تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

bade Offline
#1 ارسال شده : 1399/12/16 05:56:03 ب.ظ
bade

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 22
مکان: تهران

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال
دانستن این نکات به شما کمک می کند تا خریدی آسان، لذت بخش و با نتیجه ی مناسب داشته باشید.

جنس پارچه
برای اینکه یک جنس خوب برای پرده انتخاب کنید، ابتدا باید تعیین کنید که این پرده را برای کجا می خواهید. به عنوان مثال برای اینکه اتاق پذیرایی تان زیبا و شیک جلوه کند می توانید از ترکیب پارچه ساتن یا مخمل با حریر استفاده کنید. اما در اتاق خواب و آشپزخانه می توانید از پرده پارچه ای مانند کتان استفاده کنید.

هنگام خرید پارچه پرده ای به ضخامت پارچه نیز توجه داشته باشید. مثلاً برای اتاق خواب شاید بیشتر افراد دوست داشته باشند هنگام خواب هیچ نوری به داخل اتاق خوابشان وارد نشود. بنابراین باید از یک پارچه ضخیم برای پرده اتاق خواب استفاده کنید. همچنین در فصل سرد سال نیز استفاده از پرده های ضخیم اولویت دارد. اما در محیطی مانند سالن نشیمن بهتر است که پارچه های نازک برای پرده استفاده شود. چون اینگونه محیط ها باید کاملاً نورگیر و روشن باشند.

رنگ پارچه
این آیتم به سلیقه شما و رنگ هایی که در دکوراسیون محیط به کار رفته است بستگی دارد. ممکن است شما دوست داشته باشید رنگ پرده با دکوراسیون محیط هارمونی داشته باشد. در این صورت می توانید رنگ پارچه پرده را با رنگ مبلمان یا فرش یا ترکیبی از رنگ های به کار رفته در اشیاء موجود در محیط ست کنید و یا اینکه دوست دارید رنگ پرده را متضاد با سایر وسایل انتخاب کنید.

پیشنهاد ما به شما این است که سعی کنید رنگ پرده را طوری انتخاب کنید که با محیط اطراف هارمونی داشته باشد، زیرا در این صورت جلوه زیبایی به منزلتان می بخشد.

مدل و متراژ پرده
مدل پرده نیز از جمله مواردی است که باید با توجه به نوع دکوراسیون انتخاب شود. مثلاً برای فضای سنتی از یک پرده با مدل سنتی و در یک فضای کلاسیک باید از یک مدل پرده مدرن و کلاسیک استفاده کرد.

پس از اینکه مدل پرده را انتخاب کردید باید با توجه به مدل پرده، متراژ مورد نیاز برای پارچه پرده را تهیه کنید. مثلاً در مدل های پرده با چین زیاد پارچه بیشتری نیاز است. برای اینکه بدانید چه مقدار پارچه برای این مدل پرده نیاز دارید ابتدا اندازه پنجره را مشخص کنید. برای مدل پرده های پرچین، دو تا سه برابر عرض پنجره به پارچه نیاز دارید.

چوب پرده
چوب پرده را باید با توجه به پارچه ای (سبک، سنگین و متراژ) که برای پرده انتخاب می کنید تهیه کنید. برای اینکه پنجره بزرگتر به نظر برسد، بهتر است که چوب پرده را 10 تا 15 سانتی متر بیشتر از عرض پنجره در نظر بگیرید.

قیمت پارچه
با توجه به جنس، رنگ، طرح و کیفیتی که پارچه ها دارند، دارای قیمت متفاوتی هستند. پارچه های پرده ای دارای تنوع بسیار زیادی هستند و با قیمت های مختلفی موجود هستند. پارچه های وارداتی مانند پارچه های ایتالیایی و ترک قیمت بیشتری دارند و پارچه های داخلی از قیمت کمتری برخوردارند. بنابراین هنگام خرید پارچه پرده ای به نوع پارچه و قیمت آن توجه داشته باشید.

مثلاً پرده های حریر ساده و شیشه ای که بین افراد بسیار محبوب هستند و طرفداران بسیاری دارند، هم از لحاظ قیمت بسیار ارزان تر از سایر پرده ها هستند و هم از لحاظ تنوع در سطح بالایی قرار دارند و به راحتی می توانید با توجه به دکوراسیون منزلتان پرده حریر مناسب را انتخاب کنید. این مدل پرده ها برای خانه هایی که نورگیر کمی دارند مناسب است. همچنین به دلیل سهولت در شستشو برای پنجره هایی که بیشتر در محیط های آلوه قرار دارند، گزینه مناسبی است.

پارچه های نخ و کتان نیز دارای قیمت مناسبی هستند. این نوع پارچه ها را چون نمی شود در ترکیب با پارچه های دیگر به کار برد، بسیار ساده هستند و هزینه نهایی آنها نیز بسیار ارزان در می آید.

پرده های کتان برای اتاق خواب گزینه بسیار مناسبی هستند. این پرده ها با داشتن طرح های جذاب و متنوع با هر نوع دکوراسیون هماهنگ می شود. حتی می توانید آن را با پارچه روتختی و یا رنگ دیوار ست کنید.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.322 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت