تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

plastic-fair-turkey Offline
#1 ارسال شده : 1399/12/04 04:32:58 ب.ظ
plastic-fair-turkey

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1


از آنجایی که صنایع و رشته های مرتبط با نمایشگاه پلاستیک استانبول ، بسیار متنوع و زیاد میباشد ، این نمایشگاه در بخش های مختلف و حرفه ای فعالیت میکند و غرفه هایی مربوط به شرکت های مطرح و برند های بین المللی در بخش های جداگانه تولیدات و فناوری های خود را در اختیار بازدیدکنندگان قرار میدهند.

بخش ماشین آلات نمایشگاه پلاستیک استانبول ، شامل غرفه هایی مربوط به :ماشین آلات قالبی تزریقی پلاستیک ،پروفایل پلاستیک ، خطوط سیم ، ماشین آلات فیلم پلاستیک ، ماشی الات پلاستیک ، ماشین الات چاپ فلکسو ، ماشین آلات قالبگیری، ماشین الات میکسیر ، ماشین آلات بسته بندی پلاستیک ، ماشین آلات قالب گیری ضربه و خطوط لوله میباشد .

نمایشگاه پلاستیک ترکیه

بخش دیگر نمایشگاه پلاستیک استانبول ، مربوط به مواد اولیه و مواد شیمیایی است که در ساخت پلاستیک استفاده میشوند و در غرفه های این بخش میتوانید شرکتهایی را که در زمینه های مواد شیمیایی لاستیک ، افزودنیهای لاستیک ، ترکیبات پی وی سی، تثبیت کننده های پی وی سی، جوهر چاپ، پلی اتیلن، پلی اورتان، حلال ها و پلیمرهای مهندسی فعالیت دارند را ملاقات کنید و با محصولات و تکنولوژی های به روز آنها آشنا شوید.

بخش دیگر این نمایشگاه بخش قالب ها است و شرکت های شرکت کننده در این بخش در زمینه های تزریق قالب ، قالبهای پلاستیکی ، قالب اکستروژن ، قالب پت ، کپک قالب و خشک کن هاپرس فعالیت می کنند .

یکی از بخش های بسیار پر طرفدار در نمایشگاه پلاستیک استانبول ، بخش هیدرولیک و پنوماتیک است . در این بخش از نمایشگاه غرفه هایی مربوط به شرکت هایی که در زمینه های سیلندرهای هیدرولیک ، پمپ ها ، اتصالات و لوازم جانبی ، کمپرسور هوا ، تجهیزلت اتصالات و تجهیزات تحت فشار خطی فعال هستند، در این بخش غرفه دارند .

نمایشگاه پلاستیک استانبول ، نمایشگاه بسیار کارآمد و با اهمیتی است و شرکت های صنایع مکمل از جمله چیلرها ، ماشین آلات تراش برای پردازش پلاستیک نیز در این نمایشگاه حضور چشمگیری دارند .


نمایشگاه پلاستیک استانبول ، توسط شرکت تویاپ و در محل برگزاری نمایشگاههای تویاپ در منطقه بیوک چکمه در بخش اروپایی استانبول برگزار میشود . اگر تمایل به شرکت در این نمایشگاه دارید ، پیشنهاد میکنیم از پکیج های ویژه تورکه برای شرکت در این نمایشگاه آماده کرده ایم، استفاده کنید


منبع : هورامان گشت

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.282 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت