تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

booossch Offline
#1 ارسال شده : 1402/03/08 01:33:56 ب.ظ
booossch

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1

برفک زدن یخچال های بوشعلت های مختلفی دارد. همچنین یکی از شایع ترین مشکلاتی است که می تواند برای یخچال فریزر یا ساید بای ساید شما پیش بیاید. برفک داخل فریزر می تواند کیفیت غذا ها را پایین بیاورد و تاثیر بدی روی موادغذایی بگذارد. همچنین این مشکل میتواند سبب پایین آمدن دمای فریزر شود. در این مقاله به علت برفک زدن یخچال بوش می پردازیم.
خراب شدن لاستیک دور درب
لاستیک دور درب یخچال بوش که به صورت آهن ربایی بوده و مهم ترین قسمت در حفظ سرمای داخلی یخچال فریزر بوش است. در صورتی که این لاستیک از بین برود و خوب به بدنه چسبیده نشود به مرور زمان کارایی خود را از دست میدهد، و می تواند مشکلات زیادی برای یخچال بوش شما رخ بدهد. یکی از رایج ترین مشکلات که از برفک زدن یخچال حاصل می شود برفک زدن یخچال بوش می باشد. زیرا هوای گرم به راحتی وارد یخچال بوش می‌شود و این گرما باعث اخلال در سامانه می شود و علت برفک زدن یخچال بوش است.
کار نکردن تایمر یخ زدایی
فرآیند یخ زدایی در یخچال‌های جدید به شکلی هوشمند و خودکار انجام می‌شود. تایمر یخ زدایی یکی از قطعاتی است که در این پروسه نقش به سزایی دارد، بنابراین خرابی این قطعه نیز دیگر علت برفک زدن یخچال است.
خراب شدن هیتر دیفراست
یخ زدن اواپراتور مانع عملکرد درست این قطعه شده و نهایتا منجر به برفک زدن یخچال می‌شود. در یخچال‌های مدرن امروزی، سیستم به گونه‌ای طراحی شده‌است که از یخ زدن اواپراتور جلوگیری شود که این کار توسط هیتر دیفراست انجام می‌شود، بنابراین هنگام تعمیر یخچال بوش اگر متوجه شدید که هیتر به درستی یخ‌زدایی نمی‌کند باید جهت تعویض یا تعمیر آن اقدامات لازم را انجام دهید. شما می توانید برای تعمیر و تعویض قطعه دیفراست یخچال به نمایندگی مجاز تعمیرات شبانه روزی یخچال بوش مراجعه نمایید.
مناسب نبودن محل نصب یخچال بوش
اگر محل نصب دستگاه یخچال بوش مناسب نباشد، می‌تواند باعث بروز ناکارآمدی‌هایی در عملکرد آن شود. به همین دلیل همواره به شما توصیه می‌شود که در جانمایی یخچال فریزر خود در آشپزخانه نهایت دقت را به خرج دهید. توجه داشته باشید که یخچال ‌فریزر هرگز نباید در مجاورت منابع گرمایی مثل اجاق گاز، پکیج یا هر وسیله گرمایشی دیگر باشد. همچنین یخچال فریزر باید دور از تابش مستقیم نور خورشید قرار بگیرد و فاصله دستگاه تا دیوارهای کناری حداقل ده سانتی‌متر توصیه می‌شود.

یکی دیگر از نکات مهم برای استقرار یخچال فریزر بوش در آشپزخانه، تراز نبودن کف زمین است که برای این کار حتماً باید از پیچ های تنظیم تراز که در زیر یخچال قرار دارند استفاده بهینه شود.

ویرایش بوسیله کاربر 1402/03/08 06:53:50 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
فاطمه میرزایی Offline
#2 ارسال شده : 1402/03/31 02:47:01 ب.ظ
فاطمه میرزایی

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 4
مکان: تهران

دوستانی که قصد خرید یخچال و فریزر ایرانی دارند حتما پیشنهاد میکنم که به بررسی قیمت و خرید محصولات بنس هم بپردازند چون محصولات بنس هم کیفیت بالایی دارند و هم قیمت مناسب و جایگزین خیلی خوبی برای یخچال های قدیمی شما هستند. تازه 2 تا 5 سال ضمانت و خدمات پس از فروش سراسری هم دارند که خیالتون را بطور کامل از داشتنش راحت می کنه.
tanbako Offline
#3 ارسال شده : 1402/05/02 03:35:40 ب.ظ
tanbako

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3

شرکت بوش یک شرکت آلمانیه که محصولات فوق العاده ای رو به بازار عرضه میکنه. من به جز یخچال بوش سایر محصولات این برند مثل جاروبرقی رو هم پیشنهاد میکنم. اما در مورد لوازم آشپزخونه، برند بوش یکم ضعیفه و اگر از پاناسونیک و دیگر برندها استفاده کنید راضی تر خواهید بود. اما یخچالش فوق العاده اس. اصلا خرابی نداره و حداقل پونزده سال بدون هیچ مشکلی کار میکنه اگر هم مشکلی پیدا کرد تعمیر یخچال فریزر بوش در تهران توسط آی پی امداد انجام میشه و میتونید کار رو به کاردون بسپارید.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.100 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت