تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

limotorsh Offline
#1 ارسال شده : 1395/08/19 07:49:24 ب.ظ
limotorsh

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 20
مکان: tehran

روند رو به رشد تجارت الکترونیک در طراحی سایت

سایت، تجارت الکترونیک، بازاریابی اینترنتی در طراحی سایت و بسیاری مفاهیم دیگر که با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و علم هر روز بیشتر و پر رنگ تر به گوش ما می آیند نتیجه دگرگونی در تکنولوژی اطلاعاتی و شتاب گرفتن این تحول در قرن حاضر بوده است. امروزه با گذری در نشریات سمعی و بصری و خیابان ها انواع بی شماری از تبلیغات سایت های مختلف را خواهید دید که نشان دهنده وسعت تحولات تکنولوژی اطلاعات است. بنابراین و به صورت قابل لمس اگر در استفاده از این تکنولوژی مهارت لازم را نداشته باشید قطعاً در ارتباطات شغلی و تجاری و .. خود دچار مشکل خواهید شد. در اینجا با رسم نموداری سعی می کنیم که تأثیرات فناوری اطلاعات بر عرصه های گوناگون توضیح دهیم.

طراحی سایت
تفاوت های تجارت الکترونیک در طراحی سایت و تجارت سنتی

امروزه تجارت الکترونیکی بر اساس طراحی سایت ها رایج ترین شیوه تجارت الکترونیک است. نحوه ی تبادل اطلاعات اساسی ترین تفاوت تجارت الکترونیکی با تجارت سنتی است. دیگر خبر چندانی از ارتباط چهره به چهره و تلفن و سیستم پستی نیست و شبکه های کامپیوتری جایگزین آنها شده است. البته در تجارت الکترونیک مشکلاتی نظیر اعتماد و امنیت نیز وجود دارد. با توجه به آماری که هر ساله از سرعت استفاده از اینترنت منتشر شده و پیش بینی می شود که تا چند سال آینده بیش از هشتاد درصد مردم جهان از اینترنت استفاده کنند اهمیت تجارت الکترونیکی مشخص می شود.

سرعت قابل توجه، سهولت استفاده، عدم حضور واسطه، به صرفه بودن از نظر هزینه ها، کاهش هزینه تبلیغات بین المللی کالا از دلایل اصلی است که باعث استقبال خریداران و فروشندگان به تجارت الکترونیک طراحی سایت شده است. افزایش رقابت و تأثیر قدرت های اقتصادی و کاهش ارتباطات چهره به چهره از معایب این نوع تجارت محسوب می شود.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.065 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت