تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

nazaninrabani Offline
#1 ارسال شده : 1401/01/31 02:25:26 ب.ظ
nazaninrabani

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: تهران

آموزشگاه آرایشگری نازنین ربانی ارائه دهنده 52 رشته آموزشی آرایشگری از جمله آموزش تخصصی کاشت ناخن ، آموزش حرفه ای با مدرک فنی حرفه ای رنگ و مش ، آموزش لیزر موهای زائدو .......شما را به خواندن این مطلب دعوت می کند


در بحث زیبایی ناخن ها یکی از مسائلی که مطرح بوده انواع پدیکور و مانیکور است. این دو مورد علی رغم شباهت هایی که با هم دارند، دارای تفاوت هایی هم می باشند. در این قسمت از مقاله در مورد مانیکور سخن به میان خواهیم آورد. این روش در واقع سلسله اقداماتی است که برای جذابیت دست ها و همچنین ناخن های دست انجام می شود.

شاید دیده باشید که برخی از افراد عادت کرده اند که مدام ناخن های خود را می جوند، این عمل بسیار ناخوشایند است و می تواند باعث بروز بیماری های متعدد عفونی شود. یکی از مزایای مانیکور کردن ترک این عادت است. این کار سبب می شود پوست دست افراد بعد از چند بار انجام دادن نرم تر و لطافت بیشتری داشته باشد.

پدیکور و مانیکور

در مبحث پدیکور و مانیکور ما پدیکور را داریم که دارای اندک تفاوتهایی با نوع دیگر آن است. اگر بخواهیم تعریفی از این روش داشته باشیم، باید اینطور عنوان کرد که همان اقداماتی که برای مانیکور انجام می دهیم در این روش نیز قابل اجرا هستند. با این تفاوت که زیباسازی به جای دست ها بر روی پاها اجرا می شود.

با نظر داشت به اینکه پاها از نقش بسیار مهمی در بدن انسان برخوردار هستند و از طرفی آنطور که لازم است در دید و توجه افراد قرار ندارد بر همین اساس انجام پدیکور بیش از هر روش دیگری می تواند به شادابی آنها کمک کند. این روش علاوه بر جنبه زیبایی که دارد و اغلب خانمها به این دلیل تمایل و گرایش به آن پیدا کرده اند، دارای روش های درمانی من جمله ماساژ و … است که سبب تسکین درد در قسمت انگشتان و ناخن ها و نیز بهبود آسیب های وارده بر ناخن ها خواهد شد.

آیا انواع پدیکور و مانیکور مخصوص بانوان است؟

سوالی که در بسیاری از مواقع پرسیده می شود این است که آیا پدیکور و مانیکور مختص به بانوان است یا مردان هم می توانند از این روش ها استفاده کنند؟

متاسفانه ذهنیت های غلطی که در جامعه وجود دارد سبب شده است که مردان همگام با زنان نتوانند از این روش ها که مناسب زیبایی و درمان هستند بهره کافی را ببرند. در صورتی که بسیاری از مردان با توجه به شغل و موقعیتی که دارند نیاز دارند که به مراکز زیبایی برای انجام اینگونه اقدامات پوست و ناخن خود را ترمیم کنند و از آن لذت ببرند.



آموزشگاه آرایشگری نازنین ربانی
برای دوره های آموزشی که برگزار می نماید مدرک معتبر را به کارآموزان ارائه می دهد که از طریق تماس با این آموزشگاه می توانید از نحوه و زمان برگزاری دوره ها اطلاعات لازم را کسب کنید.
پدیکور و مانیکور بر اساس طراحی

پس از آنکه با پدیکور و مانیکور و تفاوت هایی که در میان این دو روش وجود دارد آشنا شدید، در این قسمت قصد داریم انواع مختلف آن را مورد بررسی قرار دهیم. بر همین اساس انواع این روش ها به شرح ذیل خواهند بود:



مانیکور و پدیکور ساده

در این روش صرفا از یک سری اقدامات ساده از جمله کرم زدن هایی به پاها و دست ها به علاوه ماساژ برای اینکه سلول های مرده را از بین ببرند استفاده می کنند.



مانیکور و پدیکور اسپا

این روش از مراحل پیشرفته تری برخوردار است. برای لایه برداری معمولا از کرم گلیکولیک و وکس پارافین استفاده می شود. روش انجام کار به این صورت است با ماساژ از طریق کرم گلیکولیک پوست دست و پا را نرم می کنند و کرم کاملا جذب پوست می شود. این کرم با جذب بر روی پوست سلول های مرده را از بین می برد. مزیتی که این روش دارد ایجاد پوستی شفاف و یکدست است.
مانیکور و پدیکور فرانسوی

این روش که به فرنچ ناخن معروف است. مراحل انجام کار دقیقا به مانند روش ساده است و با این تفاوت که در آخر به جای لاک از فرنچ ناخن بهره می گیرند. در واقع این روش یک نوع لاک صورتی رنگ است که بسیار کمرنگ بوده که به ناخن زده می شود و در ادامه با رنگ سفید پوشش دوباره ای بر روی آن ایجاد می کنند.



مانیکور و پدیکور آمریکایی

در این نوع تنها تفاوتی که با فرنچ ناخن دارد در سوهان کشیدن انتهای کار است. روش آمریکایی تمامی ناخن های دست و پا را به شیوه های دقیق و جذاب گرد می کنند. ظاهر باریک و گرد بودن از مزایای این روش است که تمایز آن با فرنچ را برجسته تر می کند.



مانیکور و پدیکور سنگی

در روش سنگی نیز مراحل روش ساده اجرا و نهایتا از سنگ داغ برای آرامش و لطافت دست و پا استفاده می کنند. مزیتی که مدل پدیکور و مانیکور سنگی دارد برطرف کردن خستگی است که در دست ها و پاها وجود دارد.



مانیکور و پدیکور ژلی

در مدل مانیکور و پدیکور ژلی به مانند روش ساده تمامی مراحل انجام و در آخر از ژلیش ناخن برای زیبایی آن کمک می گیرند. مزیت این نوع نیز در ماندگاری آن است. با توجه به اینکه در این مدل از سه مرحله ژل زدن بهره می برند، می تواند ماندگاری طولانی تری نسبت به سایر انواع لاک زدن داشته باشد.


فواید انواع پدیکور و مانیکور

انواع پدیکور و مانیکور دارای مزیت های فراوانی هستند که یکی از آنها در خصوص سلامتی پوست دست و پا است. در این روش با عنایت به اینکه سلول های مرده از میان برداشته خواهند شد، در سلامتی و شادابی پوست تاثیر زیادی دارد.
جلوگیری از ابتلا به بیماری های قارچی و انواع عفونت هایی که امکان دارد در زیر ناخن ها به وجود بیایند از دیگر مزیت های این روش است. همچنین انجام این کار باعث خون رسانی بهتر و در نتیجه شادابی و نرمی پوست در این قسمت ها خواهد شد.

یکی دیگر از تاثیرات مثبت این مدل از زیباسازی پوست و ناخن، بر روی سلامت ذهن است.



ماساژهایی که در پدیکور و مانیکور انجام می شود علی الخصوص اگر داخل آب گرم نیز باشد، بعد از مدتی پوست شما را از حالت خشکی بیرون آورده و لطافت را به آنها هدیه می کند. این موضوع ذهن شما را برای داشتن ظاهری آراسته آماده می کند که در بالا بردن اعتماد به نفس هم موثر است.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.432 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت