تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

[email protected] Offline
#1 ارسال شده : 1394/10/02 02:22:49 ب.ظ
hsafavisafavi@gmail.com

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 47
مکان: تهران

انتخاب ساقدوش داماد

آتلیه تخصصی عکاسی و فیلمبرداری عروس ( حسین صفوی )
WWW.HOSEINSAFAVI.IR

انتخاب فردی به عنوان ساقدوش داماد یکی از ساده ترین مسئله مراسم عروسی است ولی گاهی اوقات شرایطی بوجود می آید که می تواند مشکلاتی را نیز با خود به همراه داشته باشد در این مقاله قصد داریم به بررسی بیشتر این موضوع بپردازیم.
قدیمی ترین دوست
در برخی از زمینه ها دیدگاه آقایان با دیدگاه خانم ها بسیار متفاوت است و هر کدام از زاویه دید مختلفی به یک مسئله نگاه می کنند از آنجایکه به طور معمول آقایان دید کلی تری نسبت به خانم ها دارند به همین خاطر در انتخاب ساقدوش ممکن است به یک نکته توجه کنند به عنوان مثال با کدام یک از افراد ارتباط طولانی مدت تر و دوستی قدیمی تری داشته اند. و بر خلاف خانم ها به مسایل ریزبینانه تر نگاه نمی کنند برای مثال ممکن است به این مسئله که در روز مراسم چه کسی می تواند از عهده کارها و برنامه ی آن روز برآید توجه چندانی نداشته باشد ولی توجه به این نکته موجب می شود که از قبل تمامی هماهنگی های لازم انجام شود و مراسم عروسی طبق برنامه از پیش تعیین شده به خوبی و سازمان یافته تری پیش برود.
انتخاب تعداد ساقدوش داماد
یکی از سوالات رایجی که در هنگام انتخاب ساقدوش ها با آن مواجه میشویم این است که چه تعدادی از ساقدوش ها را می توانیم انتخاب کنیم که البته پاسخگویی به این سوال کاملا وابسته به سلیقه و تعداد نزدیکان خود داماد دارد.
به طور کلی در مراسم عروسی های بزرگ و خیلی مجلل که تعداد مهمان ها بسیار زیاد هست داماد می تواند ۱۰ – ۵ نفر را به عنوان ساقدوش برای خود انتخاب کند معمولا برای کامل تر کردن ساقدوش ها یک پسر خردسال برای همراهی داماد و در صورت لزوم در زمان عقد برای همراه داشتن حلقه ها می توان در نظر گرفت.
در مراسم هایی که معمولا تعداد مهمان ها بین ۵۰۰ – ۴۰۰ نفر هستند که عروسی های مجلل اما با تعداد مهمان های کمتر به حساب می آیند داماد می تواند ۵ – ۲ نفر را به عنوان ساقدوش انتخاب کند.
در عروسی هایی با جمعیت کمتر هم داماد می تواند ساقدوش داشته باشد که ۲ – ۱ نفر را می تواند انتخاب کند البته تمامی مواردی که در رابطه با تعداد انتخابات ساقدوش داماد گفته شد کاملا به خود داماد و تعداد مهمان های نزدیکی که دوست دارد آنها در کنارش باشند دارد و آن هم نه فقط برای گرفتن عکس و فیلم بلکه برای کل مراسم عروسی، بنابراین اصلا احتیاجی نیست که طبق این قوانین ساقدوش انتخاب کنید.
اگر با برادرمان صمیمی نیستیم
یکی از سخت ترین شرایط برای انتخاب ساقدوش این است که داماد برادری دارد که رابطه چندان خوب و صمیمانه ای با او ندارد و تنها می تواند از میان دوستان صمیمی خود فردی را به عنوان ساقدوش خود انتخاب کند از آنجایکه ساقدوس در مراسم عروسی وظایفی دارد و از طرفی انتخاب فرد مورد نظر به عنوان ساقدوش یک انتخاب افتخاری است که داماد تنها به آن شخص می دهد بهتر است در چنین موقعیتی برادر خود را برای ساقدوش انتخاب کند درحالیکه در مراسم عروسی تمامی کارهای شخصی خود را از صمیمی ترین دوست خود بخواهد که برایش انجام بدهد نه برادر خود، با این سیاست و تاکتیکی که داماد به کار می گیرد می تواند آن روابط خوبی که با برادرش را ندارد از دید مهمان ها در آن روز پنهان کند.

[h][b]حسین صفوی عکاس مد و زیبایی دانش آموخته آکادمی عکاسی مد “برید” آمریکا می باشد که از سال ۲۰۰۸ به طور حرفه ای مشغول به فعالیت در زمینه عکاسی مد شد و چهار سال بعد از آن با تلفیقی از عکاسی مد و مستند نگاری در عرصه عکاسی عروس فعالیت حرفه ای خود را آعاز نمود.

برنده 8 دوره جایزه عکاسی مد BREED آمریکا

Breed Academy award 2014
Breed Academy award 2015
Debut Fashion Photographers
Another Escape Magazine

ویرایش بوسیله کاربر 1394/10/08 11:58:23 ق.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.091 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت