تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

DELMASTER Offline
#1 ارسال شده : 1400/10/29 03:32:59 ب.ظ
DELMASTER

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: TEHRAN

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ، باید تیمی از مهندسان و کارشناسان این حوزه و از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر برای اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری بهره‌‌مند باشد. آنها باید به صورت تخصصی و سریع دستگاه را عیب یابی و تعمیر کنند.
ما در زیر چند نمایندگی معروف در تهران را برای تعمیرات لپ تاپ به شما معرفی می کنیم که تمام تعمیرات آنها دارای گارانتی و ضمانت تعمیر است وهمچنین می توانید بدون مراجعه حضوری دستگاه خود را برای تعمیر ارسال کنید و تمام هزینه های ایاب و ذهاب رایگان می باشد.

1- نمایندگی لنوو : داستان Lenovo همیشه در مورد شکل دادن به هوش محاسباتی برای ایجاد دنیایی بهتر بوده است. با گسترده‌ترین مجموعه محصولات فن‌آوری در جهان، ما چشم‌انداز خود را از فناوری هوشمندتر برای همه از طریق محصولات، راه‌حل‌ها، نرم‌افزارها و خدماتی که افراد، جوامع، کسب‌وکارها و کل جمعیت برای تحقق پتانسیل خود به آن نیاز دارند، ارائه می‌کنیم.
شعار نمایندگی لنوو این می باشد که : ما معتقدیم زمانی که با هم کار می کنیم می توانیم بیشترین تأثیر را بر جامعه بگذاریم. به همین دلیل است که ما متعهد به عرضه بهترین تعمیرات در سراسر ایران هستیم که ارزش های مشترک در صنعت فناوری را برای آینده دیجیتال اخلاقی مشخص می کند. شماره تلفن نمایندگی لنوو : 02145102

2- نمایندگی ایسوس : ایسوس یک شرکت سخت افزاری کامپیوتری و لوازم الکترونیکی مصرفی مستقر در تایوان است که در سال 1989 تاسیس شد. ایسوس که به ایجاد محصولاتی برای زندگی هوشمند امروز و فردا اختصاص دارد، شماره 1 مادربرد و برند بازی و همچنین سه مصرف کننده برتر در جهان است.
این شرکت از سال 1380 در ایران فعالیت خود را در با باز کردن نمایندگی ایسوس در ایران آغاز کرد شماره تلفن : 021-66124600

3- نمایندگی دل : دل یک شرکت آمریکایی است که کامپیوترها و محصولات و خدمات مرتبط را توسعه، فروش، تعمیر و پشتیبانی می‌کند و متعلق به شرکت مادر آن Dell Technologies . این شرکت از سال 1375 نمایندگی دل در ایران را تاسیس کرد.
4- نمایندگی ایسر : Acer. یک شرکت تایوانی چند ملیتی سخت افزار و الکترونیک است که متخصص در فناوری پیشرفته الکترونیک است که دفتر مرکزی آن در Xizhi، شهر نیو تایپه قرار دارد. در اوایل دهه 2000، ایسر مدل کسب و کار جدیدی را اجرا کرد که از تولیدکننده به طراح، بازاریاب و توزیع کننده محصولات تغییر مکان داد، در حالی که فرآیندهای تولید را از طریق سازندگان قراردادی انجام می داد. در حال حاضر، ایسر علاوه بر کسب و کار اصلی محصولات فناوری اطلاعات خود، یک نهاد تجاری جدید نیز دارد که بر ادغام سرویس‌ها و پلتفرم‌های ابری، و توسعه تلفن‌های هوشمند و دستگاه‌های پوشیدنی با برنامه‌های کاربردی اینترنت اشیا با ارزش افزوده تمرکز دارد. از سال 2000 نیز با نمایندگی ایسر در ایران آغاز به کار کرد.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.284 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت