تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

bade Offline
#1 ارسال شده : 1400/01/25 05:28:57 ب.ظ
bade

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 22
مکان: تهران

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال
پرده را بدون والان بدوزید
در سالن های نشیمن که دارای سقف کاذب هستند و قسمتی از پرده زیر سقف می رود، دوختن والان لازم نیست و پرده نمای جالبی پیدا نمی کند. در عوض می توانید با آویزان کردن پرده های کناری، زیبایی پرده تان را کامل کنید.

پارچه را در نور کامل ببینید
پارچه ای که شما در مغازه می بینید و انتخاب می کنید ممکن است هنگامی که در خانه آن را باز می کنید، دارای رنگی متفاوت از آنچه در مغازه دیده اید باشد. بنابراین هنگام خرید پارچه، پارچه را در نورهای مختلف امتحان کنید و یا اینکه آن را زیر نور مستقیم آفتاب ببینید.
خرید پارچه را در روز انجام دهید تا به نور طبیعی دسترسی داشته باشید و بتوانید رنگ اصلی پارچه را تشخیص داده و سپس اقدام به خرید کنید.

از پرده سرتاسری برای پنجره ها استفاده کنید
برای اینکه فضای اتاق نشیمن شما بزرگتر به نظر برسد می توانید پنجره هایی که از هم فاصله دارند را به وسیله یک پرده سراسری به هم وصل کنید. برای اینکه باز کردن پنجره ها دچار مشکل نشود و به راحتی بتوانید از پنجره ها استفاده کنید، می توانید پرده را به صورت دو تکه بدوزید.

استفاده از تابلو بین پنجره ها
زمانی که بین دو پنجره یک دیوار کوچک قرار دارد، می توانید برای هر کدام از پنجره ها یک پرده جداگانه در نظر بگیرید و بر روی دیوار میانی تابلو یا وسایل دکوری دیواری نصب کنید. همچنین می توانید از یک بوفه متناسب با عرض دیوار استفاده کنید.

از آستری استفاده کنید
ما همیشه از آستری برای حفظ حریم شخصی و همچنین به عنوان مانعی برای تابش نور به داخل اتاق استفاده می کنیم. اما اگر می خواهید پرده اتاق نشیمن شما ظاهری زیبا داشته باشد حتی اگر هیچ کدام از این دو مشکل را هم ندارید، بهتر است در هر حالت از آستری استفاده کنید. زیرا هنگام شب که هوا تاریک است اگر پرده تور یا حریر بدون آستری سفید آویزان باشد، ظاهری ناخوشایند ایجاد می کند.

از دو پرده طرح دار بر روی هم استفاده نکنید
اگر می خواهید از ترکیب پرده ضخیم و حریر با هم استفاده کنید، هر دو پارچه را طرح دار استفاده نکنید زیرا فضا شلوغ می شود. اگر دوست دارید از پرده طرح دار استفاده کنید می توانید پرده ضخیم را طرح دار انتخاب کنید و پرده حریر را با یکی از رنگ های روشن موجود در طرح پرده ضخیم ست کنید.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.070 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت