تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

comreg Offline
#1 ارسال شده : 1399/12/16 04:39:50 ب.ظ
comreg

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 54
مکان: تهران

هر مجموعه ای که مایل باشد در چهارچوب قوانین فعالیت نماید، می بایست مجوز های لازم را به صورت قانونی اخذ نماید و در رابطه با ثبت شرکت های فریلنسری نیز همینطور است. افراد برای اینکه فعالیت آنها جنبه قانونی و رسمی داشته باشد و توسط قانون شناسایی شود و مخاطبین نیز بتوانند صحت اطلاعات آنان را استعلام نمایند می بایست شرکت به ثبت برسانند.
بنابراین تاسیس سایت های فریلنسری نیاز به ثبت شرکت یا اخذ مجوز دارد و مجموعه ای که این خصوصیات را داشته باشد، امکان بیشتری برای رشد و فعالیت خواهد داشت.

نحوه کار این وب سایت ها به این صورت است که افراد متخصص با مراجعه به این وب سایت ها پروفایلی برای خود ایجاد می نمایند و سوابق و نمونه کارهای خود را در آن بارگذاری می کنند، کارفرمایان نیز با مراجعه و رویت این پروفایل ها می توانند متخصص مورد نظر خود را پیدا کنند و پروژه خود را برون سپاری کنند، اما اصلی ترین بخش فعالیت چنین شرکت هایی در بخش پرداخت حق الزحمه می باشد، در این وب سایت ها کارفرما حق الزحمه تایین شده شده را به حساب مجموعه رابط واریز می نماید و این مبلغ تا زمان پایان و تحویل پروژه نزد مجموعه رابط باقی می ماند و تنها پس از اتمام پروژه و رضایت کارفرما و تایید وی، این مبلغ به حساب متخصص واریز خواهد شد.

وب سایت های موفق در این زمینه، مجموعه های رسمی و قانونی هستند که نماد اعتماد الکترونیکی را برای مجموعه خود دریافت نموده اند و به واسطه این مجوز مخاطبین به این مجموعه ها اعتماد می کنند.

نماد اعتماد الکترونیکی در واقع یک نشان دولتی است که صرفاً توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (وزارت صنعت، معدن و تجارت)، صادر شده و به کسب و کارهای اینترنتی با هدف ساماندهی، احراز هويت و صلاحيت آنها اعطا مي‌گردد. هدف از اعطاي نماد اعتماد الكترونيكي، اعتماد‌سازي و رسميت‌دهي به فعاليت کسب و کار‌های اینترنتی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و جلوگيري از آسيب‌هاي احتمالي در ابعاد مختلف اعم از امنيتي،‌ اجتماعي، فرهنگي و اقتصادی است. بنابراین چه فریلنسر ها و چه کارفرمایان با مشاهده این مجوز می توانند با اعتماد بیشتری با این مجموعه ها وارد همکاری شوند.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.089 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت