تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

nimatix Offline
#1 ارسال شده : 1403/01/29 12:47:02 ق.ظ
nimatix

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: تهران

امروزه ابزارهای مختلفی برای طراحی دکور خانه با هوش مصنوعی در دسترس ما قرار دارند که فرایند زمان‌بر طراحی دکوراسیون از طریق تکنیک‌های سنتی را با بهره‌وری، سرعت و دقت بالاتری انجام می‌دهند. در ادامه مقاله با بهترین ابزارهای هوش مصنوعی دكوراسيون خانه آشنا خواهید شد.

طراحی دکور منزل با هوش مصنوعی Interior AI

اینتریور ای آی برنامه‌ای است که از فناوری هوش مصنوعی برای ارائه ایده‌های طراحی داخلی و صحنه‌سازی مجازی برای املاک و مستغلات استفاده می‌کند. این برنامه می‌تواند ساختار یک اتاق را تشخیص داده، مدل‌ها و ایده‌های طراحی داخلی مختلفی را در سبک‌های مختلف شامل سال نو چینی، مدرن، مینیمالیست، اسکاندیناوی و غیره تولید کند.

افراد عادی و طراحان دکوراسیون می‌توانند برای ایده گرفتن یا حتی پیاده‌سازی طرح‌های خروجی Interior AI، تصاویر فضاهای مختلف ساختمان را در این پلتفرم آپلود کنند. هیچ یک از خدمات این پلتفرم به طور رایگان ارائه نمی‌شوند و کاربران برای دریافت رندرهای باکیفیت و بدون واترمارک، مجبور هستند تا یکی از پلن‌های پولی را خریداری کنند. این برنامه هوش مصنوعی دکوراسیون داخلی به ما کمک می‌کند تا محیط زندگی خودمان را بر اساس سبک‌های مختلف طراحی ساختمان متحول کنیم.

سایت هوش مصنوعی دیزاین خانه RoomGPT

روم جی پی تی پلتفرمی است که قابلیت باز طراحی دکوراسیون منزل با هوش مصنوعی تنها در طی چند ثانیه را دارد. پس از ثبت نام در این وب‌سایت، ۳ اعتبار رایگان دریافت می‌کنید که می‌توانید از آن برای طراحی دکور خانه با هوش مصنوعی استفاده کنید. استفاده از این وب‌سایت اصلاً پیچیده نیست و طی چند گام ساده می‌توانیم طراحی نهایی را بر اساس سلیقه، خواسته‌ها و نیازهای خودمان دریافت کنیم.


برای استفاده از خدمات وب سایت روم جی پی تی تنها باید ۳ گام ساده را طی کنیم. در گام اول، باید از بین گزینه‌های مدرن، مینیمالیست، حرفه‌ای، تروپیکال، وینتیج، صنعتی و نئوکلاسیک، سبک طراحی را انتخاب کنیم. در گام بعدی نوع مکان را برای پلتفرم هوش مصنوعی مشخص می‌کنیم که اتاق پذیرایی، نشیمن، دفتر کار، اتاق خواب، حمام، زیرزمین، آشپزخانه، اتاق گیمینگ و پاسیو را شامل می‌شود. در نهایت تصویر اتاق مورد نظر را آپلود می‌کنیم. پس از انتخاب عکس اتاق، هوش مصنوعی آن را پردازش کرده و طراحی نهایی را بر اساس گزینه‌های انتخاب شده، نمایش می‌دهد.

طراحی داخلی با هوش مصنوعی Homestyler

پلتفرم Homestyler یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای هوش مصنوعی دكوراسيون خانه محسوب می‌شود که قابلیت ایجاد مدل‌های سه‌بعدی از محیط خانه را در اختیار ما قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند در بین مجموعه بزرگی از وسایل دکوری منزل، گزینه‌های مورد نظر خودشان را انتخاب کنند.

این پلتفرم به ابزارهای متعددی برای برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌ها مجهز شده است که ابزار مدیریت پروژه، ابزار تطبیق رنگ و ابزاری برای انتخاب متریال را شامل می‌گردد. کاربران می‌توانند ایده‌های خودشان را به اشتراک بگذارند، سوال بپرسند و نظر سایرین را در رابطه با طراحی‌های انجام‌شده جویا شوند. این پلتفرم نیز به طور رایگان و محدود در دسترس کاربران قرار دارد و علاقه‌مندان به استفاده از ابزارها یا امکانات اضافی می‌توانند پلن‌های پولی آن را خریداری کنند.

هوش مصنوعی دكوراسيون خانه با AI Room Planner

پلتفرم AI Room Planner کاربران را قادر می‌سازد تا صدها ایده و طرح‌های مختلف دکوراسیون را در محیط مجازی آزمایش کنند. این ابزار به طور سرراست و کاربرپسند طراحی شده تا افراد عادی نیز بتوانند از آن برای طراحی دکوراسیون خانه استفاده کنند.

هوش مصنوعی دکور منزل
در‌صورتی‌که به استفاده از این پلتفرم علاقه‌مند هستید، باید پس از ورود به صفحه اصلی روی گزینه Get Started کلیک کنید. پس از طی مراحل ثبت نام می‌توانید از ابزار هوش مصنوعی دکور برای آزمایش طرح‌های مختلف استفاده کنید. این پلتفرم امکانات مناسبی را برای افرادی فراهم می‌کند که می‌خواهند دکوراسیون خانه را تغییر دهند یا ایده‌های جدید طراحی دکوراسیون را امتحان کنند.های خروجی با کیفیت 4K در اختیار داشته باشیم و نمای سه‌بعدی از طراحی دکوراسیون را مشاهده کنیم.

منبع: سایت هوشمند سازی فریتز
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.597 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت