تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

drfarahmandy Offline
#1 ارسال شده : 1402/04/19 05:02:06 ب.ظ
drfarahmandy

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: تهران

بهترین فوق تخصص جراح شانه کیست؟
خیلی از افراد می پرسند که بهترین جراح شانه در تهران کیست؟ و چه ویژگی هایی دارد؟ آیا واقعاً کسانی که ادعای جراح شانه دارند در حقیت امر نیز جراح شانه یا فوق تخصص جراح شانه هستند. همانطور که می دانید به کسی که تخصص در جراحی شانه دارد به آن فلوشیب شانه می گویند و در ایران کمتر از انگشتان یک دست فلوشیب شانه داریم و این موضوع را در سازمان جراحان شانه در وزارت بهداشت قابل اسعلام است.
دکتر علیرضا فرهمندی از جمله متخصصین در رشته جراحی شانه و آرنج می باشند که مدرک تخصصی خود را از دانشگاه و کالج سلطنتی انگلستان دریافت نموده است و بیش از ده هزار جراحی در خصوص دست و آرنج و شانه تاکنون انجام داده اند و با موفقیت همراه بوده است.
ایشان از شناخته شده ترین و معروف ترین جراحان حال حاضر شانه در ایران می باشند. رزومه ی ایشان گواه بر مدعای ایشان می باشد.
معرفی جراح شانه

جراح شانه کیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ تعویض مفصل شانه یکی از موثرترین روش‌هایی است که برای کم کردن و یا از بین بردن درد ناشی مفصل توسط فوق تخصص شانه انجام می‌شود. متخصصان این رشته پزشکی از این روش فوق العاده برای درمان بیماری‌های مربوط به آرتروز نیز بهره می‌گیرند. یکی از بزرگترین مزیت‌های این روش، بازدهی بالای بدن بعد از عمل جراحی است.

در رفتگی شانه صدمه‌ای است که در آن بازوی فوقانی بیمار از جای خود بیرون می‌آید. شانه از متحرک ترین مفصل‌های بدن است که ممکن است دچار دررفتگی شود.اگر به دررفتگی شانه، شک دارید و علائمی غیر طبیعی را احساس می‌کنید، به جراح شانه مراجعه کنید و مراحل درمانی زودتر آغاز گردد.

مهم‌ترین علائم در رفتگی شانه چیست؟

شانه‌ای که به وضوح تغییر شکل داده و از جای خود خارج شده است.

تورم درنواحی مورد نظر

کبودی و تغییر رنگ در شانمه و اطراف آن

درد شدید در شانه

عدم توانایی در حرکت مفاصل

درد شدید و محدودیت در انجام حرکات عادی

در رفتگی شانه ممکن است باعث بی حسی، ضعف، سوزن سوزن شدن در نزدیکی جراحت و یا اطراف آن شود و حتی ممکن است رفتگی شدیدعضلات را تجربه کنید و درد به مرور افزایش یابد.

مراقبت‌های لازم از شانه در رفته قبل از مراجعه به جراح شانه

تا زمانی که بیمار به پزشک و جراح شانه مراجعه کند، لازم است مراقبت‌هایی را انجام دهد تا شانه بیش ازاین آسیب نبیند.

مراقبت کنید تا مفصل شانه جا به جا نشود و مفصل شانه را درموقعیت فعلی آن نگه دارید.

چه مواقعی دچار درفتگی شانه می‌شویم؟

ضربه شدید به مفصل شانه که استخوان و مفصل را از جای خود خارج کند.

چرخش شدید مفصل شانه در حین بازی و حرکت

در رفتگی جزئی بر اثر افتادن و ضربه

آسیب‌های ورزشی مانند فوتبال، هاکی، اسکی، ژیمناستیک، وزنه برداری و والیبال

ضربات شدیدی به شانه در اثر تصادفات

یک مشکل ژنتیکی وجود دارد که بیمار دچاربی ثباتی و سستی در عضلات است که بیشتر از افراد دیگر شانس درر فتگی شانه را دارد.
بهترین فوق تخصص جراح آرنج
از دیگر تخصص های آقای دکتر علیرضا فرهمندی که فوق تخصص جراح آرنج می باشند در این رشته نیز از بهترین ها در رشته خود می باشند.
تبلیغات
kayvan09189757671 Offline
#2 ارسال شده : 1402/12/24 01:45:37 ب.ظ
kayvan09189757671

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 23
مکان: بانه

لپ تاپ استوک به لپ تاپی گفته می‌شود که به دلایل متعددی از چرخه فروش عادی خارج شده و با قیمتی بسیار پایین‌تر به فروش می‌رسد. خرید لپ تاپ امروزه هم ضروری شده است و هم دغدغه قیمت بالای آن یک مسئله بزرگ شده است که شاید بسیار از مردم قدرت خرید آن را نداشته باشند ولی خرید لپ تاپ استوک به واسطه کیفیت و قیمت پایین آن می تواند جایگزین بسیار خوبی باشد.

با لپ تاپ استوک، از قدرت و کارایی لذت ببرید!
لپ تاپ های استوک، گزینه ای عالی برای کسانی هستند که به دنبال قدرت و کارایی با قیمت مناسب هستند. قیمت بسیار پایین آن به‌طوری که با نصف قیمت یا حتی کمتر، لپ تاپی با مشخصات مشابه لپ تاپ نو خریداری کنید. همچنین کارایی لپ تاپ های استوک از نظر عملکرد تفاوتی با لپ تاپ های نو ندارند حتی در بعضی مواقع به واسطه پرچم دار بودن لپ تاپ های استوک از لپ تاپ نو هم عملکرد قوی تری دارند. در لپ تاپ های استوک می توانید مشخصات خاص و نایاب را پیدا کنید که در لپ تاپ های نو کمیاب هستند.

دلایل استوک شدن لپ تاپ چیست؟
برای اینکه یک لپ تاپ استوک شود و برچسپ لپ تاپ نو از آن برداشته شود دلایل متعددی می تواند داشته باشد که اصلی ترین دلایل استوک شدن لپ تاپ را در زیر عنوان می کنیم:

تولید متوقف شده: لپ تاپ هایی که فقط در یک سال تولید می شوند و به هر دلایلی تولید آن‌ متوقف شده، به عنوان لپ تاپ استوک به فروش می‌رسند.
عدم فروش در زمان مقرر: ممکن است یک سری از این لپ تاپ ها به دلیل عدم فروش در زمان مقرر، در انبار باقی بمانند. در نتیجه اینگونه لپ تاپ ها را به عنوان لپ تاپ استوک به بازار عرضه می کنند.
مرجوعی توسط مشتری: برخی از افراد پس از خرید لپ تاپ، به دلایلی متعددی لپ تاپ را به فروشگاه مرجوع می‌کنند. این لپ تاپ ها در مرحله بعد، به عنوان لپ تاپ استوک به فروش می‌رسد.
نمایشگاهی: لپ تاپ هایی که در نمایشگاه ها یا فروشگاه ها برای نمایش به کار می‌روند، پس از مدتی به عنوان لپ تاپ استوک به فروش می‌رسند.
لپ تاپ های اجاره‌ای: لپ تاپ‌هایی که به شرکت‌ها یا افرادی برای مدت زمان مشخصی اجاره داده می‌شوند، پس از پایان دوره استفاده به عنوان لپ تاپ استوک به فروش می‌رسند.
فروخته نشده: یک سری از لپ تاپ ها هم شاید حتی بدون یک ساعت استفاده باشند و فقط در انبار نگهداری شده باشند که بعد از مدتی به عنوان استوک به فروش می روند.
منبع
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.095 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت