تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

bade Offline
#1 ارسال شده : 1400/02/06 05:39:23 ب.ظ
bade

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 22
مکان: تهران

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال
هنگامی که می خواهید برای منزلتان پرده خریداری کنید، مهم ترین عاملی که باید به آن توجه کنید جنس پرده است. جنس پارچه نه تنها در زیبایی پرده بلکه در دوام، پوشش و شستشوی آسان پرده نیز مؤثر است. یکی از مهمترین نکاتی که هنگام انتخاب جنس پرده باید به آن توجه داشته باشید این است که این پرده را برای چه مکانی می خواهید استفاده کنید.

مثلاً اگر می خواهید برای سالن پذیرایی پرده تهیه کنید، باید از پارچه های مجلل و ضخیم مانند ابریشم و مخمل استفاده کنید. این پارچه ها علاوه بر زیبایی فوق العاده ای که دارند، از دوام بالایی نیز برخوردارند. برای پرده اتاق خواب یا آشپزخانه می توانید از پارچه هایی مانند حریر و کتان که جنس سبک تری دارند و راحت تر شسته می شوند استفاده کنید. به طور کلی می توان گفت انتخاب جنس پرده به مکان نصب آن بستگی دارد.

پرده کتان
این نوع پرده ها که از کتان یا از پنبه و کتان ساخته می شوند، دارای تنوع بسیار زیادی هستند و تقریباً با هر نوع دکوراسیونی هارمونی دارند. از آنجا که می توان پرده کتان را به راحتی آرایش کرد، می توان از آن در پذیرایی هم استفاده کرد. همچنین اگر می خواهید یک اتاق خواب کاملاً تاریک داشته باشید می توانید از پرده کتان استفاده کنید.

تنوع طرح و رنگ در این پرده ها به شما این امکان را می دهد تا پرده اتاقتان را با وسایل داخل اتاق هماهنگ کنید. حتی می توانید رنگ پرده را طوری انتخاب کنید که با رنگ دیوارها یا رو تختی، هارمونی ایجاد کند.
پرده های کتانی قیمت چندانی ندارند و پرده ای که از این جنس دوخته می شود به دلیل اینکه نمی توان آن را با سایر پارچه ها ترکیب کرد، یک پرده ساده است که نیازی نیست هزینه زیادی بابت آن بپردازید.

پرده با جنس مخمل
جنس این پارچه سنگین بوده و به همین دلیل می توان از آن به عنوان عایق استفاده کرد. بنابراین اگر می خواهید دمای اتاق به اندازه مطلوب باقی بماند و از خانه خارج نشود، می توانید از پرده مخمل برای پوشش پنجره های منزلتان استفاده کنید. این پرده ها همچنین به دلیل ضخامتی که دارند در حفظ حریم شخصی به خوبی عمل کرده و حتی از عبور صدا نیز تا حدود زیادی جلوگیری می کنند.

از نظر زیبایی نیز پرده مخمل یک پرده شیک، جدید و کلاسیک است که برای مدل های سلطنتی کاربرد دارد. استفاده از این پرده در دکوراسیون منزل، به منزلتان جلوه ای زیبا و مجلل می دهد. در صورتی که مخمل را با پارچه هایی همچون حریر، کتان و ساتن ترکیب کنید، بی شک یک پرده مجلل خواهید داشت که مناسب مکان های مدرن و رسمی است.

البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که پرده مخمل نسبت به پرده های دیگر، از لحاظ قیمت در سطح بالاتری قرار دارد و جزو پرده های گران قیمت محسوب می شود. بنابراین برای کسانی که صاحب خانه نیستند و مرتب جابجا می شوند، استفاده از این پرده ها مقرون به صرفه نیست. شستشوی این پرده ها نیز سخت است و بهتر است برای اینکه پرده آسیب نبیند برای شستن آن از خشکشویی کمک بگیرید.

پرده پنبه
پرده هایی که از پارچه پنبه ای تهیه می شوند ظاهری زیبا دارند و بیشتر برای اتاق ناهارخوری مناسب هستند. البته بعضی وقت ها از این پرده ها در اتاق خواب و نشیمن نیز استفاده می شود. این پرده ها به طور کامل از عبور نور جلوگیری می کنند و برای محیط هایی که می خواهید به طور کامل تاریک باشند، گزینه مناسبی هستند. جنس پرده های پنبه ای بسیار حساس بوده و پس از شستشو خیلی زود چروک می شوند. بنابراین باید بلافاصله پس از شستن آن را آویزان کرد.
 1 کاربر از bade برای ارسال مفیدش تشکر کرده است.
تبلیغات
elahe Offline
#2 ارسال شده : 1400/03/27 10:31:36 ق.ظ
elahe

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 22

تشکرها: 3 بار
3 تشکر دریافتی در 3 ارسال
خیلی ممنون از نکاتی که گفتید
واقعا انتخاب پرده نیاز به تجربه و دقت داره، مخصوصا که هزینه زیادی براش صرف میشه و نمیشه مدام پرده ها رو تعویض کرد. بنظرم پرده ی مناسب یکی از ویژگی هاش نصب راحت هست، تا هر وقت که لازمه پرده ها باز بشن و شسته بشن دردسر نداشته باشیم. اگر برای نصب پرده به یه نصاب پرده خوب احتیاج داشتین یه سر به این لینک https://khedmatazma.com/subservice/curtain-installation بزنید.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.352 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت