تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

nyusha Offline
#1 ارسال شده : 1400/01/18 10:02:35 ب.ظ
nyusha

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 19
مکان: tehran

منبع: گوارنوش-خرید دستگاه تصفیه آب
امروزه همزمان با رشد روز افزون جمعیت، آلودگی انسانی و صنعتی افزایش یافته و موجب کاهش کیفیت آب آشامیدنی حتی در مناطقی که دارای آب سالم و گوار بوده اند، شده است. افزایش آلودگی موجب نفوذ نیترات به فاضلاب های انسانی و بالارفتن آلودگی بسیاری از منابع آبی و لایه های مختلف خاک می‌گردد. در حال حاضر برای سالم‌سازی آب ها از دستگاه های تصفیه آب خانگی، دستگاه تصفیه کننده آب صنعتی یا نیمه صنعتی استفاده می‌کنند. در این مقاله اطلاعاتی در مورد دستگاه تصفیه آب، فیلتر تصفیه آب، کاربرد و نحوه عملکرد آن در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم.

دستگاه تصفیه آب چیست‌؟
دستگاه تصفیه آب به سیستم هایی اطلاق می گردد که با بهره گیری از بهترین روش‌های تصفیه، به جداسازی ذرات معلق، آلودگی ها و آلاینده های شیمیایی می‌پردازد. در واقع به هر نوع سیستمی که هر مقدار از این ذرات و آلودگی‌های موجود در آب را حدف نماید، دستگاه تصفیه آب گفته می‌شود. عمل تصفیه آب، توسط سیستم های کوچک خانگی و همچنین سیستم هایی با ابعاد بزرگ‌تر همانند دستگاه های صنعتی و تصفیه خانه های آب شهری، انجام می‌گیرد. اگر اطلاعات کاملی در این زمینه‌ی تصفیه آب ندارید، ابتدا مقاله چرا آب تصفیه شده را مطالعه کنید.

دستگاه تصفیه آب

کاربرد دستگاه تصفیه آب
دستگاه های تصفیه آب در ابعاد و اشکال مختلف و متفاوتی تولید و عرضه می شود. این دستگاه ها علاوه بر حذف همه ناخالصی های موجود در آب توسط فیلتر های تصفیه، تمام مواد معدنی و مفید را از آب حذف می کنند.

این کار به دو روش صورت می گیرد:

روش اسمز معکوس Reverse Osmosis
روش تقطیر
اسمز معکوس شبیه به یک فیلتر عمل می‌کند. به این صورت که بجای استفاده از محیطی برای جذب آلودگی، تمامی ذرات آب را توسط یک غشای نیمه تراوا (توسط فیلتر ممبران “membrane” به معنای “غشاء”) حذف می‌کند.

در روش تقطیر، آب را به نقطه جوش می رسانند تا آب تبخیر شود سپس بخار حاصل از تبخیر را حبس می‌کنند. بخار حاصل شده، به عنوان آب تصفیه شده و خالص نگهداری می‌شود.

آب قابل شرب
آب های تصفیه شده به این دو روش عاری از مواد معدنی نظیر کلسیم، پتاسیم، k، کلرید، منیزیم، مس، روی، کروم، آهن و غیره هستند در صورتی سازمان بهداشت جهانی گزارش کرده است که؛ “آب آشامیدنی بایددارای حداقل مواد معدنی مورئ نیاز بدن انسان باشد” چرا که برای سلامت انسان بسیار ضروری می‌باشند.

حال با نوشیدن آب عاری از مواد معدنی چه اتفاقی خواهد افتاد؟
اول اینکه این گونه آب ها اسیدتر هستند و در صورت مصرف ماده اسیدی، بدن شما مجبور می شود که از مواد معدنی موجود در دندان و استخوان های شما تغذیه کند تا زمینه تشکیل بی کربنات فراهم شود و این اسید در داخل بدن خنثی شود. هنگامی که مایعات اسیدی موجود در بدن شما به نسبت مایعات قلیایی بیشتر باشد، رادیکال های آزاد بیشتر ی تولید می شوند که خطر ابتلا به سرطان را افزایش می‌دهند چرا که سلول های سرطانی در محیط های اسیدی تر تولید و رشد پیدا می کنند.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.078 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت