می کند.

W3 Total Cache

سرعت یکی از عوامل مهم در سئو است. وب سایت های سریع تر رتبه بالاتری در گوگل می گیرند که به معنی بازدید کننده بیشتربیشتر است.
W3 Total Cache به شما امکان می دهد فایل های فشرده و ذخیره سازی شده را به بازدید کننده ها ارائه دهید. این امر باعث می شود سرعت بارگذاری در سرور و وبسایت شما افزایش یابد.

Google Analytics

Google Analytics یکی از کامل ترین و جامع ترین ابزار های ارزیابی وبسایتی است که به صورت رایگان وجود دارد. به شما امکان می دهد ببینید بازدید کنندگان تان از کجا به وب سایتتان می آیند و در آنجا چکار می کنند. بر این اساس می توانید سایت تان را بهینه سازی کنید تا درآمدهایتان را نیز بالا ببرید.

BackupBuddy

وقتی صحبت از امنیت می شود، هیچ امنتی بهتر از یک سیستم بک آپ قابل اعتماد نیست. مسلما نمی خواهید تمامی داده های مربوط به مشتری ها و کار خود را به دلیل مشکل سخت افزاری یا حمله بر روی سرورهای میزبان تان از دست بدهید. اولین چیزی که باید بر روی وردپرس تمام سایت هایتان نصب کنید، یک پلاگین بک آپ است. ما BackupBuddy را توصیه می کنیم چون یکی از قابل اعتماد ترین و راحت ترین راه های بک آپ گرفتن و ذخیره سایت های وردپرس تان، آن هم تنها با چند کلیک است.

WPForms

به عنوان یک صاحب کار، اینکه مشتری هایتان بتوانند با شما تماس داشته باشند، باید جزء اولویت هایتان باشد. WPForms پلاگین تماسی است که برای تازه کار ها در این زمینه خیلی مفید است. این فرم ساز آنلاین که به صورت درگ اند دراپ کار می کند، به شما اجازه می دهد تا به راحتی تنها با چند کلیک، فرم تماس، فرم اشتراک ایمیل، فرم سفارش، فرم پرداخت، و انواع دیگر فرم های آنلاین را ایجاد کنید.
ما از آن در WPBeginner و در تمام سایت های خود استفاده می کنیم. برای کسانی که به دنبال یک راه حل ساده هستند نیز یک نسخه WPForms سبک رایگان در دسترس قرار دارد.
اگر ویژگی های پیشرفته تری می خواهید، از نسخه حرفه ای آن استفاده کنید.

CSS Hero
تم وردپرس برای ظاهر بصری وب سایت شما بر CSS تکیه دارد. اگر می خواهید تم خود را سفارشی سازی کنید، باید CSS را یاد بگیرید. که این موضوع می تواند برای صاحبان کسب و کار وقت گیرباشد.
CSS Hero پلاگین وردپرسی است که به شما اجازه می دهد تا هر تم وردپرسی را بدون نوشتن حتی یک خط کد، سفارشی کنید.

OptinMonster

OptinMonster یکی از محبوب ترین نرم افزار های بهینه سازی، نرخ تبدیل است. به شما امکان می دهد بازدید کنندگان وب سایت را به مشترکین ایمیل تبدیل کنید. اگر می خواهید به فهرست ایمیل تان بیشتر اضافه شود، پس باید از این پلاگین وردپرس که در سال 2016 ضروری است.

Beaver Builder

به عنوان یک صاحب کسب و کار خیلی زودی متوجه خواهید شد که قرار دادن چیز های متفاوت بر روی صفحات تان می تواند به تبدیل های و خرید و فروش بیشتر منجر شود. اما چگونه می توان بدون نیاز به یادگیری کد، صفحات فرود ایجاد کرد؟
Beaver Builder یک ابزار صفحه ساز قدرتمند برای وردپرس است که به صورت درگ اند دراپ کار می کند. این ابزار به شما اجازه می دهد تا با استفاده از یک رابط کاربری ساده، به راحتی طرح بندی صفحه خود را ایجاد کنید. برای اطلاعات بیشتر به مقایسه بهترین برنامه های صفحه ساز درگ اند دراپ برای وردپرس مراجعه کنید.]
http://www.novinmarketing.com/
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.100 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت