چاپ کاتالوگ

قیمت سفارش چاپ کاتالوگ های بالا بصورت آنلاین محاسبه میشود، تمام قیمت ها به روز هستند و با هر مشخصاتی قیمت کاتالوگ ها بصورت اینترنتی و در لحظه محاسبه و در صورت تمایل ثبت سفارش میشوند. در صورتی که طراحی کاتالوگ خود را نیز انجام داده اید میتوانید پس از فزودن به سبد خرید فایل خود را نیز در سایت آپلود نمائید همچنین شما میتوانید با ثبت سفارش آنلاین چاپ کاتالوگ با مشخصات دلخواه و دریافت پیش فاکتور رسمی از سایت بانی چاپ سفارش خود را ثبت نمائید. سفارش آنلاین چاپ کاتالوگ در تمام سایز های استاندارد و اختصاصی قابل تولید هستند.

راه گستران فردا
من کاتالوگی رو طراحی کرده ام برای صحافی اون حتما نیاز به صحافی ته چسب دارم. باید حداقل چند صفحه باشه کاتالوگم؟
پاسخ: کاربر عزیز، برای انجام صحافی چسب گرم در محاسبه گر آنلاین چاپ کاتالوگ می توانید صفحات را بالای 32 صفحه قرار دهید در این صورت نوع صحافی به چسب گرم تغییر می یابد و در واقع صحافی چسب گرم برای صفحات پایین تر از 32 صفحه توصیه نمی شود.

فرداد
آیا شما خدمات مانند برجسته سازی و یووی بر روی جلد کاتالوگ دارید؟
پاسخ: بله، شما می توانید پس از این که آیتم مورد نظرتون رو انتخاب نمودید، در داخل کالا در بخش محاسبه آنلاین چاپ کاتالوگ دکمه یووی موضعی جلد را انتخاب نمایید.

سارا عزیزی
سلام میشه بفرمایید صفحات داخلی هم میتونه یووی بشه ؟ به چه صورتی هست توضیح بدید ممنون میشم .
پاسخ: سلام روز بخیر مشتری عزیز بانی چاپ , بله صفحات داخلی هم میتونه یووی موضعی بشه فقط ,حتما باید صفحات گلاسه باشه با روکش سلفون مات گرماژ گلاسه فرقی نمیکنه .

سپاهان آسیا
سلام لطفا بفرمایید نحوه ارسال به شهرستان به چه صورت هست ؟
پاسخ: سلام دوست عزیز , نحوه ی ارسال به شهرستان با سه روش : 1- باربری 2- ترمینال اتوبوسرانی 3- چاپار یا تیپاکس میباشد . که این گزینه ها بستگی به تیراژ کار شما و اینکه هزینه ارسال براتون بخواهید به صرفه در بیاد هست . یک هزینه شهری داره تا باربری یا ترمینال که به صورت پس کرایه به هزینه ارسالتون اضافه میشه, و هزینه ارسال به عهده خود مشتری هست .

نسیم گشت
حداقل تیراژ چاپ کاتالوگ چه تعداد است ؟
پاسخ: چاپ افست 200 عدد و چاپ دیجیتال 10 عدد

زهرا مولایی
قیمت چاپ کاتالوگ چگونه محاسبه می شود ؟
پاسخ: سلام دوست عزیز، بر اساس تیراژ، گرماژ کاغذ، تعداد صفحات

فاطمه شاعری
اگر ابعاد کاتالوگی که طراحی کردم با ابعاد چاپی شما یکسان نباشد چه اتفاقی می افتد ؟و ابعاد دقیق را ازکجا بدونم؟
پاسخ: سلام دوست عزیز، سایز شما با توجه به اینکه استاندارد نیست و پرتی دارد قیمت آن نزدیک به بزرگترین سایز استاندارد محاسبه خواهد شد. قایل ذکر است بانی چاپ در چاپ کاتالوگ هیچ محدودیتی در سایز ندارد.

پرسش خود را مطرح نمایید در صورت تایید مدیر سایت، به آن پاسخ داده خواهد شد

عاطفه عبداللهی
عاطفه عبداللهی (3 شهریور 1401 10:42)
کیفیت خوب
کیفیت چاپشون خوب و رضایت بخش بود، کاتالوگم به موقع به دستم رسید، تنظیم زمانشون بسیار عالی و احترام به مشتریشون واقعا پنج ستاره داره

پریسا شکیب
پریسا شکیب (13 شهریور 1401 08:25)
کاتالوگ
من از سفارش خودم راضی هستم. نسبت به سایت های دیگه قیمت پایینتری داره و خیلی خوب منو راهنمایی کردند

به این دسته بندی امتیاز دهید

چاپ کاتالوگ فوری و حرفه ای 

با استفاده از ابزار محاسبه آنلاین قیمت چاپ کاتالوگ در تک تک سایز های استاندارد که در بالا آورده شده است میتوانید به راحتی قیمت سفارش چاپ کاتالوگ تبلیغاتی خود را در سایز، تعداد صفحات دلخواه، گرماژهای موجود کاغذ گلاسه، و ... در سایت بانی چاپ مشاهده نمائید. شما می‌توانید به راحتی و به سرعت قیمت نهایی، دقیق و به روز چاپ کاتالوگ حرفه ای مورد نظر خود را محاسبه و مشاهده نمائید. این ابزار به شما امکان می‌دهد بدون داشتن تخصص در مورد محاسبه قیمت چاپ کاتالوگ در تهران مشخصات فنی و جزئیات مورد نظر را وارد کرده و سپس قیمت دقیق و به روز لحظه ای چاپ کاتالوگ خود را دریافت و خرید و ثبت سفارش نمائید. جهت مشاهده نمونه کار چاپ کاتالوگ و انواع چاپ کاتالوگ رنگ می توانید به گالری تصاویر بانی چاپ مراجعه نمایید. چاپ کاتالوگ در تیراژ دلخواه را می توانید از طریق سایت سفارش دهید.

چاپ انواع کاتالوگ با سایز و گرماژ مختلف در بانی چاپ انجام می شود. کاتالوگ معرفی محصول و چاپ کاتالوگ حرفه ای را با بالاترین کیفیت می توانید دریافت نمایید. نمونه کاتالوگ محصولات را می توانید در سایت مشاهده نمایید. قیمت هزینه تعرفه افست چاپ کاتالوگ در تهران را نیز می توانید با کلیک بر روی هر محصول مشاهده نمایید.

قیمت چاپ کاتالوگ رنگی در سایت قابل مشاهده است. در این قسمت، قیمت چاپ افست کاتالوگ درج شده است. چاپ کاتالوگ حرفه ای دو لت و یا چاپ کاتالوگ با سایز دلخواه شما از طریق سفارش گذاری در سایت امکان پذیر است.

محاسبه آنلاین قیمت چاپ کاتالوگ

معرفی نحوه استفاده از محاسبه گر آنلاین چاپ کاتالوگ در تمام سایز ها با مشخصات دلخواه:

1- انتخاب تعداد صفحات کاتالوگ
2- انتخاب گرماژ کاغذ جلد و سپس صفحات داخلی
3- انتخاب نوع پوشش روی جلد ( سلفون مات و براق، یو وی موضعی و برجستگی، طلا و یا نقره کوب و ... )
4- انتخاب نوع صحافی
5- انتخاب تعداد مورد نیاز و سپس ابزار محاسبه قیمت کاتالوگ یا هزینه کاتالوگ دقیق را بر اساس ورودی‌های شما را نمایش خواهد داد.

از طریق ابزار محاسبه آنلاین قیمت چاپ کاتالوگ در بانی چاپ، شما می‌توانید به طور سریع و ساده قیمت نهایی چاپ کاتالوگ خود را محاسبه کرده و از این اطلاعات برای برنامه‌ریزی و بودجه‌بندی بهتر استفاده و یا اقدام به خرید و نهایی کردن سفارش خود نمائید. قیمت چاپ کاتالوگ آنلاین محاسبه میشود و شما میتوانید به عنوان استعلام قیمت چاپ کاتالوگ تبلیغاتی در قالب پیش فاکتور، آن را از سایت نیز دریافت نمائید.

سلفون مات و براق و یووی موضعی چاپ کاتالوگ

برای محافظت بیشتر و بالا بردن سطح کیفی از روکش سلفون استفاده می شود. علاوه بر این، این روکش سبب می شود تا مقاومت کاتالوگ در برابر آسیب بالا برود و کاتالوگ عمر طولانی تری داشته باشد. زمانی که کاتالوگ اختصاصی شما عمر طولانی تری داشته باشد، مدت زمان بیشتری در دسترس افراد باقی می ماند و تبلیغات کار شما را ارائه خواهد داد. سلفون کشی کاتالوگ در دو نوع سلفون براق کاتالوگ و سلفون مات کاتالوگ انجام می شود. سلفون براق باعث تثبیت رنگ جلد سفارش شما می شود و به کیفیت رنگ جلد کاتالوگ می افزاید. در مقابل سلفون مات چنین ویژگی ای ندارد. اما ظاهر کاتالوگ را شکیل تر می کند. این نکته کاملاً سلیقه ای است و بستگی به خود شما دارد که در سفارش کدام یک را انتخاب می کنید. یووی موضعی تنها ویژه سفارش کاتالوگ هایی است که دارای روکش سلفون مات هستند. با توجه به طراحی جلد کاتالوگ، شما می توانید قسمت هایی از طرح جلد کاتالوگ را به انتخاب خود و پیشنهاد طراح انتخاب نمایید و تا تنها آن قسمت ها براق باشند. به این نوع خدمات یووی موضعی جلد می گویند. یووی موضعی در کاتالوگ باعث می شود، قسمتی از طرح بیشتر به چشم بیاید و توجه بیننده را جلب کند. این خدمات با کمک شابلون مخصوص یووی موضعی صورت می گیرد. به این صورت که با قرار دادن شابلون، یووی موضعی که در ابتدا به صورت یک مایع است روی طرح قرار می گیرد و تنها همان قسمت براق می شود. 

برجسته سازی کاتالوگ

علاوه بر یووی موضعی کاتالوگ شما، می توانید قسمت هایی از طرح روی جلد کاتالوگ را انتخاب کنید و آن قسمت ها را برجسته سفارش دهید. در واقع یک کلیشه مخصوص برجسته سازی از آن قسمت از طرح شما شاخته می شود که از پشت جلد با ضربه به جلد نیرو وارد می کند و در پشت جلد کاتالوگ فرورفتگی ایجاد می شود، در نهایت سبب می شود روی جلد کاتالوگ در آن قسمت مشخص شده برجسته شود. چنین سفارشاتی تنها برای کاتالوگ هایی است که سفارش فقط روی جلد است و پشت جلد چاپ ندارد یا اینکه تک رنگ است. 

انواع صحافی کاتالوگ

نوع صحافی کاتالوگ در چاپخانه چاپ کاتالوگ که برای  سفارش کاتالوگ انتخاب می شود، بستگی به تعداد صفحات کاتالوگ دارد. برای تعداد صفحات کم کاتالوگ تنها منگنه می تواند کافی باشد. منگنه کاتالوگ در دو نوع امکان پذیر است و بستگی به سلیقه و نیاز شما دارد. منگنه تخت یا منگنه ساده برای تعداد صفحات کم بهترین گزینه است. اما برخی از سفارش دهنده های کاتالوگ نیاز دارند تا کاتالوگ ها را به عنوان ضمیمه در کلاسور و زونکن قرار دهند. برای این کار منگنه لوپ گزینه مناسب تری خواهد بود. منگنه لوپ برای کاتالوگ طوری طراحی شده است که به صورت برآمده است و حالت بیرون زدگی دارد و می توان به راحتی از آن ها در کلاسور استفاده نمود. برای تعداد صفحات بالاتر، صحافی کاتالوگ با چسب گرم، بهترین قیمت چاپ کاتالوگ است تا بتواند صفحات را به مدت طولانی در خود نگه دارد بدون اینکه به سادگی صفحات از هم جدا شوند. سفارش آنلاین کاتالوگ را می توانید از طریق سایت ثبت نمایید. قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ افست را می توانید از طریق محاسبگر هزینه محاسبه نمایید. 

با توجه به اینکه تکنولوژی رشد سریعی دارد و بسیاری از تبلیغات وارد دنیای آنلاین و مجازی گردیده است اما همچنان چاپ کاتالوگ با تیراژ دلخواه در چاپخانه کاتالوگ دارای اهمیت خود می باشد. همانطور که می دانیم کاتالوگ یکی مهمترین ابزار فروش و تبلیغات می باشد و چاپ حرفه ای کاتالوگ می‌تواند تأثیر بسیار مثبت بر فروش داشته باشد. کیفیت چاپ افست کاتالوگ برای افزایش تأثیر آن و زیبایی تصاویری که در طراحی کاتالوگ بکار می رود مؤثر است. ابعادی که برای چاپ و صحافی کاتالوگ مورد استفاده قرار می گیرد همانطور که در بالا عنوان شد، عبارت است از A4، A5، B4، B5 و خشتی می باشد. برای صحافی کاتالوگ نیز از منگنه تخت، منگنه لوپ و صحافی با چسب مناسب برای صحافی کاتالوگ از 40 صفحه به بالا استفاده می شود؛ از مزایای صحافی منگنه لوپ قابلیت بایگانی در زونکن می باشد. برای چاپ کاتالوگ بازرگانی بیشتر از کاغذ گلاسه با گرماژ از 135 تا 300 استفاده می شود. از موارد مؤثر دیگر در کیفیت چاپ کاتالوگ داشتن رزولوشن  300 DPI در طراحی کاتالوگ است و همچنین کیفیت عکس‌هایی که در طراحی کاتالوگ استفاده می شود نیز باید بسیار مناسب باشد. اگر خواستار حداقل 200 عدد تیراژ چاپ کاتالوگ شرکتی هستید می توانید از چاپ افست برای چاپ کاتالوگ استفاده نمایید اما اگر تیراژ پایین‌تر برای چاپ کاتالوگ مورد نیازتان است و نیاز به چاپ سریع کاتالوگ دارید می توانید از چاپ دیجیتال کاتالوگ استفاده نمایید. جهت گرفتن مشاوره برای چاپ کاتالوگ ارزان با کارشناسان مجموعه بانی چاپ، مرکز سفارش کاتالوگ در تماس باشید.

چاپ کاتالوگ بهترین راه برای تبلیغات موثر

شرکت بانی چاپ با سال‌ها تجربه در عرصه چاپ، خدمات چاپ کاتالوگ با کیفیت بالا و قیمت مناسب را ارائه می‌دهد. همچنین چاپ کاتالوگ فوری و ارزان را می توانید انتخاب کنید، ما به عنوان شرکت چاپ کاتالوگهای تبلیغاتی، بازرگانی و شرکتی با طراحی اختصاصی شناخته می‌شویم. خرید کاتالوگ و چاپ ژورنال و مجله به شما کمک می کند تا خدمات و محصولات خود را به خوبی معرفی نمایید. چاپ کاتالوگ افست یکی از باکیفیت ترین و موثرترین ابزار تبلیغاتی است که می توانید برای معرفی خود انتخاب کنید. قیمت چاپ کاتالوگ با کیفیت و محاسبه قیمت انواع کاتالوگ را می توانید از طریق محاسبگر دریافت نمایید. خرید عمده کاتالوگ را نیز می توانید از طریق سایت ثبت سفارش نمایید.

قیمت سفارش چاپ کاتالوگ

چاپ افست کاتالوگ در کرج و تهران دو قالب کاتالوگ تبلیغاتی و کاتالوگ صنعتی طراحی می گیرد. مطالب کاتالوگ شامل تبلیغات و معرفی خدمات و محصولات شما می باشد که ممکن است همراه تصاویر مرتبط و یا عکس هایی از نمونه کارهایتان قرار بگیرد. در ابتدای کاتالوگ نام، لوگو، توضیحات و معرفی سازمان شما نوشته می شود. سپس اهداف شرکت و تاریخچه، سیاست های کاری و... در رابطه با فعالیت شما درج می شود. بعد از قسمت محتوا، تصاویر و اطلاعات، در قسمت پایانی قرار می گیرد که شامل نتیجه ای کلی، امتیازها، و اطلاعات تماس شما در صفحه است. کاتالوگ نشان دهنده هویت و اصالت شرکت شماست. پس در رعایت اصول و نکات لازم برای طراحی آن دقت کنید. همچنین سعی داشته باشید در طراحی و چاپ از رنگ سازمانی خود و رنگ های هماهنگ با آن استفاده کنید. چاپ کاتالوگ با رنگ پنجم (طلایی و نقره ای) نیز برای مجموعه ما امکان پذیر است. در شرکت چاپ کاتالوگ، بانی چاپ، تولید کاتالوگ با کاغذهای با کیفیت، خاص، متفاوت و فانتزی امکان پذیر است. خرید کاتالوگ ارزان و خرید اینترنتی کاتالوگ را از طریق سایت ثبت نمایید. قیمت چاپ کاتالوگ افست را می توانید از طریق محاسبه گر کنار محصول مشاهده نمایید. سفارش چاپ افست کاتالوگ در تهران را مجموعه بانی چاپ با بالاترین کیفیت برای شما انجا میدهد.

سفارش چاپ کاتالوگ حرفه ای

سفارش چاپ کاتالوگ در چاپخانه بانی چاپ که یکی از مراکز طراحی چاپ کاتالوگ در تهران است به 2 صورت تلفنی و خرید اینترنتی ( ثبت در سایت ) انجام میشود. در صورتی که سفارش شما از نظر سایز استاندارد است پیشنهاد می شود توسط سایت اقدام به ثبت سفارش خود نمائید و در صورتی که سفارش کاتالوگ با شکل خاص را دارید، بصورت تلفنی و ارتباط گرفتن با کارشناسان فروش بخش چاپ افست اقدام به ثبت سفارش چاپ کاتالوگ خود نمائید. برای چاپ سفارشی کاتالوگ به راحتی میتوانید پس از افزودن به سبد خرید و انتخاب گزینه طراحی توسط بخش طراحی بانی چاپ و یا آپلود فایل طراحی کاتالوگ خود سفارش بهترین چاپ کاتالوگ خود را انجام دهید، از نظر کیفیت چاپ کاتالوگ محصولات باید این نکته را در نظر داشته باشید که به راحتی میتوانید درکلیه مراحل ناظر بر روند چاپ و تولید سفارش خود باشید تا به کیفیت مد نظر خود برسید و در پایان از سفارشی که ثبت کردید لذت ببرید. در صورت داشتن انتظار انواع چاپ کاتالوگ با کیفیت بالا در نظر داشته باشید که این موضوع ارتباط مستقیم با کیفیت و سطح طراحی شما دارد، اگر چاپ کاتالوگ تبلیغاتی شما منحصر به فرد و حرفه ای با بهترین کاغذ و نوع چاپ و بهترین متریال چاپی باشد، خصوصاً در قسمت جلد آن می تواند طراحی کاتالوگ شما را چندین برابر زیبا و حرفه ای جلوه دهد و مخاطبان را ترغیب به استفاده از آن در مقایسه با کاتالوگ رقبا نماید. مجموعه بانی چاپ، شرکت چاپ کاتالوگ، با داشتن کارشناسان با تجربه و متخصص در عرصه تولید محصولات چاپی به مشتریان خود این اطمینان را میدهد که با خیال آسوده سفارش خدمات چاپ کاتالوگ با کیفیت و استاندارد بدهند. شما همیشه می توانید با خیال راحت تولید، تحویل فوری و با کیفیت بالا در چاپ کاتالوگ را از بانی چاپ انتظار داشته باشید. نمونه چاپ کاتالوگ بانی چاپ را می توانید در گالری تصاویر و تصاویر محصولات مشاهده نمایید. خرید آنلاین کاتالوگ تبلیغاتی و محاسبه آنلاین چاپ کاتالوگ را می توانید از طریق سایت به راحتی انجام دهید. در قسمت محاسبگر هزینه، تعرفه چاپ افست کاتالوگ را می توانید با انتخاب گزینه های مورد نظر مشاهده نمایید.

شرکت طراحی و چاپ کاتالوگ

بانی چاپ بعنوان یک شرکت طراحی و چاپ کاتالوگ فوری و حرفه ای در سرتاسر ایران خدمات خود را ارائه می دهد. در طراحی کاتالوگ پیروی از اصول طراحی و گرافیک در الویت می باشد. طراح کاتالوگ به خوبی می داند که باید از چه رنگ ها و فرم هایی در طراحی کاتالوگ استفاده کند. هر بخش از کاتالوگ در کدام قسمت کاتالوگ قرار می گیرد. یا اینکه در هر صفحه از کاتالوگ قراردهی عکس ها و متن ها، از لحاظ دید بصری به چه ترتیبی اگر قرار بگیرد مناسب تر است. یک طراح کاتالوگ به خوبی می تواند شما را راهنمایی کند تا با توجه به کسب و کارتان بهتر است، از چه نوع طراحی و یا از چه اصولی در طراحی شما استفاده کند. مهم ترین قسمت طراحی کاتالوگ استفاده از رنگ سازمانی شما است. داشتن یک لوگو و رنگ سازمانی در کاتالوگ تبلیغاتی چاپی سبب می شود، تا اشخاص بتوانند برند شما را به یاد داشته باشند. شاید نام و کلمات فراموش شوند اما تصویر لوگو شما و رنگ منحصر به فرد سازمانی شما در چاپ کاتالوگ های تخصصی و پرومشنال کمک می کند تا در ذهن افراد ماندگار شوید. چرا که تصویر بیشتر از کلمات در ذهن پایدار می ماند و بیش از پیش شناخته خواهید شد.

بخش بندی و نظم کار در طراحی کاتالوگ اصول مند حائز اهمیت است. طراحی جلد کاتالوگ، طراحی صفحات اولیه کاتالوگ، طراحی صفحات داخلی کاتالوگ، پایانی و طراحی جلد پشت کاتالوگ هریک دارای اصول مختص خود می باشد. روی جلد باید تصویری زیبا، عنوان کار، لوگو و مشخصات اصلی قرار بگیرد و در صفحات اولیه کاتالوگ مقدمه، معرفی هویت و مشخصات سازمانی، در صفحات داخلی کاتالوگ محتوای اصلی کاتالوگ و معرفی محصولات و خدمات، و در قسمت پایانی کاتالوگ گواهینامه ها و اطلاعات کلی سازمان و در نهایت روی پشت جلد کاتالوگ آدرس و راه های تماس قرار می گیرد.

در طراحی کاتالوگ باید به تمام نکات لازم توجه داشته باشید: در صورتی که تعداد سفارش شما پایین باشد تولید آن ها با چاپ دیجیتال کاتالوگ، و با سرعت بالا صورت می گیرد. اما برای تعداد بالاتر چاپ افست مناسب است که مقرون به صرفه تر خواهد بود. چاپ کاتالوگ اختصاصی به جنس، تعداد صفحات و ابعاد کاتالوگ بستگی دارد. جنس کاتالوگ معمولاً کاغذ گلاسه با گرماژهای متفاوت است. اندازه کاتالوگ هم به انتخاب شما در سایزهای استانداردهای A4، A5، B4، B5 در نظر گرفته می شود. چاپ کاغذ کاتالوگ با توجه به طرح کاتالوگ شما، به صورت افقی و عمودی صورت می گیرد و با کمک خدمات طلاکوب، نقره کوب، برجسته سازی، برش های اختصاصی، روکش سلفون براق، مات، شنی، طرح دار و... می توانید طراحی کاتالوگ خود را کامل کنید. اگر کاتالوگ شما کمتر از 32 صفحه باشد، صحافی کاتالوگ منگنه ساده و یا لوپ روی آن مناسب تر است. برای صفحات کاتالوگ بیشتر از 36 صفحه، بهترین انتخاب، صحافی ته چسب (چسب گرم) است.

هنگام سفارش اختصاصی شما در قسمت محاسبه آنلاین کاتالوگ بانی چاپ می توانید گرماژ کاغذ جلد کاتالوگ، (ضخامت کاغذ ها بر اساس گرماژ سنجیده می شوند.) گرماژ صفحات داخلی کاتالوگ و ابعاد کاتالوگ را انتخاب نمایید. علاوه بر آن خدمات متفاوتی هستند که شما می توانید به طراحی اضافه نمایید. این خدمات با مشاوره طراحی می تواند صورت بگیرد. یک طراح می تواند شما را راهنمایی کند که با توجه به طرح شما، بهتر است از چه نوع خدماتی در زمینه بهره ببرید. برای مثال می توانید از برجسته سازی کاتالوگ، یووی موضعی کاتالوگ، طلاکوبی کاتالوگ، سلفون کشی کاتالوگ، انتخاب نوع صحافی کاتالوگ و... استفاده نمایید. کاتالوگ چاپ های متنوعی را می تواند داشته باشد و هنگامیکه شما آن را به صورت چاپ افست سفارش می دهید، دستتان در انتخاب انواع چاپ و سایر ویژگی ها باز خواهد بود. شما با دیدن نمونه طراحی کاتالوگ در اطراف خود احتمالاً پیش از این، با انواع این خدمات آشنا شده اید. در ادامه این مطلب می توانید توضیحات هریک را مطالعه بفرمایید.

خدمات چاپ کاتالوگ با کیفیت عالی

ما در بانی چاپ با به کارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا در چاپ کاتالوگها به منظور ارائه بهترین کیفیت راهکارها انجام می‌دهیم. اگر به دنبال سفارش چاپ کاتالوگهای تبلیغاتی با کیفیت عالی و یا چاپ کاتالوگ و ژورنال در بانی چاپ با طراحی حرفه ای و جذاب و متناسب با نیازهای خود هستید، ما آماده به خدمت رسانی به شما هستیم. تیم ما از طراحان حرفه‌ای و تجربه دار به شما کمک خواهند کرد تا یک کاتالوگ بازرگانی یا تبلیغاتی منحصر به فرد داشته باشید که بتواند تاثیر مثبتی در تبلیغات شما داشته باشد. اگر به دنبال چاپ ارزان و حرفه ای کاتالوگ هستید می توانید به صورت اینترنتی از سایت بانی چاپ، سفارش خود را ثبت نمایید. سفارش اینترنتی چاپ کاتالوگ با سیستم محاسبگر هزینه بسیار آسان است و می توانید فایل خود را در هنگام ثبت سفارش بارگذاری نمایید. 

مرکز سفارش چاپ کاتالوگ در تهران

سایت بانی چاپ با داشتن امکان محاسبه آنلاین قیمت و بهره بردن از کارشناسان و دستگاههای بروز، توانسته به عنوان یکی از مراکز چاپ کاتالوگ در تهران که امکان محاسبه قیمت آنلاین چاپ افست کاتالوگ، تحویل فوری سفارش و نظارت بر روند فرآیند چاپ و تولید را برای مشتری فراهم نماید و نیاز بسیاری از مشتریان را برای چاپ کاتالوگ در تهران و سراسر ایران برآورده کند. تعرفه چاپ کاتالوگ را هم می توانید از طریق سایت دریافت نمایید و هم می توانید با تماس با کارشناسان بانی چاپ، مرکز چاپ کاتالوگ در تهران از آن اطلاع پیدا کنید.

مرکز چاپ کاتالوگ فوری در تهران و کرج

سفارش چاپ کاتالوگ فوری و چاپ کاتالوگ تجاری نقش بسیار پررنگی در صنعت تبلیغات و بازاریابی دارد. باید چاپ کاتالوگ تبلیغاتی در تهران خود را به دست کسانی برسانید که می دانید در کار و زندگی خود به شما نیاز پیدا خواهند کرد. آن ها را برای مطالعه در فضاهای عمومی و سالن های انتظار قرار دهید، تا افراد بیشتری در جوار کاتالوگ شما قرار بگیرند تا روزی که به محصولات و خدمات شما احتیاج داشتند، شما را به خاطر بیاورند. در سالن های انتظار، مردم وقت بیشتری دارند تا چاپ کاتالوگ نمایشگاهی شما را بردارند و برای نگاه کردن ورق بزنند. کاتالوگ غذا، رنگ و یا صنعتی در نمایشگاه ها، جلسات کاری، همایش ها و سمینارها با داشتن شکلی زیبا، هدفمند و ظاهری آراسته، خدمات و محصولات شما را به خوبی پرزنت می کند تا در ذهن افرادی که در آن جا حضور دارند، نفوذ کنید. اکثر مشاغل، مخصوصاً کسب و کارهای بزرگ از آن استفاده می کنند از جمله مشاغل: شرکت ها و اداره ها، کارخانه ها، فروشگاه های بزرگ، فروشگاه های زنجیره ای، مجموعه های فرهنگی، مجموعه های ورزشی، مجموعه های آموزشی، مراکز خدمات درمانی، مراکز زیبایی، تولیدات صنایع غذایی، تولیدات و فروش وسایل الکترونیکی و الکتریکی و...

چاپ فوری کاتالوگ

به طور عادی با کیفیت بالا و با دستگاه چاپ افست کاتالوگ، از تیراژ 200 عدد قابل چاپ است و به صورت عادی 3 تا 7 روز کاری زمان می برد. اما ممکن است شما برای مثال، در نمایشگاه یا همایش ها شرکت کرده باشید و موجودی کاتالوگ های شما به اتمام رسیده باشد، بنابراین شما زمان کمتری دارید تا بخواهید به بهترین چاپ کاتالوگ دست بیابید. در صورتی که نیاز به چاپ فوری داشته باشید، می توانید سفارش فوری خود را به شرکت تخصصی چاپ کاتالوگ بسپارید و از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت آن را مطرح بفرمایید تا در زمان بسیار کم تعداد کاتالوگ فوری مورد نیاز خود را سفارش دهید. سفارش کاتالوگ فوری شما توسط دستگاه دیجیتال برای شما آماده می شود و در اسرع وقت در هر جای ایران که باشید ارسال می گردد. به دلیل اینکه در کل چاپ با دستگاه های دیجیتال هزینه بالاتری دارد، به طبع فوری نیز بالاتر از با دستگاه افست می باشد. اما برای افرادی که نیاز فوری به کاتالوگ و چاپ کاتالوگ تعداد کم دارند، کاتالوگ دیجیتال تنها گزینه محسوب می شود.

انواع کاتالوگ : 1- دفترچه ای 2- تک برگ 3- دو لت یا 2 برگی 4- سه لت
چاپ افست کاتالوگ همانطور که در بالا اعلام شد به چهار دسته کلی تقسیم می شود که در ادامه توضیح مختصری داده می شود. برش و خط تای کاتالوگ در زیر توضیح داده شده است. ولی شما می توانید جهت اطلاع دقیق و توضیحات بیشتر با توجه به نیاز خود روی تصاویر بالا کلیک نمائید.

1- محاسبه آنلاین انواع کاتالوگ دفترچه ای از 8 صفحه الی 128 صفحه و با سه نوع صحافی: منگنه ساده، منگنه لوپ و صحافی چسب گرم  که صحافی چسب گرم برای تعداد صفحات بالا (32 صفحه و بالاتر) می باشد. یا در سایز های: کاتالوگ خشتی، کاتالوگ A4 ,A5 ,B4 ,B5 و سایر مشخصات که شما به راحتی می توانید مشخصات مورد نظر و قطع چاپ کاتالوگ خود را انتخاب و کاتالوگ خود را مشاهده نمائید. 2- کاتالوگ افست سه برگی که دارای دو خط تا می باشد. 3- کاتالوگ دو برگی با یک خط تا (کاتالوگ آ3 که یک خط تا دارد) 4- کاتالوگ تک برگ که اصطلاحاً به آن  تک لت نیز گفته می شود.

نوع کاتالوگ ابعاد طراحی ابعاد پس از برش
چاپ کاتالوگ سایز A4 21 * 29/7 20/5*29/2
چاپ کاتالوگ سایز A5 14/8 * 21 14/3 * 20/5
چاپ کاتالوگ سایز A6 10/5 * 14/8 10 * 14/3
چاپ کاتالوگ سایز B4 24 * 34 23/5 * 33/5
چاپ کاتالوگ سایز B5 17 * 24 16/5 * 23/5
چاپ کاتالوگ سایز B6 12 * 17 11/5 * 16/5
چاپ کاتالوگ خشتی 23*23  --  20*20 22/5*22/5  --  19/5*19/5
چاپ کاتالوگ خشتی 16*16 16*16 15/5 * 15/5
چاپ کاتالوگ 2 لت A4 29/7 * 42 29/2 * 41/5
چاپ کاتالوگ 3 لت A4 29/7 * 63 29/2 * 62/5
چاپ کاتالوگ تک لت A4 21 * 29/7 20/5 * 29/2
چاپ کاتالوگ خشتی 3 لت 16*16 16 * 48 15/5 * 47/5

خدمات چاپ کاتالوگ تبلیغاتی با تضمین رضایت مشتری

ما در بانی چاپ به تضمین رضایت مشتری اهمیت می‌دهیم. اگر هر گونه مشکلی با چاپ کاتالوگهای خود داشتید، با ما تماس بگیرید، ما به شما کمک خواهیم کرد تا مشکلتان حل شود. سفارش آنلاین چاپ کاتالوگ را می توانید از طریق سایت ثبت نمایید. چاپخانه کاتالوگ بانی چاپ، مرکز چاپ کاتالوگ ارزان و حرفه ای در تهران است. سفارش کاتالوگ تبلیغاتی و کاتالوگ باکیفیت را می توانید هم از طریق سایت و هم از طریق تماس با کارشناسان بانی چاپ ثبت نمایید.

استعلام تعرفه قیمت چاپ کاتالوگ

چاپ کاتالوگ قیمت متفاوتی دارد و به چندین عامل بستگی دارد. استعلام قیمت چاپ کاتالوگ Catalog printing در سایت بانی چاپ بسیار ساده، سریع و در لحظه انجام میشود، هزینه چاپ کاتالوگ در سایت به روز است و شما حتی میتوانید برای دریافت استعلام رسمی و کتبی نیز جهت دریافت پیش فاکتور از سایت اقدام نمایید. از دیگر نکات مهم در نرخ چاپ کاتالوگ دقت بالا و عدم وجود خطای انسانی در محاسبات و عدم انتظار جهت محسابه و بدست آوردن استعلام قیمت میباشد( نتیجه: عدم اتلاف وقت و ارائه قیمت های سلیقه ای و با تاخیر ) همچنین شما میتوانید در هر لحظه از شبانه روز و کوتاهترین زمان استعلام آنلاین چاپ کاتالوگ خود را از سایت بانی چاپ دریافت نمایید.

توجه به این نکته ضروری است که انتخاب بین چاپ افست و دیجیتال به عوامل مختلفی از جمله نیازهای خاص پروژه، ملاحظات بودجه و مقدار چاپ مورد نظر بستگی دارد. در حالی که چاپ افست دارای این مزایا است، چاپ دیجیتال ممکن است مزایایی را از نظر زمان‌های چرخش سریع، چاپ متغیر داده‌ها و مقرون به صرفه بودن برای مقادیر کمتر ارائه دهد.

قیمت مناسب و پایین چاپ افست کاتالوگ ارزان

مجموعه بانی چاپ ارائه دهنده انواع چاپ کاتالوگ تهران و خدمات تخصصی چاپ کاتالوگ در تهران است که می تواند آن را به سرتاسر ایران ارسال نمایید. شما می توانید با مراجعه به هر یک از آیتم های بالا اقدام به خرید و ثبت سفارش نمائید. در هر آیتم مشخصات و کاتالوگ در چهار سایز پر مصرف B4 ,A4 ,B5 ,A5 را می توانید مشاهده نمائید. در هر آیتم بهترین پیشنهاد از نظر جنس کاغذ کاتالوگ ارائه شده است. در دو حالت افقی و عمودی و در سایز های استاندارد و اختصاصی انجام می شود. برای تعداد صفحات کمتر از 32 صفحه پیشنهاد صحافی منگنه می شود. صحافی منگنه در دو نوع صحافی ساده و صحافی لوپ و برای با تعداد صفحات بیش از 36 صفحه صحافی چسب گرم (ته چسب) بهترین انتخاب می باشد. چاپ کاتالوگ خاص را می توان با تیغ یا برش های اختصاصی، با انواع سلفون های براق، مات، شنی و طرح دار و همچنین سایر خدمات پس از چاپ مانند نقره و طلاکوب انجام داد. کاغذهایی هستند که می توان بجای کاغذ گلاسه در چاپ برخی کاتالوگ ها استفاده نمود.

یهترین چاپ کاتالوگ ارزان

همچنین در سیستم محاسبه آنلاین و خرید اینترنتی چاپ کاتالوگ بانی چاپ که مرکز تخصصی طراحی و چاپ کاتالوگ است، در جدول آنلاین مخصوص طراحی شده است و قابلیت محاسبه کاتالوگ با ویژگی های سفارش کاتالوگ شما را دارد. تنها کافیست تا ویژگی های کاتالوگ خود را وارد کنید و سفارش کاتالوگ خود را ثبت نمایید. سپس اگر نیاز به طراحی کاتالوگ، ارسال فایل کاتالوگ و خدمات دیگر دارید، از طریق راه های ارتباطی با ما در ارتباط باشید.

چاپ کاتالوگ با قابلیت ارسال به سراسر کشور

  با ارسال سریع و قابلیت تحویل به تمام نقاط کشور، ما امکان سفارش چاپ کاتالوگ را به شما فراهم می‌کنیم. حتی می‌توانیم چاپ کاتالوگهای شخصی‌سازی شده را به سراسر ایران ارسال کنیم. با سفارش چاپ کاتالوگ و چاپ کاتالوگ گلاسه در بانی چاپ، از تخفیف‌های ویژه برای سفارشات چاپ کاتالوگ بهره‌مند شوید و قیمت اقتصادی کاتالوگ در تیراژ کم و بالا را دریافت کنید. این فرصت را از دست ندهید و با ما تماس بگیرید.

بهترین چاپخانه، چاپ کاتالوگ حرفه ای در تهران کجاست؟ بانی چاپ با سابقه چندین ساله از جمله بهترین چاپخانه ها برای سفارش کاتالوگ حرفه ای می باشد و در واقع کاتالوگ حرفه ای به برندینگ و بازاریابی کسب و کار شما کمک شایانی می کند و ما این راه را برای کسب و کار شما تسهیل کرده ایم. قیمت چاپ کاتالوگ a4 و سایز سایزها را می توانید از طریق سایت مشاهده نمایید. 

جهت خرید و سفارش چاپ فولدر کلیک نمایید.

جهت خرید و سفارش چاپ ساک دستی کلیک نمایید.

جهت خرید و سفارش چاپ زونکن وکلاسور کلیک نمایید.

جهت خرید و سفارش انواع هاردباکس کلیک نمایید.

جهت خرید و سفارش تابلو لایت باکس کلیک نمایید.