تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

shophomehr Offline
#1 ارسال شده : 1399/12/05 01:16:19 ب.ظ
shophomehr

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 8
مکان: تهران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
در این مقاله از سایت وبلاگ هومهر مطلبی در مورد انواع لیکوئید ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر میتوان در دسته کاشت ناخن از سایت وبلاگ هومهر بازدید نمائید.

امروزه، داشتن ناخن هایی آراسته و زیبا، خواسته بیشتر خانم هاست. وجود ناخن هایی سالم و زیبا نقش مهمی در زیبایی ظاهر هر فرد دارد. در این بین، فناوری و محصولات فراوانی در زمینه مراقب و زیبایی ناخن ها وجود دارد که مورد توجه قرار گرفته است. یکی از مهم ترین فناوری ها در این زمینه، می توان به تکنولوژی « کاشت ناخن » اشاره کرد که انواع مختلفی را شامل می شود.


لیکوئید

لیکوئید در سیستم کاشت ناخن اکریلیک یا پودر محلولی است که با ترکیب با پودر کاشت ناخن مواد اصلی ناخن را تشکیل میدهند. لیکوئید ها در سرعت خشک شدن به سه دسته کلی تقسیم می شوند، لیکوئید های زود خشک، لیکوئید های متوسط و لیکوئید های دیر خشک. هر جه سرعت خشک شدن لیکوئید بیشتر باشد باعث می شود که ناخن کاران زمان بیشتری برای حالت دادن مواد روی ناخن داشته باشند. به همین دلیل لیکوئید های دیر خشک معمولا برای کار آموزان و کسانی که سرعت دست پایینی دارند توصیه می شوند.


انواع لیکوئید

لیکوئیدها در دو نوع وکیوم و پیمانه ای و مجوز دار و غیر مجوز دار در بازار وجود دارد. لیکوئید وکیوم و پیمانه ای از نظر کیفیت هیج تفاوتی با هم ندارند و فقط از نظر حجم متفاوت است.

لیکوئید وکیوم



مزیت لیکوئید پیمانه ای

1. در واقع لیکوئید پیمانه ای به این نحو است که یک فروشگاه لیکوئید با حجم بالا می خرد و برای صرفه اقتصادی مشتریان آن را به صورت پیمانه و فله ای به فروش می رساند. 100 میل لیکوئید پیمانه ای ارزانتر از 100 میل لیکوئید وکیوم است و این برای مشتریان رضایت بخش است.

2. گاهی یک ناخن کار نیاز به تست لیکوئید دارد پس نیاز به حجم خیلی کم از لیکوئید دارد که می تواند از مزیت لیکوئید پیمانه ای استفاده نماید که در لیکوئید وکیوم این امکان وجود ندارد.



1لیکوئید پیمانه ای

ویژگی لیکوئید

به دلیل اینکه ناخن ها پس از کاشت ناخن، در معرض نور خورشید قرار می گیرند، به مرور زمان، بر اثر برخورد پرتو فرا بنفش (UV) حاله ای زردرنگ روی آنها مینشیند که ناخن ها ظاهر جذاب خود را از دست می دهند. لیکوییدها رنگ بنفش روشنی داشته که از زرد شدن پودرهای اکریلیکی بر اثر تماس با پروتوهای نور خورشید جلوگیری می کنند که در نتیجه رنگ سفید پودر ، حالت سفید برفی خود را حفظ می کند.

لیکوئید دارای بوی کمی بوده و دارای ثبات رنگی بسیار خوبی است.تولید شده از اتیل متا اکریلیت 100 درصد بوده و پیوندهای تقاطعی منومری آنها باعث استحکام این مواد شده است.این فرمولاسیون به منظور اطمینان از کاربری فوق العاده مواد طراحی شده است با این ویژگی که این مواد به خودی خود صاف می شوندو نیاز بسیار کمی به سوهان دارند و همچنین حاوی مواد مقاوم در برابر اشعه uv به منظور جلوگیری از زرد شدگی مواد و همچنین حاوی مواد پلاستیکی به منظور افزایش انعطاف و سختی مواد می باشد.

از مزاياي اين محصول تركيب بسيار عالي با پودر اكليريك است و همچنین زمان بيشتري به ناخن كار مي دهد تا مواد را به راحتي روي ناخن فرم دهد؛ كه اين مزيت باعث كمتر شدن سوهان كاري مي شود.

نکته: لیکوئید کاشت اکریلیک یک ماده فرار بوده و در صورتی که در معرض هوای آزاد قرار بگیرد به سرعت تبخیر می گردد، پس بهتر است لیکوئید خود را در ظرف اصلی و در دمای مناسب به دور از نور خورشید نگاه داشته و مقدار کمی از آن را داخل ظروف لیکوئید ریخته و استفاده نمایید.


علایم لیکوئید مناسب

لیکوئید کاشت ناخن باید شفاف باشد، رنگ شفاف لیکوئید که معمولا بنفش یاسی است نشان دهنده سالم بودن و خالص بودن لیکوئید بوده و تنالیته بنفش یاسی آن به منظور جلوگیری از زردی ناخن می باشد. در قانون رنگ بنفش مکمل رنگ زرد است هر جا دو رنگ مکمل باهم ترکیب شوند تولید رنگ خاکستری کرده رنگ خاکستری به علت خنثی بودن رنگدانه خاصی به ناخن نمیدهد و از زرد شدن ناخن جلوگیری کرده وباعث شفافیت بیس ناخن خواهد شد. بوی خیلی کم لیکوئید نشان دهنده مرغوب بودن آن می باشد.


معایب و علایم لیکوئید نامرغوب

لیکوئید سمی، لیکوئید باز یا ایرانی، اسامی مختلف ماده بسیار خطرناک است. لیکوئید ناخن اصل، معمولا به رنگ بنفش یا آبی روشن و شفاف و به ندرت بی رنگ و بو در بازار به فروش می رسد. محصول نامرغوب بسیار حساسیت زا است و موجب سوزش پوست و چشم می شود. از دیگر عوارض آن سوزش چشم و سردرد به محض گشودن درب ظرف می باشد. میگرن ، ناراحتی و حساسیت های پوستی، قارچ ناخن، لک و قارچ پوستی ، از بین رفتن صفحه ناخن ، کاشت کدر و زرد رنگ و تاثیر رور DNI نوزادان و زنان باردار از دیگر عوارض استفاده از این سم بی رنگ می باشد. بوی تند لیکوئید نشان دهنده نامرغوب بودن محصول می‌باشد.

توصیه: کاشت ناخن نیاز به آموزش حرفه ای دارد و توصیه هومهر برای استفاده از محصولات کاشت آموزش زیرنظر افراد با تجربه در زمینه کاشت ناخن می باشد.

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.433 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت