تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

katayoon ghahari Offline
#1 ارسال شده : 1401/12/23 04:00:31 ب.ظ
katayoon ghahari

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: تهران

کسب‌ و کارهایی که وبلاگ‌ها را به عنوان بخشی از بازاریابی محتوایی خود دارند، 67 درصد رشد بیشتری کسب می کنند، بلاگ ها تاثیر زیادی در بهبود سئو سایت شما دارند و خوشبختانه، یادگیری نحوه ایجاد وبلاگ در وردپرس نسبتا ساده است. در این آموزش ما قصد داریم به صورت قدم به قدم نحوه ساخت وبلاگ را به شما آموزش دهیم.
1. یک پست جدید اضافه کنید
ابتدا وارد قسمت مدیریت وردپرس خود شده و از منوی سمت چپ «پست ها» را انتخاب کنید. سپس، “همه پست ها” را انتخاب نمایید.
2. محتوا اضافه کنید
اکنون فضایی را برای اضافه کردن محتوای خود دارید. پیش از شروع کار، مطمئن شوید که کار خود را به طور مرتب ذخیره می کنید. وردپرس کارهای شما را به صورت خودکار ذخیره می کند، اما اگر اتصال اینترنت قطع شود، ممکن است تغییرات ایجاد شده در آن بازه را از دست بدهید. برای ذخیره روی دکمه “ذخیره پیش نویس” در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.
محتوای خود را اضافه کنید. برای انجام این کار، متن اصلی خود را مستقیم در وردپرس کپی کنید. وردپرس از یک ویرایش گر بلاک استفاده می کند، که کار آن ایجاد بلوک برای هر بخش از محتوایی که اضافه می کنید می باشد. محتوای خود را قبل از افزودن به وردپرس در یک فایل پیش نویس کنید تا با قالب بندی، ویرایش و نوشتن همزمان غافل نشوید.
3. پست را قالب بندی کنید
سازماندهی محتوای شما به اندازه کیفیت آن مهم است. بدون قالب بندی احتمال بیشتری وجود دارد که مخاطبان شما تحت تاثیر بلوک های متنی عظیم قرار گرفته و به سرعت صفحه را ترک کنند (بنابراین بر نرخ پرش شما تاثیر می گذارد). خوانندگان نمی خواهند زمان خود را صرف پی بردن به نحوه پیمایش پست کنند، بنابراین با قالب بندی واضح کار را برای آنها آسان کنید.
4. پیش نمایش پست
محتوا، تصاویر، و قالب‌بندی را برای تجربه کاربری بهینه اضافه کرده‌اید. اکنون زمان آن است که پیش‌نمایش پست خود را قبل از انتشار آن مشاهده کنید. ابتدا دکمه “پیش نمایش” را در گوشه بالا سمت راست انتخاب کنید. سپس انتخاب کنید که آیا می‌خواهید نسخه دسکتاپ، یا تلفن همراه پست را پیش‌نمایش کنید. در نهایت گزینه “Preview in a new tab” را انتخاب کنید.
پست خود را بررسی کرده و به دنبال خطاهای احتمالی بگردید. اگر موردی را مشاهده کردید، به سادگی به تب ویرایشگر برگردید و اصلاحات لازم را انجام دهید. اگر همه چیز خوب به نظر می رسد، تبریک می گویم! شما آماده انتشار اولین پست وبلاگ وردپرس خود هستید. این مرحله را نادیده نگیرید! پیش‌نمایش به شما امکان می‌دهد مشکلات مربوط به محتوا، قالب‌بندی یا تجربه کاربر را بررسی کنید.
5. پست را منتشر کنید
برای انتشار پست، “انتشار” را در گوشه بالا سمت راست انتخاب کنید. چند گزینه مختلف برای انتشار خواهید دید، اما اگر می‌خواهید این پست برای همه در اینترنت در دسترس باشد، «عمومی» را انتخاب کنید. پست وبلاگ شما اکنون در وب است.
همانطور که وبلاگ شما رشد می کند و مقالات بیشتری منتشر می کنید، متوجه خواهید شد که اضافه کردن برچسب ها بسیار مهم است تا بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی محتوای شما را مطالعه کنند. و هنگامی که متوجه شدید که چگونه می خواهید برچسب ها را سازماندهی کنید، فراموش نکنید که به عقب برگردید و آنها را به محتوای قدیمی اضافه کنید.
در این آموزش یادگرفتید به چه نحو بلاگ های مورد نظر خود را ایجاد کنید. هر سوالی داشتید میتونید با مجموعه ویکی دمی در میان بگذارید و پاسختون رو دریافت کنید.
تبلیغات
gozine2 Offline
#2 ارسال شده : 1402/05/29 01:23:33 ب.ظ
gozine2

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 12
مکان: تهران

یک بیمارستان دامپزشکی خوب معرفی میکنم که خدمات عالی داره
saraghk33 Offline
#3 ارسال شده : 1403/01/27 09:33:14 ق.ظ
saraghk33

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 5

مهاجرت به آلمان می‌تواند به چندین شکل صورت گیرد. در ادامه توضیحاتی در مورد چندین راه مهاجرت به آلمان آورده شده است:1. **مهاجرت بر اساس کار:**آلمان:** برای حرفه‌های بازار کار خاص و دارای حداقل تحصیلات و تجربه کار.- **ویزای کارکنان ماهر:** برای کسانی که تحصیلات و مهارت‌های ماهرانه دارند.2. **مهاجرت تحصیلی:**- **ویزای تحصیلی:** برای دانشجویان بین‌المللی که تصمیم به تحصیل در آلمان در یک دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی آلمانی دارند.3. **مهاجرت خانوادگی:**- بر اساس این موارد، افراد می‌توانند به عنوان اعضای خانواده فردی که در آلمان زندگی می‌کند، وارد آلمان شوند.4. **پناهندگی و مهاجرت انسانی:**- برای افرادی که به دلیل شرایط اقتصادی یا سیاسی به عنوان پناهنده به آلمان می‌آیند.برای شروع فرآیند مهاجرت، مهم است که با سفارت آلمان یا مراجع مهاجرت معتبر تماس بگیرید و اطلاعات دقیق در مورد الزامات و مراحل مهاجرت را کسب کنید. همچنین مشاوره حرفه‌ای می‌تواند به شما در این مسیر کمک کند.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.118 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت